Distinktivnost pedagogijskih istraživanja
Odgoj i obrazovanje kao predmet istraživanja različitih znanosti implicira pitanje distinktivnosti pedagogijskih istraživanja. Rezultati metateorijske analize rezultata istraživanja edukacijskih znanosti pokazuju da ovi pristupi ne supstituiraju sui gfeneris pedagogijskog gledišta. Pedagogijsko gled...
Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:306885/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Napredak 142 (2001), 2 ; str. 157-167 |
Glavni autor: | Palekčić, Marko (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 02056naa a2200229uu 4500 | ||
---|---|---|---|
008 | 131105s2001 xx hrv|d | ||
022 | |a 1330-0059 | ||
035 | |a (CROSBI)287622 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |a Palekčić, Marko | |
245 | 1 | 0 | |a Distinktivnost pedagogijskih istraživanja / |c Palekčić, Marko. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a The Distinctive Character Of Pedagogical Research | |
300 | |a 157-167 |f str. | ||
363 | |a 142 |b 2 |i 2001 | ||
520 | |a Odgoj i obrazovanje kao predmet istraživanja različitih znanosti implicira pitanje distinktivnosti pedagogijskih istraživanja. Rezultati metateorijske analize rezultata istraživanja edukacijskih znanosti pokazuju da ovi pristupi ne supstituiraju sui gfeneris pedagogijskog gledišta. Pedagogijsko gledište se nalazi s onu stranu gledišta pojedinačnih edukologijskih disciplina. Uzroci nerazvijenosti pedagogijske spoznaje glede odgoja i obrazovanja su višestruki. Osnovne kriterije distinktivnosti pedagogijskih istraživanj auotor vidi u definiranju pedagogijskih teorijskih spoznajnih pitanja, korištenju izvornih pedagogijskih pojmova i kategorija i metodologiji primjerenoj biti pedagoških fenomena. Osnovna pretpostavka za jačanje distinktivnosti pedagogijskih istraživanja leži, prema autoru, ipak u jačanju fundamentalnog teorijskog istraživanja, odnosno u primjerenom relacioniranju pedagogijskih teorijskih, deskriptivnih i pragmatičkih istraživanja. | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 5.07 | ||
693 | |a adukologijske discipline, , znanost o odgoju, prateća, primijenjena, pragmatička i fundamentalna istraživanja, pedagogijska spoznaja, kriteriji distinktivnosti pedagogijskih istraživanja |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a educological disciplines, educational science, auxiliary, applied, pragmatic and fundamental research, pedagogical undertsanding, criteria for the distinction of pedagogical research |l eng |2 crosbi | ||
773 | 0 | |t Napredak |x 1330-0059 |g 142 (2001), 2 ; str. 157-167 | |
942 | |c CLA |t 1.01 |u 1 |z Znanstveni - clanak | ||
999 | |c 306885 |d 306883 |