Pedagoške kompetencije (vjero)učitelja
Promišljajući ideju suvremene škole, pedagogijska znanost i pedagoška praksa istiću važnost učitelja kao nositelja odgojnog i obrazovnog procesa, u školi koja je usklađena s potrebama budućnosti, škole koja je kvalitetna, dinamična, svrhovita, samopropitujuća, škole koja korespondira s promjenama u...
Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:307484/Similar |
---|---|
Matična publikacija: |
Lađa : časopis za promicanje religioznog odgoja i vrjednota kršćanske kulture 2 (2008) ; str. 9-17 |
Glavni autor: | Hrvatić, Neven (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
APA stil citiranja
Hrvatić, N. (2008). Pedagoške kompetencije (vjero)učitelja: Pedagoške kompetencije (vjero)učitelja. Lađa : časopis za promicanje religioznog odgoja i vrjednota kršćanske kulture.
Chicago stil citiranjaHrvatić, Neven. "Pedagoške kompetencije (vjero)učitelja: Pedagoške kompetencije (vjero)učitelja." 2008.
MLA stil citiranjaHrvatić, Neven. "Pedagoške kompetencije (vjero)učitelja: Pedagoške kompetencije (vjero)učitelja." 2008.