|
|
|
|
LEADER |
01939nam a2200517ui 4500 |
008 |
030312s1985 |||a |||||||||| ||hrv|d |
035 |
|
|
|a HR-ZaFF fonL2768
|
035 |
|
|
|a HR-ZaFF psiL5134
|
035 |
|
|
|a HR-ZaFF pedL207
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFF
|b hrv
|c HR-ZaFF
|e ppiak
|
080 |
|
|
|a 159.9(075.8)
|
080 |
|
|
|a 37.015.3(075.8)
|
084 |
|
|
|2 APA CC
|a 3500
|
100 |
1 |
|
|a Andrilović, Vlado
|
245 |
1 |
0 |
|a Psihologija odgoja i obrazovanja.
|n 3,
|p Psihologija učenja i nastave /
|c Vlado Andrilović, Mira Čudina.
|
260 |
|
|
|a Zagreb :
|b Školska knjiga,
|c 1985.
|
300 |
|
|
|a VIII, 231 str. :
|b ilustr. ;
|c 24 cm
|
440 |
|
0 |
|a Udžbenici Sveučilišta u Zagrebu = Manualia Universitatis studiorum Zagrabiensis.
|
504 |
|
|
|a Bibliografija uz tekst
|
504 |
|
|
|a Predmetno kazalo
|
504 |
|
|
|a Imensko kazalo
|
505 |
8 |
|
|a Učenje, pamćenje i zaboravljanje -- Provjeravanje, ocjenjivanje, vrednovanje -- Odgoj kao psihološki proces -- Odgojno-obrazovna grupa: interakcije, socijalna i emocionalna atmosfera -- Disciplina u školi -- Umor i dosada u školi -- Profesionalni razvoj i orijentacija -- Učenici s teškoćama u udovoljavanju zahtjevima škole -- Nadarena djeca: mogućnost njihova otkrivanja i razvijanja u školi
|
653 |
|
|
|a psihologija
|
653 |
|
|
|a pamćenje
|
653 |
|
|
|a inteligencija
|
653 |
|
|
|a psihomotorika
|
653 |
|
|
|a učenje
|
653 |
|
|
|a nastava
|
653 |
|
|
|a razredno-nastavna klima
|
653 |
|
|
|a profesionalna orijentacija
|
653 |
|
|
|a disciplina
|
653 |
|
|
|a učenici s posebnim potrebama
|
653 |
|
|
|a daroviti učenici
|
653 |
|
|
|a pedagoška psihologija
|
700 |
1 |
|
|a Čudina, Mira
|
942 |
|
|
|b LIB
|c KNJ
|h EA
|i AND p
|6 EA_AND_P
|
991 |
|
|
|a fon3335
|a psi136/2004
|
991 |
|
|
|a ped14135
|
991 |
|
|
|a ped14136
|
991 |
|
|
|a ped14197
|
991 |
|
|
|a ped14198
|
991 |
|
|
|a ped14200
|
991 |
|
|
|a ped14201
|
991 |
|
|
|a ped14203
|
992 |
|
|
|a BF
|b ICB
|c 20030312
|
999 |
|
|
|c 163127
|d 163127
|