Nastavni sadržaji i znanje

U Poglavlju XI (str. 267-290) pod naslovom Nastavni sadržaji i znanje (ur. Marko Palekčić) svoje priloge imaju: Witlof Volstädt (Kurikulum i nastavni plan -pojmovi, teorije i kriteriji za izbor nastavnih sadržaja – str. 268 - 273), Ewald Terhart (Oblici u nastavi – str. 273-276 i...

Full description

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:311579/Details
Matična publikacija: Osnove suvremene pedagogije
Antun Mijatović
Glavni autori: Palekčić, Marko (-), Volstädt, Witlof (Author), Katzenbach , Dieter Terhart, Ewald
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 02368naa a2200241uu 4500
008 131111s1999 xx hrv|d
020 |a 9536134-27-6 
035 |a (CROSBI)287601 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |a Palekčić, Marko 
245 1 0 |a Nastavni sadržaji i znanje /  |c Palekčić, Marko ; Volstädt, Witlof ; Katzenbach , Dieter ; Terhart, Ewald. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a School Matter and Knowlewdge 
300 |a 656  |f str. 
520 |a U Poglavlju XI (str. 267-290) pod naslovom Nastavni sadržaji i znanje (ur. Marko Palekčić) svoje priloge imaju: Witlof Volstädt (Kurikulum i nastavni plan -pojmovi, teorije i kriteriji za izbor nastavnih sadržaja – str. 268 - 273), Ewald Terhart (Oblici u nastavi – str. 273-276 i Odnos sadržaja i metode u nastavi – str. 280 – 284), Dieter Katzenbach (Prisvajanje znanja s konstruktivističkog gledišta – str. 284-289) i Marko Palekčić (« Kvadrat izvješća» Model komunikacije prema Schulz von Thunu - str.276-280 i Nastavni sadržaji i znanje: Umjesto uvoda str. 267-268. U Uvodnom dijelu se tematizira transformacija znanstvenih sadržaja u nastavne i obrazovne sadržaje kao značajan pedagoški i didaktički problem i mjesto priloga ostalih autora u kontekstu naznačenog pitanja. Posebno težište leži pri tome na odnosu znanja i umijeća kao bitnog pitanje profesionalizacije pedagoškog poziva – s pedagogijskog gleišta. U tom kontekstu se razmatraju i pitanja pedagoškog držanja i pedagoškog takta kao vrhunskog pedagoškog umijeća. U dijelu poglavlja o modelu međuljudske komunikacije predstavljen je model Schulz von Thuna i ukazano je na njegovo značenje u okviru tematiziranja teme: Nastavni sadržaji i znanje, s posebnim težištem na mogućnosti uključivanja ovih modela u obrazovanje budućih nastavnika. 
546 |a HRV 
690 |a 5.07 
693 |a Nastavni sadržaji i znanje, komunikacija, vrste znanja, konstruktivizam  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a School mattr end Knowledge, Comunication, forms of knowledge, Constructivism  |l eng  |2 crosbi 
700 1 |a Volstädt, Witlof  |4 aut 
700 1 |a Katzenbach , Dieter  |4 aut  |a Terhart, Ewald 
773 0 |t Osnove suvremene pedagogije  |d Zagreb : HPKZ, 1999  |n Antun Mijatović  |z 953-6134-27-6  |g str. 656 
942 |c POG  |t 1.16.1  |u 1  |z Znanstveni 
999 |c 311579  |d 311577