Helping Children Acquire Knowledge Worth Learning

Poticanje razvoja različitih kompetencija djece u vrtiću, uključuje pažljivo slušanje i promatranje njihovih samoiniciranih i samoorganiziranih aktivnosti. U njima je moguće uočiti čitav niz znanja i razumijevanja koje nadilaze naša uobičajena očekivanja od djece a koja nam mogu predstavljati putoka...

Full description

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:309736/Details
Matična publikacija: Children in Europe
21 (2011), str. 20-21
Glavni autor: Slunjski, Edita (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: eng
LEADER 01926naa a2200265uu 4500
005 20131205155908.0
008 131105s2011 xx eng|d
022 |a 1475-4207 
035 |a (CROSBI)584761 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |9 618  |a Slunjski, Edita 
245 1 0 |a Helping Children Acquire Knowledge Worth Learning /  |c Edita Slunjski. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Helping Children Acquire Knowledge Worth Learning 
300 |a 20-21  |f str. 
363 |a 21  |i 2011 
520 |a Poticanje razvoja različitih kompetencija djece u vrtiću, uključuje pažljivo slušanje i promatranje njihovih samoiniciranih i samoorganiziranih aktivnosti. U njima je moguće uočiti čitav niz znanja i razumijevanja koje nadilaze naša uobičajena očekivanja od djece a koja nam mogu predstavljati putokaz u pronalaženju primjerenih strategija poticanja njihova odgoja i obrazovanja. Pri tome je posebnu pažnju potrebno usmjeriti njegovanju onih kompetencija djece koje predstavljaju okosnicu razvoja svih ostalih. Tako jačanje samopoštovanja, samopouzdanja i inicijativnosti djeteta, kao i osnaživanje njegove autonomije u procesu odgoja i učenja, spadaju u posebno važne izazove za nas odrasle. Spomenute kvalitete djeteta, uklopljene u njegovu urođenu istraživačku prirodu i neiscrpnu želju za učenjem, mogu predstavljati dobro polazište ostvarivanja cjeloživotnog učenja. Jer, cjeloživotno učenje zapravo započinje upravo u kvalitetnom vrtiću. 
536 |a Projekt MZOS  |f 130-1301761-1772 
546 |a ENG 
690 |a 5.07 
693 |a child's learning, listening and observing preschool children, kindergarten  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a child's learning, listening and observing preschool children, kindergarten  |l eng  |2 crosbi 
700 |4 aut 
773 0 |t Children in Europe  |x 1475-4207  |g 21 (2011), str. 20-21 
942 |c CLA  |t 1.04  |u 2  |z Strucni - clanak 
999 |c 309736  |d 309734