Uspješnost i/ili učinkovitost obrazovanja nastavnika
U ovom je radu dan pregled odabranih međunarodnih empirijskih istraživanja o učinkovitosti obrazovanja nastavnika. Predstavljena su sljedeća istraživanja: Struktura obrazovanja nastavnika u međunarodnoj usporedbi (Blömeke, 2006, 2008 i MT21, 2007), Struktura kompetencija studenata nastavničkih usmje...
Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:307632/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Odgojne znanosti 10 (2008), 2 ; str. 157-177 |
Glavni autor: | Palekčić, Marko (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 02267naa a2200277uu 4500 | ||
---|---|---|---|
005 | 20131205155548.0 | ||
008 | 131105s2008 xx hrv|d | ||
022 | |a 1846-1204 | ||
035 | |a (CROSBI)377411 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |9 605 |a Palekčić, Marko | |
245 | 1 | 0 | |a Uspješnost i/ili učinkovitost obrazovanja nastavnika / |c Marko Palekčić. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Pergormance and/or Effectiveness of Teacher Education | |
300 | |a 157-177 |f str. | ||
363 | |a 10 |b 2 |i 2008 | ||
500 | |a Rad je dio i bilateralnog projekta između Hrvatske i Austrije pod naziovom: Motivation and Interest in Higher Education - An Intercultural Approach. | ||
520 | |a U ovom je radu dan pregled odabranih međunarodnih empirijskih istraživanja o učinkovitosti obrazovanja nastavnika. Predstavljena su sljedeća istraživanja: Struktura obrazovanja nastavnika u međunarodnoj usporedbi (Blömeke, 2006, 2008 i MT21, 2007), Struktura kompetencija studenata nastavničkih usmjerenja (Frey, 2004, 2005) i Kako najuspješniji svjetski školski sustavi postaju vrhunski (McKinesy&Company, 2007). Iz metodološke i obrazovno-teorijske perspektive autor kritički razmatra moguće doprinose (i ograničenja) tih istraživanja reformama obrazovanja nastavnika na nacionalnoj razini. Pritom traži odgovore na sljedeća pitanja: što znače rezultati tih istraživanja za moguće efekte obrazovanja nastavnika, može li se realnost obrazovanja nastavnika dovoljno opisati na razini sustava i što znače rezultati tih istraživanja za oblikovanje, odnosno unapređenje kvalitete sustava obrazovanja nastavnika. | ||
536 | |a Projekt MZOS |f 269-2692634-2441 | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 5.07 | ||
693 | |a učinkovitost obrazovanja nastavnika, kritički pregled, komparativna empirijska istraživanja, poboljšanje kvalitete obrazovanja nastavnika, Bolonjski sustav studiranja |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a effectiveness of teacher education, critical review, comparative empirical studies, improvement of the quality of teacher education, the Bologna system of study |l eng |2 crosbi | ||
700 | |4 aut | ||
773 | 0 | |t Odgojne znanosti |x 1846-1204 |g 10 (2008), 2 ; str. 157-177 | |
942 | |c CLA |t 1.01 |u 2 |z Znanstveni - pregledni rad | ||
999 | |c 307632 |d 307630 |