Sadržaj:
  • Str. [377]: Bilješka o autorici
  • Predgovor
  • 1. Uvod
  • 3. Pokušaj definicije
  • 3.1. Specifičnost dramaturškog postupka
  • 3.2. Fikcionalni status umetnute predstave
  • 4. Pokušaj tipologije
  • 4.1. Tekstualni indiciji
  • 4.2. Strukturne kombinacije
  • 4.2.1. Status izvođača
  • 4.2.2. Status umetnute predstave
  • 4.2.3. Status gledatelja i njihova svijest o iluzijskom karakteru umetnute predstave
  • 4.3. Kazališna meta-komunikacija
  • 4.3.1. Kazališni glumac i njegova preobrazba
  • 4.3.2. Kazališnopoetičke i estetička pitanja: umetnuta predstava kao povod poetičkoj polemici ili iskazivanju poetičkog programa
  • 4.3.3. Gnoseološko-ideološka pitanja: umetnuta predstava kao tematizacjia
  • 4.3.4. Ontološka pitanja: gluma kao metafora života, teatar kao metafora svijeta
  • 5. Umetnute predstave hrvatske dramatike
  • 6. Folklorno predstavljanje kao dramaturško ishodište
  • 6.1. Svadba u svadbi
  • 6.2. Od rituala do kazališta
  • 6.3. Kazališno u pokladama, poklade u drami
  • 7. Sučeljavanje sna i zbilje kao tematsko izvorište
  • 7.1. Bjesomučno-skandalozni sni
  • 7.2. Vrata smrti, vrata snova
  • 8. Iza i ispred kulisa
  • 8.1. Demiurg nad svojim djelom
  • 8.2. Rub zbilje
  • 8.3. Glumac i njegov dvojnik
  • 8.4. Kazalište svijeta, video života
  • 9. Kazalište u ideološkoj stezi
  • 9.1. Crkva i cirkus
  • 9.2. Vodvilj pod budnim okom
  • 9.3. Umetnuti klasici, mitski i povijesni predlošci
  • 9.4. Hrvatski 'Hamleti'