Modeli dječjeg odabira strategija rješavanja aritmetičkih zadataka

Brojna istraživanja ukazuju na to da djeca imaju na raspolaganju i koriste veći broj strategija rješavanja zadataka zbrajanja, oduzimanja, množenja i dijeljenja. Odabir između različitih strategija je adaptivan, što znači da u skladu s karakteristikama zadatka djeca imaju tendenciju birati najbržu i...

Full description

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:306621/Details
Matična publikacija: Suvremena psihologija
9 (2006), 1 ; str. 47-61
Glavni autor: Pavlin-Bernardić, Nina (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 01618naa a2200229uu 4500
008 131105s2006 xx hrv|d
035 |a (CROSBI)253757 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |a Pavlin-Bernardić, Nina  |9 753 
245 1 0 |a Modeli dječjeg odabira strategija rješavanja aritmetičkih zadataka /  |c Pavlin-Bernardić, Nina. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Models of children's strategy choices in solving arithmetical problems 
300 |a 47-61  |f str. 
363 |a 9  |b 1  |i 2006 
520 |a Brojna istraživanja ukazuju na to da djeca imaju na raspolaganju i koriste veći broj strategija rješavanja zadataka zbrajanja, oduzimanja, množenja i dijeljenja. Odabir između različitih strategija je adaptivan, što znači da u skladu s karakteristikama zadatka djeca imaju tendenciju birati najbržu i najtočniju strategiju koja im je dostupna. U ovom prikazu analizirani su i kritički uspoređeni najutjecajniji modeli dječjeg odabira strategija rješavanja aritmetičkih zadataka: metakognitivni modeli, Model distribucije asocijacija (Siegler i Shrager, 1984), Model adaptivnog izbora strategije (Siegler i Shipley, 1995) te Model dječjeg odabira i otkrivanja strategija (Shrager i Siegler, 1998). 
536 |a Projekt MZOS  |f 0130413 
546 |a HRV 
690 |a 5.06 
693 |a djeca, strategije, aritmetički zadaci, metakognicija  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a children, strategies, arithmetic problems, metacognition  |l eng  |2 crosbi 
773 0 |t Suvremena psihologija  |x 1331-9264  |g 9 (2006), 1 ; str. 47-61 
942 |c CLA  |t 1.02  |u 2  |z Znanstveni - pregledni rad 
999 |c 306621  |d 306619