Uspješnost i/ili učinkovitost obrazovanja nastavnika

U ovom je radu dan pregled odabranih međunarodnih empirijskih istraživanja o učinkovitosti obrazovanja nastavnika. Predstavljena su sljedeća istraživanja: Struktura obrazovanja nastavnika u međunarodnoj usporedbi (Blömeke, 2006, 2008 i MT21, 2007), Struktura kompetencija studenata nastavničkih usmje...

Full description

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:307632/Details
Matična publikacija: Odgojne znanosti
10 (2008), 2 ; str. 157-177
Glavni autor: Palekčić, Marko (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 02267naa a2200277uu 4500
005 20131205155548.0
008 131105s2008 xx hrv|d
022 |a 1846-1204 
035 |a (CROSBI)377411 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |9 605  |a Palekčić, Marko 
245 1 0 |a Uspješnost i/ili učinkovitost obrazovanja nastavnika /  |c Marko Palekčić. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Pergormance and/or Effectiveness of Teacher Education 
300 |a 157-177  |f str. 
363 |a 10  |b 2  |i 2008 
500 |a Rad je dio i bilateralnog projekta između Hrvatske i Austrije pod naziovom: Motivation and Interest in Higher Education - An Intercultural Approach. 
520 |a U ovom je radu dan pregled odabranih međunarodnih empirijskih istraživanja o učinkovitosti obrazovanja nastavnika. Predstavljena su sljedeća istraživanja: Struktura obrazovanja nastavnika u međunarodnoj usporedbi (Blömeke, 2006, 2008 i MT21, 2007), Struktura kompetencija studenata nastavničkih usmjerenja (Frey, 2004, 2005) i Kako najuspješniji svjetski školski sustavi postaju vrhunski (McKinesy&Company, 2007). Iz metodološke i obrazovno-teorijske perspektive autor kritički razmatra moguće doprinose (i ograničenja) tih istraživanja reformama obrazovanja nastavnika na nacionalnoj razini. Pritom traži odgovore na sljedeća pitanja: što znače rezultati tih istraživanja za moguće efekte obrazovanja nastavnika, može li se realnost obrazovanja nastavnika dovoljno opisati na razini sustava i što znače rezultati tih istraživanja za oblikovanje, odnosno unapređenje kvalitete sustava obrazovanja nastavnika. 
536 |a Projekt MZOS  |f 269-2692634-2441 
546 |a HRV 
690 |a 5.07 
693 |a učinkovitost obrazovanja nastavnika, kritički pregled, komparativna empirijska istraživanja, poboljšanje kvalitete obrazovanja nastavnika, Bolonjski sustav studiranja  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a effectiveness of teacher education, critical review, comparative empirical studies, improvement of the quality of teacher education, the Bologna system of study  |l eng  |2 crosbi 
700 |4 aut 
773 0 |t Odgojne znanosti  |x 1846-1204  |g 10 (2008), 2 ; str. 157-177 
942 |c CLA  |t 1.01  |u 2  |z Znanstveni - pregledni rad 
999 |c 307632  |d 307630