Nastavni sadržaji i znanje
U Poglavlju XI (str. 267-290) pod naslovom Nastavni sadržaji i znanje (ur. Marko Palekčić) svoje priloge imaju: Witlof Volstädt (Kurikulum i nastavni plan -pojmovi, teorije i kriteriji za izbor nastavnih sadržaja – str. 268 - 273), Ewald Terhart (Oblici u nastavi – str. 273-276 i...
Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:311579/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Osnove suvremene pedagogije Antun Mijatović |
Glavni autori: | Palekčić, Marko (-), Volstädt, Witlof (Author), Katzenbach , Dieter Terhart, Ewald |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 02368naa a2200241uu 4500 | ||
---|---|---|---|
008 | 131111s1999 xx hrv|d | ||
020 | |a 9536134-27-6 | ||
035 | |a (CROSBI)287601 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |a Palekčić, Marko | |
245 | 1 | 0 | |a Nastavni sadržaji i znanje / |c Palekčić, Marko ; Volstädt, Witlof ; Katzenbach , Dieter ; Terhart, Ewald. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a School Matter and Knowlewdge | |
300 | |a 656 |f str. | ||
520 | |a U Poglavlju XI (str. 267-290) pod naslovom Nastavni sadržaji i znanje (ur. Marko Palekčić) svoje priloge imaju: Witlof Volstädt (Kurikulum i nastavni plan -pojmovi, teorije i kriteriji za izbor nastavnih sadržaja – str. 268 - 273), Ewald Terhart (Oblici u nastavi – str. 273-276 i Odnos sadržaja i metode u nastavi – str. 280 – 284), Dieter Katzenbach (Prisvajanje znanja s konstruktivističkog gledišta – str. 284-289) i Marko Palekčić (« Kvadrat izvješća» Model komunikacije prema Schulz von Thunu - str.276-280 i Nastavni sadržaji i znanje: Umjesto uvoda str. 267-268. U Uvodnom dijelu se tematizira transformacija znanstvenih sadržaja u nastavne i obrazovne sadržaje kao značajan pedagoški i didaktički problem i mjesto priloga ostalih autora u kontekstu naznačenog pitanja. Posebno težište leži pri tome na odnosu znanja i umijeća kao bitnog pitanje profesionalizacije pedagoškog poziva – s pedagogijskog gleišta. U tom kontekstu se razmatraju i pitanja pedagoškog držanja i pedagoškog takta kao vrhunskog pedagoškog umijeća. U dijelu poglavlja o modelu međuljudske komunikacije predstavljen je model Schulz von Thuna i ukazano je na njegovo značenje u okviru tematiziranja teme: Nastavni sadržaji i znanje, s posebnim težištem na mogućnosti uključivanja ovih modela u obrazovanje budućih nastavnika. | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 5.07 | ||
693 | |a Nastavni sadržaji i znanje, komunikacija, vrste znanja, konstruktivizam |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a School mattr end Knowledge, Comunication, forms of knowledge, Constructivism |l eng |2 crosbi | ||
700 | 1 | |a Volstädt, Witlof |4 aut | |
700 | 1 | |a Katzenbach , Dieter |4 aut |a Terhart, Ewald | |
773 | 0 | |t Osnove suvremene pedagogije |d Zagreb : HPKZ, 1999 |n Antun Mijatović |z 953-6134-27-6 |g str. 656 | |
942 | |c POG |t 1.16.1 |u 1 |z Znanstveni | ||
999 | |c 311579 |d 311577 |