Implicitne teorije inteligencije učenika osmih razreda: razlike s obzirom na spol i veličinu mjesta stanovanja
Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:232533/Similar |
---|---|
Glavni autor: | Kopić, Kristina (-) |
Vrsta građe: | Rukopis |
Jezik: | hrv |
Impresum: |
Zagreb :
K. Kopić,
2007.
|
Predmet: | |
Online pristup: |
Digitalni arhiv |
APA stil citiranja
Kopić, K. (2007). Implicitne teorije inteligencije učenika osmih razreda: razlike s obzirom na spol i veličinu mjesta stanovanja: Implicitne teorije inteligencije učenika osmih razreda: razlike s obzirom na spol i veličinu mjesta stanovanja : diplomski rad. Zagreb: K. Kopić.
Chicago stil citiranjaKopić, Kristina. Implicitne teorije inteligencije učenika osmih razreda: razlike s obzirom na spol i veličinu mjesta stanovanja: Implicitne teorije inteligencije učenika osmih razreda: razlike s obzirom na spol i veličinu mjesta stanovanja : diplomski rad. Zagreb: K. Kopić, 2007.
MLA stil citiranjaKopić, Kristina. Implicitne teorije inteligencije učenika osmih razreda: razlike s obzirom na spol i veličinu mjesta stanovanja: Implicitne teorije inteligencije učenika osmih razreda: razlike s obzirom na spol i veličinu mjesta stanovanja : diplomski rad. Zagreb: K. Kopić, 2007.