Utjecaj aktivnog slušanja glazbe na razvoj perceptivnih sposobnosti djece rane školske dobi (1., 2. i 3. razred osnovne škole
| Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:232913/Similar |
|---|---|
| Glavni autor: | Dobrota, Snježana (Author) |
| Vrsta građe: | Rukopis |
| Jezik: | hrv |
| Impresum: |
Zagreb :
Muzička akademija ; Filozofski fakultet, Odsjek za pedagogiju,
2000.
|
| Predmet: |
APA stil citiranja
Dobrota, S. (2000). Utjecaj aktivnog slušanja glazbe na razvoj perceptivnih sposobnosti djece rane školske dobi (1., 2. i 3. razred osnovne škole: Utjecaj aktivnog slušanja glazbe na razvoj perceptivnih sposobnosti djece rane školske dobi (1., 2. i 3. razred osnovne škole: magistarski rad. Zagreb: Muzička akademija ; Filozofski fakultet, Odsjek za pedagogiju.
Chicago stil citiranjaDobrota, Snježana. Utjecaj aktivnog slušanja glazbe na razvoj perceptivnih sposobnosti djece rane školske dobi (1., 2. i 3. razred osnovne škole: Utjecaj aktivnog slušanja glazbe na razvoj perceptivnih sposobnosti djece rane školske dobi (1., 2. i 3. razred osnovne škole: magistarski rad. Zagreb: Muzička akademija ; Filozofski fakultet, Odsjek za pedagogiju, 2000.
MLA stil citiranjaDobrota, Snježana. Utjecaj aktivnog slušanja glazbe na razvoj perceptivnih sposobnosti djece rane školske dobi (1., 2. i 3. razred osnovne škole: Utjecaj aktivnog slušanja glazbe na razvoj perceptivnih sposobnosti djece rane školske dobi (1., 2. i 3. razred osnovne škole: magistarski rad. Zagreb: Muzička akademija ; Filozofski fakultet, Odsjek za pedagogiju, 2000.