Identifikacija intelektualno nadarenih učenika na temelju rezultata testa i procjena učitelja

Ispitivanja vrijednosti učiteljskih procjena kao indikatora nadarenosti učenika nisu suglasna u svojim rezultatima. Ovim radom željeli smo provjeriti slaganje između rezultata koje učenici trećeg razreda osnovne škole (n=258) postižu na testu intelektualnih sposobnosti i učiteljskih procjena dječje...

Full description

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:306139/Similar
Matična publikacija: Napredak : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu
140 (1999), 3 ; str. 319-329
Glavni autori: Silić, Berislava (-), Vlahović-Štetić, Vesna (Author), Slaviček, Melanija
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv

APA stil citiranja

Silić, B. (1999). Identifikacija intelektualno nadarenih učenika na temelju rezultata testa i procjena učitelja: Identifikacija intelektualno nadarenih učenika na temelju rezultata testa i procjena učitelja. Napredak : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, p. 40.

Chicago stil citiranja

Silić, Berislava. "Identifikacija intelektualno nadarenih učenika na temelju rezultata testa i procjena učitelja: Identifikacija intelektualno nadarenih učenika na temelju rezultata testa i procjena učitelja." 1999: 40.

MLA stil citiranja

Silić, Berislava. "Identifikacija intelektualno nadarenih učenika na temelju rezultata testa i procjena učitelja: Identifikacija intelektualno nadarenih učenika na temelju rezultata testa i procjena učitelja." 1999: 40.