Autoritarnost i percepcija ostvarene demokracije u Hrvatskoj : analiza odnosa na uzorku studenata
U radu se istražuje doprinos sociodemografskih varijabli spola, obrazovanja roditelja, samoprocjene materijalnog statusa, veličine naselja u kojoj je ispitanik proveo najveći dio života, važnosti vjere i vrste fakulteta kojeg ispitanik polazi u tumačenju varijance rezultata koje ispitanici postižu n...
Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:304790/Similar |
---|---|
Matična publikacija: |
Društvena istraživanja 9 (2000), 1 ; str. 67-81 |
Glavni autori: | Čorkalo, Dinka (-), Stanković, Natalija (Author) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
APA stil citiranja
Čorkalo, D. (2000). Autoritarnost i percepcija ostvarene demokracije u Hrvatskoj : analiza odnosa na uzorku studenata: Autoritarnost i percepcija ostvarene demokracije u Hrvatskoj : analiza odnosa na uzorku studenata. Društvena istraživanja.
Chicago stil citiranjaČorkalo, Dinka. "Autoritarnost i percepcija ostvarene demokracije u Hrvatskoj : analiza odnosa na uzorku studenata: Autoritarnost i percepcija ostvarene demokracije u Hrvatskoj : analiza odnosa na uzorku studenata." 2000.
MLA stil citiranjaČorkalo, Dinka. "Autoritarnost i percepcija ostvarene demokracije u Hrvatskoj : analiza odnosa na uzorku studenata: Autoritarnost i percepcija ostvarene demokracije u Hrvatskoj : analiza odnosa na uzorku studenata." 2000.