Različiti pristupi istraživanju i tvorbi kurikuluma
Različiti pristupi istraživanjima u odgoju i obrazovanju svoje ishodište imaju u različitim znanstveno-istraživačkim paradigmama, koje se razlikuju na razini ontologije, epistemologije i metodologije. Odabir određenih medoda istraživanja, u odnosu na neke druge, počiva na različim tumačenjima teorij...
| Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:312695/Details |
|---|---|
| Matična publikacija: |
Nove paradigme ranoga odgoja 301 |
| Glavni autor: | Slunjski, Edita (-) |
| Ostali autori: | Maleš, Dubravka (Editor) |
| Vrsta građe: | Članak |
| Jezik: | hrv |
| LEADER | 02207naa a2200253uu 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 005 | 20140115101445.0 | ||
| 008 | 131111s2011 xx hrv|d | ||
| 020 | |a 978953-175-394-4 | ||
| 035 | |a (CROSBI)514258 | ||
| 040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
| 100 | 1 | |a Slunjski, Edita |9 618 | |
| 245 | 1 | 0 | |a Različiti pristupi istraživanju i tvorbi kurikuluma / |c Edita Slunjski. |
| 246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Different Approaches to Curriculum Research and Development | |
| 300 | |a 179-208 |f str. | ||
| 520 | |a Različiti pristupi istraživanjima u odgoju i obrazovanju svoje ishodište imaju u različitim znanstveno-istraživačkim paradigmama, koje se razlikuju na razini ontologije, epistemologije i metodologije. Odabir određenih medoda istraživanja, u odnosu na neke druge, počiva na različim tumačenjima teorije i prakse odgoja i obrazovanja kao i različitim pogledima na njihovu međusobnu povezanost. Bliska povezanost s praksom omogućuje razvoj odgojno–obrazovne teorije (a tako i kurikuluma) koja je znanstvena i u suglasju sa zahtjevima postmodernog svijeta ; otvorena, fluidna, heterogena. Takva teorija zapravo izranja iz prakse, kao posljedica aktivnog angažmana svih sudionika istraživanja (teoretičara i praktičara) koji je postupno, zajednički izgrađuju. Na tim osnovama, kurikulum ranog odgoja i obrazovanja određuje se kao teorijska koncepcija koja se razvija na temeljima prakse određene ustanove ranog odgoja i obrazovanja, a koja je u svakoj ustanovi drukčija, jedinstvena i neponovljiva. | ||
| 536 | |a Projekt MZOS |f 130-1301761-1772 | ||
| 546 | |a HRV | ||
| 690 | |a 5.07 | ||
| 693 | |a Istraživanja u odgoju i obrazovanju, kurikulum ranog odgoja i obrazovanja, akcijska istraživanja, profesionalne kompetencije odgajatelja |l hrv |2 crosbi | ||
| 693 | |a Research in Education, Early Childhood Education Curriculum, Action Research, Preschool Teacher Professional Competences |l eng |2 crosbi | ||
| 700 | 1 | |4 edt |9 602 |a Maleš, Dubravka | |
| 773 | 0 | |t Nove paradigme ranoga odgoja |d Zagreb : Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zavod za pedagogiju, 2011 |h 301 |n Maleš, Dubravka |z 9789531753944 |g str. 179-208 | |
| 942 | |c POG |t 1.16.1 |u 2 |z Znanstveni | ||
| 999 | |c 312695 |d 312693 | ||


