Implicitne teorije inteligencije učenika osmih razreda: razlike s obzirom na spol i veličinu mjesta stanovanja

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:232533/Similar
Glavni autor: Kopić, Kristina (-)
Vrsta građe: Rukopis
Jezik: hrv
Impresum: Zagreb : K. Kopić, 2007.
Predmet:
Online pristup: Digitalni arhiv

APA stil citiranja

Kopić, K. (2007). Implicitne teorije inteligencije učenika osmih razreda: razlike s obzirom na spol i veličinu mjesta stanovanja: Implicitne teorije inteligencije učenika osmih razreda: razlike s obzirom na spol i veličinu mjesta stanovanja : diplomski rad. Zagreb: K. Kopić.

Chicago stil citiranja

Kopić, Kristina. Implicitne teorije inteligencije učenika osmih razreda: razlike s obzirom na spol i veličinu mjesta stanovanja: Implicitne teorije inteligencije učenika osmih razreda: razlike s obzirom na spol i veličinu mjesta stanovanja : diplomski rad. Zagreb: K. Kopić, 2007.

MLA stil citiranja

Kopić, Kristina. Implicitne teorije inteligencije učenika osmih razreda: razlike s obzirom na spol i veličinu mjesta stanovanja: Implicitne teorije inteligencije učenika osmih razreda: razlike s obzirom na spol i veličinu mjesta stanovanja : diplomski rad. Zagreb: K. Kopić, 2007.