Teatar, svečanost, igre - misao Branka Gavelle
Tekst se bavi Gavellinom vizijom karaktera i funkcije kazališnih festivala uopće, napose razlozima osnutka Dubrovačkih ljetnih igara, te posebice posvećuje temeljima Gavelline teorije glume kao opetovano dozvanim konceptualnim parametrima i u njegovom doprinosu spomenutoj problematici.
Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:312028/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Način u jeziku/ Književnost i kultura pedesetih, Zbornik radova 36. seminara Zagrebačke slavističke škole 152 |
Glavni autor: | Čale Feldman, Lada (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 01402naa a22002417i 4500 | ||
---|---|---|---|
005 | 20190118062651.0 | ||
008 | 131111s2008 ci hrv|d | ||
020 | |a 978953-175-317-3 | ||
035 | |a (CROSBI)395937 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |9 679 |a Čale Feldman, Lada | |
245 | 1 | 0 | |a Teatar, svečanost, igre - misao Branka Gavelle / |c Čale-Feldman, Lada. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Theatre, festivity, festival - the thought of Branko Gavella | |
300 | |a 101-110 |f str. | ||
520 | |a Tekst se bavi Gavellinom vizijom karaktera i funkcije kazališnih festivala uopće, napose razlozima osnutka Dubrovačkih ljetnih igara, te posebice posvećuje temeljima Gavelline teorije glume kao opetovano dozvanim konceptualnim parametrima i u njegovom doprinosu spomenutoj problematici. | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 130-1301070-1064 | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 6.03 | ||
693 | |a Branko Gavella, Dubrovački festival, teorija glume |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a Branko Gavella, Dubrovnik festival, theory of acting |l eng |2 crosbi | ||
773 | 0 | |t Način u jeziku/ Književnost i kultura pedesetih, Zbornik radova 36. seminara Zagrebačke slavističke škole |d Zagreb : Filozofski fakultet u Zagrebu, zagrebačka slavistička škola, hrvatski seminar za strane slaviste, 2008. |h 152 |n Bagić, Krešimir |z 978-953-175-317-3 |g str. 101-110 | |
942 | |c RZB |u 2 |z Ostalo |t 1.06 | ||
999 | |c 312028 |d 312026 |