Znanstvena i seminarska interpretacija. Odnos književne metodologije i visokoškolske didaktike književnosti

Rad problematizira pitanja interpretacije književnosti u uvjetima neprestane promjene književne metodologije, aktualnoga metodološkoga pluralizma i suvremene nastave književnosti na fakultetu. Autorov koncept seminarske interpretacije povezuje se s razumijevanjem književnosti kao određene "este...

Full description

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:312163/Similar
Matična publikacija: Književnost v izobraževanju - cilji, vsebine, metode
Obdobja 25 - Metode in zvrsti
Glavni autor: Kovač, Zvonko, profesor književnosti (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv

APA stil citiranja

Kovač, Z. (2008). Znanstvena i seminarska interpretacija. Odnos književne metodologije i visokoškolske didaktike književnosti: Znanstvena i seminarska interpretacija. Odnos književne metodologije i visokoškolske didaktike književnosti. Književnost v izobraževanju - cilji, vsebine, metode.

Chicago stil citiranja

Kovač, Zvonko. "Znanstvena i seminarska interpretacija. Odnos književne metodologije i visokoškolske didaktike književnosti: Znanstvena i seminarska interpretacija. Odnos književne metodologije i visokoškolske didaktike književnosti." 2008.

MLA stil citiranja

Kovač, Zvonko. "Znanstvena i seminarska interpretacija. Odnos književne metodologije i visokoškolske didaktike književnosti: Znanstvena i seminarska interpretacija. Odnos književne metodologije i visokoškolske didaktike književnosti." 2008.