Distinktivnost pedagogijskih istraživanja

Odgoj i obrazovanje kao predmet istraživanja različitih znanosti implicira pitanje distinktivnosti pedagogijskih istraživanja. Rezultati metateorijske analize rezultata istraživanja edukacijskih znanosti pokazuju da ovi pristupi ne supstituiraju sui gfeneris pedagogijskog gledišta. Pedagogijsko gled...

Full description

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:306885/Details
Matična publikacija: Napredak
142 (2001), 2 ; str. 157-167
Glavni autor: Palekčić, Marko (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 02056naa a2200229uu 4500
008 131105s2001 xx hrv|d
022 |a 1330-0059 
035 |a (CROSBI)287622 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |a Palekčić, Marko 
245 1 0 |a Distinktivnost pedagogijskih istraživanja /  |c Palekčić, Marko. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a The Distinctive Character Of Pedagogical Research 
300 |a 157-167  |f str. 
363 |a 142  |b 2  |i 2001 
520 |a Odgoj i obrazovanje kao predmet istraživanja različitih znanosti implicira pitanje distinktivnosti pedagogijskih istraživanja. Rezultati metateorijske analize rezultata istraživanja edukacijskih znanosti pokazuju da ovi pristupi ne supstituiraju sui gfeneris pedagogijskog gledišta. Pedagogijsko gledište se nalazi s onu stranu gledišta pojedinačnih edukologijskih disciplina. Uzroci nerazvijenosti pedagogijske spoznaje glede odgoja i obrazovanja su višestruki. Osnovne kriterije distinktivnosti pedagogijskih istraživanj auotor vidi u definiranju pedagogijskih teorijskih spoznajnih pitanja, korištenju izvornih pedagogijskih pojmova i kategorija i metodologiji primjerenoj biti pedagoških fenomena. Osnovna pretpostavka za jačanje distinktivnosti pedagogijskih istraživanja leži, prema autoru, ipak u jačanju fundamentalnog teorijskog istraživanja, odnosno u primjerenom relacioniranju pedagogijskih teorijskih, deskriptivnih i pragmatičkih istraživanja. 
546 |a HRV 
690 |a 5.07 
693 |a adukologijske discipline, , znanost o odgoju, prateća, primijenjena, pragmatička i fundamentalna istraživanja, pedagogijska spoznaja, kriteriji distinktivnosti pedagogijskih istraživanja  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a educological disciplines, educational science, auxiliary, applied, pragmatic and fundamental research, pedagogical undertsanding, criteria for the distinction of pedagogical research  |l eng  |2 crosbi 
773 0 |t Napredak  |x 1330-0059  |g 142 (2001), 2 ; str. 157-167 
942 |c CLA  |t 1.01  |u 1  |z Znanstveni - clanak 
999 |c 306885  |d 306883