Povezanost ulaganja truda u učenje matematike s ciljevima postignuća, uvjerenjima i osobinama studenata
Cilj ovog istraživanja bio je utvrditi povezanost ulaganja truda u učenje matematike s osobinama ličnosti studenata, njihovim uvjerenjima o znanju i o samoefikasnosti u matematici te s njihovim ciljevima postignuća. Kao pokazatelji ulaganja truda u učenje matematike korištene su samoprocjene studena...
| Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:309779/Details |
|---|---|
| Matična publikacija: |
Suvremena psihologija 15 (2012), 1 ; str. 81-95 |
| Glavni autor: | Rovan, Daria (-) |
| Vrsta građe: | Članak |
| Jezik: | hrv |
| Online pristup: |
Elektronička verzija (Hrčak) |
| LEADER | 02608naa a2200277uu 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 005 | 20160815234213.0 | ||
| 008 | 131105s2012 xx hrv|d | ||
| 022 | |a 1331-9264 | ||
| 035 | |a (CROSBI)591336 | ||
| 040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
| 100 | 1 | |9 771 |a Rovan, Daria | |
| 245 | 1 | 0 | |a Povezanost ulaganja truda u učenje matematike s ciljevima postignuća, uvjerenjima i osobinama studenata / |c Rovan, Daria. |
| 246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a The relationship of effort in learning mathematics to achievement goals, beliefs and personality traits | |
| 300 | |a 81-95 |f str. | ||
| 363 | |a 15 |b 1 |i 2012 | ||
| 520 | |a Cilj ovog istraživanja bio je utvrditi povezanost ulaganja truda u učenje matematike s osobinama ličnosti studenata, njihovim uvjerenjima o znanju i o samoefikasnosti u matematici te s njihovim ciljevima postignuća. Kao pokazatelji ulaganja truda u učenje matematike korištene su samoprocjene studenata o tome koliko truda posvećuju pojedinim aspektima učenja matematike te broj sati koje tjedno utroše na učenje matematike. U istraživanju je sudjelovalo 200 studenata druge godine tehničkih fakulteta koji su ispunjavali upitnik kojim su ispitane njihove osobine ličnosti prema petofaktorskom modelu, njihova uvjerenja o znanju u matematici (uvjerenja o jednostavnosti znanja i o evaluaciji znanja), uvjerenja o samoefikasnosti u matematici te njihovi ciljevi postignuća. Također su prikupljeni podaci o njihovu prethodnom postignuću u matematici. Rezultati pokazuju da su ciljevi postignuća i uvjerenja studenata, kao i prethodno postignuće studenata, značajno povezani sa samoprocjenom ulaganja truda. Za razliku od toga, uz broj sati uložen u učenje matematike vezuje se drugačiji obrazac povezanosti. S brojem sati uloženih u učenje povezani su ciljevi postignuća te osobina savjesnosti. Teorija ciljeva postignuća pokazala se osobito primjenjivom u objašnjavanju dijela individualnih razlika u ulaganju truda. | ||
| 536 | |a Projekt MZOS |f 130-1301676-1357 | ||
| 546 | |a HRV | ||
| 690 | |a 5.06 | ||
| 693 | |a ulaganje truda, učenje matematike, ciljevi postignuća, osobine ličnosti, samoefikasnost |l hrv |2 crosbi | ||
| 693 | |a effort, learning mathematics, achievement goals, personality traits, selfefficacy |l eng |2 crosbi | ||
| 773 | 0 | |t Suvremena psihologija |x 1331-9264 |g 15 (2012), 1 ; str. 81-95 |w ffzg.(HR-ZaFF)238399 | |
| 856 | |u http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=126129 |y Elektronička verzija (Hrčak) | ||
| 942 | |c CLA |t 1.01 |u 2 |z Znanstveni - clanak | ||
| 962 | |w WOS:000306627900005 |s 2-s2.0-84864327412 | ||
| 999 | |c 309779 |d 309777 | ||