Kurikulum ranog odgoja i obrazovanja

Promišljanje kurikuluma ranog odgoja određuju značajke djece rane dobi, što ga čini različitim od kurikuluma svih ostalih razina institucijskog odgoja i obrazovanja. Oblikovanje kurikuluma ranog odgoja odražava vrijednosti sadržane u nacionalnoj strategiji razvoja obrazovanja određene zemlje. Vrijed...

Full description

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:308941/Details
Matična publikacija: Zrno: časopis za obitelj, vrtić i školu
21/22 (2011), 93-94 ; str. XX-XX
Glavni autor: Slunjski, Edita (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 01709naa a2200265uu 4500
005 20131205155908.0
008 131105s2011 xx hrv|d
022 |a 0353-636X 
035 |a (CROSBI)504254 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |9 618  |a Slunjski, Edita 
245 1 0 |a Kurikulum ranog odgoja i obrazovanja /  |c Edita Slunjski. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Early Childhood Curriculum 
300 |a XX-XX  |f str. 
363 |a 21/22  |b 93-94  |i 2011 
520 |a Promišljanje kurikuluma ranog odgoja određuju značajke djece rane dobi, što ga čini različitim od kurikuluma svih ostalih razina institucijskog odgoja i obrazovanja. Oblikovanje kurikuluma ranog odgoja odražava vrijednosti sadržane u nacionalnoj strategiji razvoja obrazovanja određene zemlje. Vrijednosti sasržane u NOK-u (2010) usmjerene su ostvarivanju odgojno-obrazovnog pristupa koji djeci omogućuje razvoj kompetencija temeljenih na inovativnosti i stvaralaštvu, kritičkom mišljenju, socijalnim vještinama, solidarnosti, odgovornosti i slično. Da bi to bilo moguće postići, potrebno je posebnu pažnju posvetiti razvoju kompetencija odgajatelja, kako kroz njihovo inicijalno obrazovanje tako i kroz kontinuirano profesionalno usavršavanje. 
536 |a Projekt MZOS  |f 130-1301761-1772 
546 |a HRV 
690 |a 5.07 
693 |a Kurikulum ranog odgoja i obrazovanja, vrijednosti, kompetencije odgajatelja  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a Early Childhood Curriculum, values, teacher competencies  |l eng  |2 crosbi 
700 |4 aut 
773 0 |t Zrno: časopis za obitelj, vrtić i školu  |x 0353-636X  |g 21/22 (2011), 93-94 ; str. XX-XX 
942 |c CLA  |t 1.04  |u 2  |z Strucni - clanak 
999 |c 308941  |d 308939