Helping Children Acquire Knowledge Worth Learning
Poticanje razvoja različitih kompetencija djece u vrtiću, uključuje pažljivo slušanje i promatranje njihovih samoiniciranih i samoorganiziranih aktivnosti. U njima je moguće uočiti čitav niz znanja i razumijevanja koje nadilaze naša uobičajena očekivanja od djece a koja nam mogu predstavljati putoka...
Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:309736/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Children in Europe 21 (2011), str. 20-21 |
Glavni autor: | Slunjski, Edita (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | eng |
LEADER | 01926naa a2200265uu 4500 | ||
---|---|---|---|
005 | 20131205155908.0 | ||
008 | 131105s2011 xx eng|d | ||
022 | |a 1475-4207 | ||
035 | |a (CROSBI)584761 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |9 618 |a Slunjski, Edita | |
245 | 1 | 0 | |a Helping Children Acquire Knowledge Worth Learning / |c Edita Slunjski. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Helping Children Acquire Knowledge Worth Learning | |
300 | |a 20-21 |f str. | ||
363 | |a 21 |i 2011 | ||
520 | |a Poticanje razvoja različitih kompetencija djece u vrtiću, uključuje pažljivo slušanje i promatranje njihovih samoiniciranih i samoorganiziranih aktivnosti. U njima je moguće uočiti čitav niz znanja i razumijevanja koje nadilaze naša uobičajena očekivanja od djece a koja nam mogu predstavljati putokaz u pronalaženju primjerenih strategija poticanja njihova odgoja i obrazovanja. Pri tome je posebnu pažnju potrebno usmjeriti njegovanju onih kompetencija djece koje predstavljaju okosnicu razvoja svih ostalih. Tako jačanje samopoštovanja, samopouzdanja i inicijativnosti djeteta, kao i osnaživanje njegove autonomije u procesu odgoja i učenja, spadaju u posebno važne izazove za nas odrasle. Spomenute kvalitete djeteta, uklopljene u njegovu urođenu istraživačku prirodu i neiscrpnu želju za učenjem, mogu predstavljati dobro polazište ostvarivanja cjeloživotnog učenja. Jer, cjeloživotno učenje zapravo započinje upravo u kvalitetnom vrtiću. | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 130-1301761-1772 | ||
546 | |a ENG | ||
690 | |a 5.07 | ||
693 | |a child's learning, listening and observing preschool children, kindergarten |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a child's learning, listening and observing preschool children, kindergarten |l eng |2 crosbi | ||
700 | |4 aut | ||
773 | 0 | |t Children in Europe |x 1475-4207 |g 21 (2011), str. 20-21 | |
942 | |c CLA |t 1.04 |u 2 |z Strucni - clanak | ||
999 | |c 309736 |d 309734 |