|
|
|
|
LEADER |
01772naa a2200253uu 4500 |
008 |
131105s1999 xx hrv|d |
035 |
|
|
|a (CROSBI)61932
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFF
|b hrv
|c HR-ZaFF
|e ppiak
|
100 |
1 |
|
|a Vizek Vidović, Vlasta
|
245 |
1 |
0 |
|a Neke metrijske karakteristike skale za procjenu ponašanja učenika u razredu /
|c Vizek Vidović, Vlasta ; Vlahović Štetić, Vesna ; Petrak, Olivera.
|
246 |
3 |
|
|i Naslov na engleskom:
|a Some metric characteristics of The Classroom Behaviour Scale
|
300 |
|
|
|a 51-62
|f str.
|
363 |
|
|
|a 35
|b 1
|i 1999
|
520 |
|
|
|a U radu se provjeravaju psihometrjiske karakteristike nove Skale za procjenu ponašanja učenika u razredu. Skala je namijenjena prikupljanju podataka o ponašanju učenika od 1. do 4. razreda osnovne škole pri čemu su procjenjivači učitelji razredne nastave. Istraživanje je provedeno na uzorku od učenika 1. do 4. razreda osnovne (N=173) škole. Rezultati pokazuju zadovoljavajuću unutarnju pouzdanost i osjetljivost skale. Faktorskom analizom dobivena su četiri interpretabilna faktora koji su nazvani: ometajuće ponšaanje, suradnja i usmjerenost na zadatak, povučenost i uzbuđenje u ispitnoj stuaciji. Kriterijska valjanost provjeravana je na temelju 4 vanjska kriterija: dob, spol i školski uspjeh učenika, te obrazovanje roditelja.
|
536 |
|
|
|a Projekt MZOS
|f 130713
|
546 |
|
|
|a HRV
|
690 |
|
|
|a 5.06
|
693 |
|
|
|a ponašanje učenika u razredu, metrijske karakteristike
|l hrv
|2 crosbi
|
693 |
|
|
|a classroom behavior, psychometric characteristics
|l eng
|2 crosbi
|
700 |
1 |
|
|a Vlahović Štetić, Vesna
|4 aut
|
700 |
1 |
|
|a Petrak, Olivera
|4 aut
|
773 |
0 |
|
|t Revija za rehabilitacijska istraživanja
|g 35 (1999), 1 ; str. 51-62
|
942 |
|
|
|c CLA
|t 1.01
|u 1
|z Znanstveni - clanak
|
999 |
|
|
|c 305223
|d 305221
|