Razvoj vidnog konfiguracijskog pamćenja kod djece školske dobi

U okviru ovog istraživanja ispitan je razvoj vidnog konfiguracijskog pamćenja kod djece školske dobi. Osnovni problem istraživanja bio je utvrditi razlike među dobnim skupinama djece od 7 do 13 godina starosti pri ispitivanju vidnog konfiguracijskog pamćenja Rey-Osterriethovim testom složenog geomet...

Full description

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:306551/Similar
Matična publikacija: Suvremena psihologija
3 (2000), str. 67-78
Glavni autori: Prvčić, Iva (-), Tadinac Babić, Meri (Author)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv

APA stil citiranja

Prvčić, I. (2000). Razvoj vidnog konfiguracijskog pamćenja kod djece školske dobi: Razvoj vidnog konfiguracijskog pamćenja kod djece školske dobi. Suvremena psihologija.

Chicago stil citiranja

Prvčić, Iva. "Razvoj vidnog konfiguracijskog pamćenja kod djece školske dobi: Razvoj vidnog konfiguracijskog pamćenja kod djece školske dobi." 2000.

MLA stil citiranja

Prvčić, Iva. "Razvoj vidnog konfiguracijskog pamćenja kod djece školske dobi: Razvoj vidnog konfiguracijskog pamćenja kod djece školske dobi." 2000.