Implicitne teorije inteligencije učenika osmih razreda
Na uzorku od 330 učenika i učenica osmih razreda osnovnih škola primijenjen je upitnik ITI-VIII (Kopić, Vranić i Zarevski, 2007.) kojim su ispitane implicitne teorije inteligencije. U opisu inteligentnih osoba navode osobine koje se mogu kategorizirati u kognitivne sposobnosti (28.00%), praktičnu in...
Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:308587/Similar |
---|---|
Matična publikacija: |
Društvena istraživanja 18 (2009), 3 ; str. 503-521 |
Glavni autori: | Kopić, Kristina (-), Vranić, Andrea (Author), Zarevski, Predrag |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | eng |
Online pristup: |
Elektronička verzija članka |
APA stil citiranja
Kopić, K. (2009). Implicitne teorije inteligencije učenika osmih razreda: Implicitne teorije inteligencije učenika osmih razreda. Društvena istraživanja, p. 8.
Chicago stil citiranjaKopić, Kristina. "Implicitne teorije inteligencije učenika osmih razreda: Implicitne teorije inteligencije učenika osmih razreda." 2009: 8.
MLA stil citiranjaKopić, Kristina. "Implicitne teorije inteligencije učenika osmih razreda: Implicitne teorije inteligencije učenika osmih razreda." 2009: 8.