Kuriklum pedagoške izobrazbe učitelja

Neposredne implikacije novih pristupa u pedagogiji očituju se i na provedbenoj razini: kurikulumu učiteljske izobrazbe i implementaciji u (školskoj) praksi: poticanje timskog rada u nastavi (kooperativni pristup), usvajanje demokratskih vrijednosti, osnaživanje osobnosti i samopouzdanja učenika, raz...

Full description

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:311599/Details
Matična publikacija: Kurikulum: teorije-metodologija-sadržaj-struktura
Radovi Zavoda za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu
Glavni autori: Hrvatić, Neven (-), Piršl, Elvi (Author)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 02371naa a2200265uu 4500
008 131111s2007 xx hrv|d
020 |a 978953-0-61910-4 
035 |a (CROSBI)300889 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |a Hrvatić, Neven 
245 1 0 |a Kuriklum pedagoške izobrazbe učitelja /  |c Hrvatić, Neven ; Piršl, Elvi. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Curriculum of pedagogical teachers training 
300 |a 333-356  |f str. 
520 |a Neposredne implikacije novih pristupa u pedagogiji očituju se i na provedbenoj razini: kurikulumu učiteljske izobrazbe i implementaciji u (školskoj) praksi: poticanje timskog rada u nastavi (kooperativni pristup), usvajanje demokratskih vrijednosti, osnaživanje osobnosti i samopouzdanja učenika, razvijanje motivacije za učenje (promjene u načinu rada), koncepcija cjeloživotnoga obrazovanja (potreba za ponovnim osmišljavanjem formalnog, neformalnog i informalnog obrazovanja), interkulturalni sadržaji u nastavnim programima - interkulturalni kurikulum, standardizacija obrazovanja, kao jedna od odrednica za izradu nacionalnog kurikuluma. Kurikulumi pedagoške izobrazbe učitelja (na učiteljskim i nastavničkim fakultetima) trebali bi pružiti studentima informacije i iskustva neophodna za njihov uspješan rad u kulturno različitim školama i razredima. Budući da će učitelji poučavati učenike različitog kulturnog podrijetla od njihovog od velikog je značaja da učitelji postanu svjesni individualne kulturne perspektive i da imaju mogućnost razmišljanja o različitim oblicima kulturne različitosti. 
536 |a Projekt MZOS  |f 0130489 
536 |a Projekt MZOS  |f 130-1301761-1769 
536 |a Projekt MZOS  |f 140-1401173-0983 
546 |a HRV 
690 |a 5.07 
693 |a kurikulum, pedagoška izobrazba učitelja, škola, učitelj, interkulturalna kompetencija  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a curriculum, pedagogical teacher training, school, teacher, intercultural competence  |l eng  |2 crosbi 
700 1 |a Piršl, Elvi  |4 aut 
773 0 |t Kurikulum: teorije-metodologija-sadržaj-struktura  |d Zagreb : Zavod za pedagogiju Filozofskog fakulteta u Zagrebu ; Školska knjiga, 2007  |k Radovi Zavoda za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu  |h 425  |n Previšić, Vlatko  |z 978-953-0-61910-4  |g str. 333-356 
942 |c POG  |t 1.16.1  |u 1  |z Znanstveni 
999 |c 311599  |d 311597