Prikaz knjige: Konrad Paul Liessmann: Teorija neobrazovanosti. Zablude društva znanja ; Zagreb, Naklada Jesenski i Turk, 2008.
U ovoj knjizi diskutira se o društvenoj ulozi obrazovanja, znanosti i znanja te o njihovom vrednovanju u današnjem društvu koje se, osobito u političkom diskursu, često naziva društvom znanja. Kritika koncepta društvo znanja osnovni je motiv ove knjige. Liessmann argumentira kako ne samo da ne živim...
| Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:308675/Details |
|---|---|
| Matična publikacija: |
Revija za sociologiju 40[39] (2009), 1/2 ; str. 134-138 |
| Glavni autor: | Žažar, Krešimir (-) |
| Vrsta građe: | Članak |
| Jezik: | hrv |
| Online pristup: |
http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=62453 |
| LEADER | 02071naa a2200265uu 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 005 | 20131205145851.0 | ||
| 008 | 131105s2009 xx hrv|d | ||
| 022 | |a 0350-154X | ||
| 035 | |a (CROSBI)458605 | ||
| 040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
| 100 | 1 | |9 627 |a Žažar, Krešimir | |
| 245 | 1 | 0 | |a Prikaz knjige: Konrad Paul Liessmann: Teorija neobrazovanosti. Zablude društva znanja ; Zagreb, Naklada Jesenski i Turk, 2008. / |c Žažar, Krešimir. |
| 246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Review of the book: Konrad Paul Liessmann: The Theory of Miseducation ; Zagreb, Jesenski i Turk, 2008. | |
| 300 | |a 134-138 |f str. | ||
| 363 | |a 40[39] |b 1/2 |i 2009 | ||
| 520 | |a U ovoj knjizi diskutira se o društvenoj ulozi obrazovanja, znanosti i znanja te o njihovom vrednovanju u današnjem društvu koje se, osobito u političkom diskursu, često naziva društvom znanja. Kritika koncepta društvo znanja osnovni je motiv ove knjige. Liessmann argumentira kako ne samo da ne živimo u društvu znanja, već je suvremeno društvo prožeto diferentnim manifestacijama neobrazovanosti. Kroz čitav tekst zamjetan je Liessmannov izrazito kritički stav prema aktualnim tendencijama u sferi obrazovanja u današnjoj Europi. Tako, uz mnoge druge, u fokus kritičkog razmatranja dospijevaju teme reforme obrazovnog sektora, komercijalizacije istog pa i pitanje medijskog tretiranja znanja. Oštrica Liessmannove kritike najviše je usmjerena protiv inficiranja obrazovnog sustava i sustava znanosti principima neoliberalne ekonomske paradigme. | ||
| 536 | |a Projekt MZOS |f 130-0000000-3280 | ||
| 546 | |a HRV | ||
| 690 | |a 5.05 | ||
| 693 | |a društvo znanja, reforme obrazovnih sustava, bolonjski proces, vrednovanje znanja |l hrv |2 crosbi | ||
| 693 | |a (knowledge based society, reforms of education systems, bologna process, evaluation of knowledge) |l eng |2 crosbi | ||
| 773 | 0 | |t Revija za sociologiju |x 0350-154X |g 40[39] (2009), 1/2 ; str. 134-138 | |
| 856 | |u http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=62453 | ||
| 942 | |c CLA |t 1.19 |u 2 |z Strucni - prikaz | ||
| 999 | |c 308675 |d 308673 | ||