Modeli dječjeg odabira strategija rješavanja aritmetičkih zadataka
Brojna istraživanja ukazuju na to da djeca imaju na raspolaganju i koriste veći broj strategija rješavanja zadataka zbrajanja, oduzimanja, množenja i dijeljenja. Odabir između različitih strategija je adaptivan, što znači da u skladu s karakteristikama zadatka djeca imaju tendenciju birati najbržu i...
| Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:306621/Details |
|---|---|
| Matična publikacija: |
Suvremena psihologija 9 (2006), 1 ; str. 47-61 |
| Glavni autor: | Pavlin-Bernardić, Nina (-) |
| Vrsta građe: | Članak |
| Jezik: | hrv |
| LEADER | 01618naa a2200229uu 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 008 | 131105s2006 xx hrv|d | ||
| 035 | |a (CROSBI)253757 | ||
| 040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
| 100 | 1 | |a Pavlin-Bernardić, Nina |9 753 | |
| 245 | 1 | 0 | |a Modeli dječjeg odabira strategija rješavanja aritmetičkih zadataka / |c Pavlin-Bernardić, Nina. |
| 246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a Models of children's strategy choices in solving arithmetical problems | |
| 300 | |a 47-61 |f str. | ||
| 363 | |a 9 |b 1 |i 2006 | ||
| 520 | |a Brojna istraživanja ukazuju na to da djeca imaju na raspolaganju i koriste veći broj strategija rješavanja zadataka zbrajanja, oduzimanja, množenja i dijeljenja. Odabir između različitih strategija je adaptivan, što znači da u skladu s karakteristikama zadatka djeca imaju tendenciju birati najbržu i najtočniju strategiju koja im je dostupna. U ovom prikazu analizirani su i kritički uspoređeni najutjecajniji modeli dječjeg odabira strategija rješavanja aritmetičkih zadataka: metakognitivni modeli, Model distribucije asocijacija (Siegler i Shrager, 1984), Model adaptivnog izbora strategije (Siegler i Shipley, 1995) te Model dječjeg odabira i otkrivanja strategija (Shrager i Siegler, 1998). | ||
| 536 | |a Projekt MZOS |f 0130413 | ||
| 546 | |a HRV | ||
| 690 | |a 5.06 | ||
| 693 | |a djeca, strategije, aritmetički zadaci, metakognicija |l hrv |2 crosbi | ||
| 693 | |a children, strategies, arithmetic problems, metacognition |l eng |2 crosbi | ||
| 773 | 0 | |t Suvremena psihologija |x 1331-9264 |g 9 (2006), 1 ; str. 47-61 | |
| 942 | |c CLA |t 1.02 |u 2 |z Znanstveni - pregledni rad | ||
| 999 | |c 306621 |d 306619 | ||