Ključ za modernu poeziju

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:147771/Details
Glavni autor: Pavletić, Vlatko (-)
Vrsta građe: Knjiga
Jezik: hrv
Impresum: Zagreb : Ljubljana : Delo, Globus ; Globus, 1986.
Nakladnička cjelina: Posebna izdanja / Globus
Predmet:
LEADER 07521nam a22017657i 4500
005 20120102234239.0
008 061001s1986 hr |||||||||| ||hrv|d
035 |a HR-ZaFF komL3985 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
080 |a 82.0-1 
080 |a 821.09-1  
080 |a 821.163.42.09-1  
100 1 |a Pavletić, Vlatko 
245 1 0 |a Ključ za modernu poeziju /  |c Vlatko Pavletić. 
260 |a Zagreb :  |b Globus ;  |a Ljubljana :  |b Globus ;  |a Delo,  |c 1986. 
300 |a 327 str. ;   |c 25 cm 
490 0 |a Posebna izdanja / Globus 
504 |a Kazala 
505 8 |a OČEKIVANJE NEOČEKIVANOG 
505 8 |a Dva temeljna odnosa prema tradiciji 
505 8 |a Što novije, to poetskije 
505 8 |a Iznenađenje kao temeljni postulat svih modernih poetika 
505 8 |a Apollinaireova poetika simultanističkih šokova 
505 8 |a "Porok zvan nadrealizam" 
505 8 |a Baudelaireov poziv na put do samog dna nepoznatog 
505 8 |a Rimbaudova ključna riječ: NOVO! 
505 8 |a "Estetičko zbivanje" prema M. Benseu 
505 8 |a Jakobsonovo zapažanje o izražajnosti neočekivanih riječi 
505 8 |a Marinova "maraviglia" 
505 8 |a V. Šklovski o efektu očuđivanja 
505 8 |a Baudelaire: "Sve lijepo je začudno, ali sve što začuđuje nije lijepo" 
505 8 |a Verfremdung" i Brechtova teorija novog epskog teatra 
505 8 |a Brooksove teze o paradoksu u pjesništvu 
505 8 |a Proust o pismima gospođe de Sévigné 
505 8 |a Neobičnost motiva 
505 8 |a Neočekivanost postupka 
505 8 |a Kada "drvo čita kuću?" 
505 8 |a "Modro vino" 
505 8 |a O mjerenju informacije poetskog teksta 
505 8 |a Što sve radi mjesec? 
505 8 |a Negacija predvidljivosti 
505 8 |a Primjer iz poezije E. Dickinson 
505 8 |a Učinak iznevjerenog očekivanja 
505 8 |a I. Zidić: Souvenir d'Amour 
505 8 |a I. Slamnig: Konjanik jaše upropanj 
505 8 |a J. Pupačić: Tri moja brata 
505 8 |a History T. Šalamuna 
505 8 |a Začuđivačka tehnika B. Aleksića 
505 8 |a U brazdi haiku tradicije 
505 8 |a FAZE I MODUSI OČUĐIVANJA STVARI I ZAČUĐIVANJA PJESMOM 
505 8 |a Casarić: "Jesenje popodne" 
505 8 |a Baudelaire: "Jesenska pjesma" 
505 8 |a "Kiddanja" Dore Pfanove 
505 8 |a Z. Golob: "Tako poada sjekira" 
505 8 |a V.Koroman: "Za listom praporci" 
505 8 |a Epifanijsko otkrivenje i prazorno očuđenje 
505 8 |a "Koza" Umberta Sabe 
505 8 |a D. Cesarić: "Voćka poslije kiše" 
505 8 |a Cioranove "unutrašnje orgulje" 
505 8 |a Munjevitost objavljenja*"Trenutak spoznaje" S. M. Kočana 
505 8 |a J. Prévert: "Vrt" 
505 8 |a Valéryjevo zapažanje o "pubertetu impresija" 
505 8 |a Joyceovi stavovi*Očudnjivanje prisjećanjem 
505 8 |a Proustovo iskustvo 
505 8 |a K. Rexroth: "Proustova madelaine" 
505 8 |a "Ledenjaci" H. Michauxa 
505 8 |a Varijable djetinjskog u poeziji 
505 8 |a R. Petrović i "pobuna Sina protiv Sina u Sinu" 
505 8 |a D. Tadijanović o djetinjstvu i iz djetinjeg aspekta 
505 8 |a Šopov infantilitet kao sredstvo očudnjivanja 
505 8 |a Iskustvo Bore Pavlovića 
505 8 |a J. Pupačič: "More" 
505 8 |a B. Petrović: "Pesma o Aninom povratku sa letovanja" 
505 8 |a V. Gotovac o pjesmi kao osmijehu djeteta 
505 8 |a Ujević: "Pjesnik je čuđenje, a čuđenje je pjesnik" 
505 8 |a TENZIJA I KAKO JE ODREDITI: 
505 8 |a I.Preduvjeti za pojavu tenzije u poeziji 
505 8 |a Definicija tenzije (napetosti)*Wordsworth i Colleridge 
505 8 |a Tateove teze o tenziji kao funkciji "ekstenzije" i "intenzije" 
505 8 |a Danteovi i Donneovi stihovi kao liustracija tenziogenosti 
505 8 |a Ivančanov haiku 
505 8 |a D. Cesarić: "Oblak",... 
505 8 |a II O (ne)mjerljivosti tenzije 
505 8 |a Tenziotvorni raskorak u pjesmi "Bitka" J.Severa 
505 8 |a V. Krmpotić: "Vlat i ja" 
505 8 |a Mjerenje i n t e g r a l n e tenzije*... 
505 8 |a III O mjerenju začudnosti figurativnih sintagmi 
505 8 |a "Tenor" i "vehicle" - prinositelj i pronositelj značenja u metafori 
505 8 |a Golob o tenziji Davičovih stihova 
505 8 |a Semantička odmaknuća kao generatori tenzije*,... 
505 8 |a FIGURE ZAČUĐIVANJA 
505 8 |a Topos izvrnutog svijeta 
505 8 |a Slamnigovo autentično otkriće matrice izvrnutosti slike svijeta 
505 8 |a Pozadina i značenje obrtanja odnosa u pjesništvu V. Majakovskog 
505 8 |a Nicanor Parta u minijaturi "Far West"*,... 
505 8 |a Metonimijsko načelo začuđivanja 
505 8 |a Metonimijsko svođenje cjeline na detalj 
505 8 |a N. Parra: "Presveto trojstvo" 
505 8 |a Primjeri iz pjesama D. Ivaniševića, M. Stefanović i M. Krleže 
505 8 |a Konvencija i naivitet u tzv. "realizaciji metafore" 
505 8 |a Dječji pogled kao ishodište 
505 8 |a Praksa Majakovskog 
505 8 |a "Sjedničari" 
505 8 |a "Dobro" 
505 8 |a Izraz hiperboličkog doživljaja stvarnosti*,... 
505 8 |a Groteska raspadanja i figura nepotpunog opetovanja 
505 8 |a Motivi rasapa i propadanja 
505 8 |a Slamnigovo osjećanje tjelesnog unutrašnjeg urušavanja*,... 
505 8 |a RIMBAUDOVI PATENTI 
505 8 |a Put do vidovitosti ili - bespuće 
505 8 |a Pisma "Vidovitog" 
505 8 |a Furerpva teza o ekstatičkim stanjima duše 
505 8 |a "Pjesničko ludilo"*,... 
505 8 |a POLIVALENTNA I POVRATNA SUGLASJA SUBJEKATA I OBJEKATA PJESME 
505 8 |a "Netko drugi je ja - ja sam drugi" 
505 8 |a Prvo pismo "Vidovitog" 
505 8 |a "Druga poslanica Korinćanima"*,... 
505 8 |a MODELI ZAČUĐIVANJA U ZAMASIMA 
505 8 |a Dva tipa i tri modela začuđivanja u zamasima 
505 8 |a Začudnost s koherentnim objašnjenjem na kraju 
505 8 |a A. Šoljan: "Umoran ko nakon trapljenja"*,... 
505 8 |a MITOGENO - BAJKOVITI POSTUPCI I STILEMI 
505 8 |a Učinci derealizacije, univerzalizacije i otrajnjenja 
505 8 |a A. Machado: "Prošao sam mnoge pute" 
505 8 |a D. Maksimović*,... 
505 8 |a STAROVREMENSKI PROCESI I PROROČKI STILSKI SINDROM 
505 8 |a Lažni proroci 
505 8 |a Vidoviti pjesnici 
505 8 |a W. Whitman i njegova samoobožavačka patetika*,... 
505 8 |a SEMANTIČKO ZATVARANJE STIHOVA U OTVORENIM PJESNIČKIM STRUKTURAMA 
505 8 |a Pjesmovni "organizmi" i "bokori" 
505 8 |a A. B. Šimić o simultanizmu*,...*RAZGOVORI PJESME I ANTIPJESME 
505 8 |a Apollinaire: "Ponedjeljak ulica Christine" 
505 8 |a G. Babić: "U 1,30 jednog jutra na dalekoj periferiji Zagreba"*,... 
505 8 |a IZOSTANAK I METASTAZA INTERPUNKCIJE: MINUS-POSTUPAK ILI NOVA KONVENCIJA? 
505 8 |a Razaranje pravopisne konvencije 
505 8 |a Uvođenje nove ekspresivnosti 
505 8 |a Proširernje izražajnosti na nesemantičke elemente 
505 8 |a Verlaine: "Grob Charlesa Baudelairea"*,... 
653 |a poezija - 19. st. 
653 |a poezija - 20. st. 
653 |a moderna poezija 
653 |a očuđivanje 
653 |a hrvatska književnost - poezija - 20. st.  
653 |a modernizam - pjesništvo  
653 |a analiza književnog djela  
942 |b LIB  |c KNJ  |h EC01  |i PAVL K  |6 EC01_PAVL_K 
991 |a kom86/182 
992 |a KK  |b ŽV  |c 200610 
999 |c 147771  |d 147771