Znanstvena i seminarska interpretacija. Odnos književne metodologije i visokoškolske didaktike književnosti
Rad problematizira pitanja interpretacije književnosti u uvjetima neprestane promjene književne metodologije, aktualnoga metodološkoga pluralizma i suvremene nastave književnosti na fakultetu. Autorov koncept seminarske interpretacije povezuje se s razumijevanjem književnosti kao određene "este...
| Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:312163/Similar |
|---|---|
| Matična publikacija: |
Književnost v izobraževanju - cilji, vsebine, metode Obdobja 25 - Metode in zvrsti |
| Glavni autor: | Kovač, Zvonko, profesor književnosti (-) |
| Vrsta građe: | Članak |
| Jezik: | hrv |
APA stil citiranja
Kovač, Z. (2008). Znanstvena i seminarska interpretacija. Odnos književne metodologije i visokoškolske didaktike književnosti: Znanstvena i seminarska interpretacija. Odnos književne metodologije i visokoškolske didaktike književnosti. Književnost v izobraževanju - cilji, vsebine, metode.
Chicago stil citiranjaKovač, Zvonko. "Znanstvena i seminarska interpretacija. Odnos književne metodologije i visokoškolske didaktike književnosti: Znanstvena i seminarska interpretacija. Odnos književne metodologije i visokoškolske didaktike književnosti." 2008.
MLA stil citiranjaKovač, Zvonko. "Znanstvena i seminarska interpretacija. Odnos književne metodologije i visokoškolske didaktike književnosti: Znanstvena i seminarska interpretacija. Odnos književne metodologije i visokoškolske didaktike književnosti." 2008.


