Kuriklum pedagoške izobrazbe učitelja
Neposredne implikacije novih pristupa u pedagogiji očituju se i na provedbenoj razini: kurikulumu učiteljske izobrazbe i implementaciji u (školskoj) praksi: poticanje timskog rada u nastavi (kooperativni pristup), usvajanje demokratskih vrijednosti, osnaživanje osobnosti i samopouzdanja učenika, raz...
Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:311599/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Kurikulum: teorije-metodologija-sadržaj-struktura Radovi Zavoda za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu |
Glavni autori: | Hrvatić, Neven (-), Piršl, Elvi (Author) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 02371naa a2200265uu 4500 | ||
---|---|---|---|
008 | 131111s2007 xx hrv|d | ||
020 | |a 978953-0-61910-4 | ||
035 | |a (CROSBI)300889 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |a Hrvatić, Neven | |
245 | 1 | 0 | |a Kuriklum pedagoške izobrazbe učitelja / |c Hrvatić, Neven ; Piršl, Elvi. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Curriculum of pedagogical teachers training | |
300 | |a 333-356 |f str. | ||
520 | |a Neposredne implikacije novih pristupa u pedagogiji očituju se i na provedbenoj razini: kurikulumu učiteljske izobrazbe i implementaciji u (školskoj) praksi: poticanje timskog rada u nastavi (kooperativni pristup), usvajanje demokratskih vrijednosti, osnaživanje osobnosti i samopouzdanja učenika, razvijanje motivacije za učenje (promjene u načinu rada), koncepcija cjeloživotnoga obrazovanja (potreba za ponovnim osmišljavanjem formalnog, neformalnog i informalnog obrazovanja), interkulturalni sadržaji u nastavnim programima - interkulturalni kurikulum, standardizacija obrazovanja, kao jedna od odrednica za izradu nacionalnog kurikuluma. Kurikulumi pedagoške izobrazbe učitelja (na učiteljskim i nastavničkim fakultetima) trebali bi pružiti studentima informacije i iskustva neophodna za njihov uspješan rad u kulturno različitim školama i razredima. Budući da će učitelji poučavati učenike različitog kulturnog podrijetla od njihovog od velikog je značaja da učitelji postanu svjesni individualne kulturne perspektive i da imaju mogućnost razmišljanja o različitim oblicima kulturne različitosti. | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 0130489 | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 130-1301761-1769 | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 140-1401173-0983 | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 5.07 | ||
693 | |a kurikulum, pedagoška izobrazba učitelja, škola, učitelj, interkulturalna kompetencija |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a curriculum, pedagogical teacher training, school, teacher, intercultural competence |l eng |2 crosbi | ||
700 | 1 | |a Piršl, Elvi |4 aut | |
773 | 0 | |t Kurikulum: teorije-metodologija-sadržaj-struktura |d Zagreb : Zavod za pedagogiju Filozofskog fakulteta u Zagrebu ; Školska knjiga, 2007 |k Radovi Zavoda za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu |h 425 |n Previšić, Vlatko |z 978-953-0-61910-4 |g str. 333-356 | |
942 | |c POG |t 1.16.1 |u 1 |z Znanstveni | ||
999 | |c 311599 |d 311597 |