Socijalna konstrukcija roditeljstva – implikacije za obiteljsku pedagogiju

U radu se roditeljstvo promatra kao socijalna konstrukcija, a ne kao biološka zadanost ili apsolutni odraz stvarnosti. Unutar teorijskog okvira socijalnog konstruktivizma na samome se početku nastoji dekonstruirati društvena uvjetovanost značenja pojma roditelj, nakon čega se problematizira uvriježe...

Full description

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:309422/Details
Matična publikacija: Pedagogijska istraživanja
8 (2011), 2 ; str. 297-309
Glavni autor: Kušević, Barbara (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Online pristup: http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=172464
LEADER 01741naa a2200277uu 4500
005 20141206095700.0
008 131105s2011 xx hrv|d
022 |a 1334-7888 
035 |a (CROSBI)551171 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |9 601  |a Kušević, Barbara 
245 1 0 |a Socijalna konstrukcija roditeljstva – implikacije za obiteljsku pedagogiju /  |c Barbara Kušević. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Parenthood as a social construct - implications for family pedagogy 
300 |a 297-309  |f str. 
363 |a 8  |b 2  |i 2011 
520 |a U radu se roditeljstvo promatra kao socijalna konstrukcija, a ne kao biološka zadanost ili apsolutni odraz stvarnosti. Unutar teorijskog okvira socijalnog konstruktivizma na samome se početku nastoji dekonstruirati društvena uvjetovanost značenja pojma roditelj, nakon čega se problematizira uvriježeno shvaćanje majčinstva kao važnijeg pola roditeljstva. U nastavku rada se kao elementarni procesi socijalne konstrukcije roditeljstva razmatraju norme o optimalnom broju, spolu i dobi roditelja, dok završni dio donosi kritička promišljanja o implikacijama koje shvaćanje roditeljstva kao socijalne konstrukcije ima za obiteljsku pedagogiju. 
536 |a Projekt MZOS  |f 130-1301761-1772 
546 |a HRV 
690 |a 5.07 
693 |a roditeljstvo, obitelj, socijalni konstruktivizam, obiteljska pedagogija  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a parenthood, family, social constructivism, family pedagogy  |l eng  |2 crosbi 
700 |4 aut 
773 0 |t Pedagogijska istraživanja  |x 1334-7888  |g 8 (2011), 2 ; str. 297-309 
856 0 4 |u http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=172464 
942 |c CLA  |t 1.02  |u 2  |z Znanstveni - clanak 
999 |c 309422  |d 309420