Primjerenost nastave matematike dobi učenika

Rezultati podučavanja matematike ovise o više činitelja, pri čemu su najistaknutija razvojna obilježja učenika i način podučavanja. U radu je opisan razvoj učenja brojanja te zbrajanja i oduzimanja kod djece. Navedeni su i rezultati istraživanja o dječjem rješavanju problemskih matematičkih zadataka...

Full description

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:306773/Similar
Matična publikacija: Poučak: časopis za metodiku i nastavu matematike
6 (2005), 24 ; str. 17-24
Glavni autor: Vlahović-Štetić, Vesna (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv

APA stil citiranja

Vlahović-Štetić, V. (2005). Primjerenost nastave matematike dobi učenika: Primjerenost nastave matematike dobi učenika. Poučak: časopis za metodiku i nastavu matematike, p. 4.

Chicago stil citiranja

Vlahović-Štetić, Vesna. "Primjerenost nastave matematike dobi učenika: Primjerenost nastave matematike dobi učenika." 2005: 4.

MLA stil citiranja

Vlahović-Štetić, Vesna. "Primjerenost nastave matematike dobi učenika: Primjerenost nastave matematike dobi učenika." 2005: 4.