Implicitne teorije inteligencije učenika osmih razreda

Na uzorku od 330 učenika i učenica osmih razreda osnovnih škola primijenjen je upitnik ITI-VIII (Kopić, Vranić i Zarevski, 2007.) kojim su ispitane implicitne teorije inteligencije. U opisu inteligentnih osoba navode osobine koje se mogu kategorizirati u kognitivne sposobnosti (28.00%), praktičnu in...

Full description

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:308587/Similar
Matična publikacija: Društvena istraživanja
18 (2009), 3 ; str. 503-521
Glavni autori: Kopić, Kristina (-), Vranić, Andrea (Author), Zarevski, Predrag
Vrsta građe: Članak
Jezik: eng
Online pristup: Elektronička verzija članka

APA stil citiranja

Kopić, K. (2009). Implicitne teorije inteligencije učenika osmih razreda: Implicitne teorije inteligencije učenika osmih razreda. Društvena istraživanja, p. 8.

Chicago stil citiranja

Kopić, Kristina. "Implicitne teorije inteligencije učenika osmih razreda: Implicitne teorije inteligencije učenika osmih razreda." 2009: 8.

MLA stil citiranja

Kopić, Kristina. "Implicitne teorije inteligencije učenika osmih razreda: Implicitne teorije inteligencije učenika osmih razreda." 2009: 8.