Primjerenost nastave matematike dobi učenika
Rezultati podučavanja matematike ovise o više činitelja, pri čemu su najistaknutija razvojna obilježja učenika i način podučavanja. U radu je opisan razvoj učenja brojanja te zbrajanja i oduzimanja kod djece. Navedeni su i rezultati istraživanja o dječjem rješavanju problemskih matematičkih zadataka...
Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:306773/Similar |
---|---|
Matična publikacija: |
Poučak: časopis za metodiku i nastavu matematike 6 (2005), 24 ; str. 17-24 |
Glavni autor: | Vlahović-Štetić, Vesna (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
APA stil citiranja
Vlahović-Štetić, V. (2005). Primjerenost nastave matematike dobi učenika: Primjerenost nastave matematike dobi učenika. Poučak: časopis za metodiku i nastavu matematike, p. 4.
Chicago stil citiranjaVlahović-Štetić, Vesna. "Primjerenost nastave matematike dobi učenika: Primjerenost nastave matematike dobi učenika." 2005: 4.
MLA stil citiranjaVlahović-Štetić, Vesna. "Primjerenost nastave matematike dobi učenika: Primjerenost nastave matematike dobi učenika." 2005: 4.