Metodika književnoga odgoja
Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:24283/TOC |
---|---|
Glavni autor: | Rosandić, Dragutin (-) |
Ostali autori: | Kovačević, Manja (Author of afterword, colophon, etc.) |
Vrsta građe: | Knjiga |
Jezik: | hrv |
Impresum: |
Zagreb :
Školska knjiga,
2005.
|
Nakladnička cjelina: |
Pedagoška biblioteka
|
Predmet: |
Sadržaj:
- Sadržaj: Metodika književnoga odgoja
- Književnost kao nastavni predmet
- Nastavni program
- Programski književnoznanstveni sadržaj
- Sposobnosti i djelatnosti u nastavnim programima
- Književna lektira u programima
- Slobodne aktivnosti/izvannastavna djelatnost
- Uzorci europskih programa
- Kurikul (curriculum)
- Nastavni sat književnosti
- Tipovi nastavnih sati
- Nastavna sredstva i pomagala
- Čitanka - udžbenik
- Čitanje
- Metodički sustavi nastave književnosti
- Školska interpretacija kao metodički sustav / Zagrebačka metodička škola
- Problemska nastava
- Eksplikacija teksta
- Pomno čitanje teksta (close reading) i nova kritika
- Ruske metodičke škole
- Njemačka škola interpretacije
- Zagrebačka književnokritička škola i nastava književnosti u srednjoj školi
- Povezivanje umjetnosti u nastavi
- Metode književnog odgoja
- Pjesnički odgoj (Lirika u nastavi)
- Pripovjedna proza u nastavi
- Dramski i scenski odgoj
- Esej u nastavi književnosti
- Pristup(i) piscu
- Sat o djelu i piscu
- Književna razdoblja i smjerovi u nastavi književnosti
- Hrvatski realizam
- Planiranje nastave
- Učitelj/učiteljica književnosti
- Iz hrvatske metodičke povijesti
- Hrvatski nastavni programi (druga polovica 20. stoljeća)
- Povijest hrvatskih čitanaka.
- Str. 733-734: Metodičko djelo Dragutina Rosandića / Manja Kovačević