Kurikulum ranog odgoja i obrazovanja
Promišljanje kurikuluma ranog odgoja određuju značajke djece rane dobi, što ga čini različitim od kurikuluma svih ostalih razina institucijskog odgoja i obrazovanja. Oblikovanje kurikuluma ranog odgoja odražava vrijednosti sadržane u nacionalnoj strategiji razvoja obrazovanja određene zemlje. Vrijed...
Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:308941/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Zrno: časopis za obitelj, vrtić i školu 21/22 (2011), 93-94 ; str. XX-XX |
Glavni autor: | Slunjski, Edita (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 01709naa a2200265uu 4500 | ||
---|---|---|---|
005 | 20131205155908.0 | ||
008 | 131105s2011 xx hrv|d | ||
022 | |a 0353-636X | ||
035 | |a (CROSBI)504254 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |9 618 |a Slunjski, Edita | |
245 | 1 | 0 | |a Kurikulum ranog odgoja i obrazovanja / |c Edita Slunjski. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Early Childhood Curriculum | |
300 | |a XX-XX |f str. | ||
363 | |a 21/22 |b 93-94 |i 2011 | ||
520 | |a Promišljanje kurikuluma ranog odgoja određuju značajke djece rane dobi, što ga čini različitim od kurikuluma svih ostalih razina institucijskog odgoja i obrazovanja. Oblikovanje kurikuluma ranog odgoja odražava vrijednosti sadržane u nacionalnoj strategiji razvoja obrazovanja određene zemlje. Vrijednosti sasržane u NOK-u (2010) usmjerene su ostvarivanju odgojno-obrazovnog pristupa koji djeci omogućuje razvoj kompetencija temeljenih na inovativnosti i stvaralaštvu, kritičkom mišljenju, socijalnim vještinama, solidarnosti, odgovornosti i slično. Da bi to bilo moguće postići, potrebno je posebnu pažnju posvetiti razvoju kompetencija odgajatelja, kako kroz njihovo inicijalno obrazovanje tako i kroz kontinuirano profesionalno usavršavanje. | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 130-1301761-1772 | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 5.07 | ||
693 | |a Kurikulum ranog odgoja i obrazovanja, vrijednosti, kompetencije odgajatelja |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a Early Childhood Curriculum, values, teacher competencies |l eng |2 crosbi | ||
700 | |4 aut | ||
773 | 0 | |t Zrno: časopis za obitelj, vrtić i školu |x 0353-636X |g 21/22 (2011), 93-94 ; str. XX-XX | |
942 | |c CLA |t 1.04 |u 2 |z Strucni - clanak | ||
999 | |c 308941 |d 308939 |