|
|
|
|
LEADER |
07521nam a22017657i 4500 |
005 |
20120102234239.0 |
008 |
061001s1986 hr |||||||||| ||hrv|d |
035 |
|
|
|a HR-ZaFF komL3985
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFF
|b hrv
|c HR-ZaFF
|e ppiak
|
080 |
|
|
|a 82.0-1
|
080 |
|
|
|a 821.09-1
|
080 |
|
|
|a 821.163.42.09-1
|
100 |
1 |
|
|a Pavletić, Vlatko
|
245 |
1 |
0 |
|a Ključ za modernu poeziju /
|c Vlatko Pavletić.
|
260 |
|
|
|a Zagreb :
|b Globus ;
|a Ljubljana :
|b Globus ;
|a Delo,
|c 1986.
|
300 |
|
|
|a 327 str. ;
|c 25 cm
|
490 |
0 |
|
|a Posebna izdanja / Globus
|
504 |
|
|
|a Kazala
|
505 |
8 |
|
|a OČEKIVANJE NEOČEKIVANOG
|
505 |
8 |
|
|a Dva temeljna odnosa prema tradiciji
|
505 |
8 |
|
|a Što novije, to poetskije
|
505 |
8 |
|
|a Iznenađenje kao temeljni postulat svih modernih poetika
|
505 |
8 |
|
|a Apollinaireova poetika simultanističkih šokova
|
505 |
8 |
|
|a "Porok zvan nadrealizam"
|
505 |
8 |
|
|a Baudelaireov poziv na put do samog dna nepoznatog
|
505 |
8 |
|
|a Rimbaudova ključna riječ: NOVO!
|
505 |
8 |
|
|a "Estetičko zbivanje" prema M. Benseu
|
505 |
8 |
|
|a Jakobsonovo zapažanje o izražajnosti neočekivanih riječi
|
505 |
8 |
|
|a Marinova "maraviglia"
|
505 |
8 |
|
|a V. Šklovski o efektu očuđivanja
|
505 |
8 |
|
|a Baudelaire: "Sve lijepo je začudno, ali sve što začuđuje nije lijepo"
|
505 |
8 |
|
|a Verfremdung" i Brechtova teorija novog epskog teatra
|
505 |
8 |
|
|a Brooksove teze o paradoksu u pjesništvu
|
505 |
8 |
|
|a Proust o pismima gospođe de Sévigné
|
505 |
8 |
|
|a Neobičnost motiva
|
505 |
8 |
|
|a Neočekivanost postupka
|
505 |
8 |
|
|a Kada "drvo čita kuću?"
|
505 |
8 |
|
|a "Modro vino"
|
505 |
8 |
|
|a O mjerenju informacije poetskog teksta
|
505 |
8 |
|
|a Što sve radi mjesec?
|
505 |
8 |
|
|a Negacija predvidljivosti
|
505 |
8 |
|
|a Primjer iz poezije E. Dickinson
|
505 |
8 |
|
|a Učinak iznevjerenog očekivanja
|
505 |
8 |
|
|a I. Zidić: Souvenir d'Amour
|
505 |
8 |
|
|a I. Slamnig: Konjanik jaše upropanj
|
505 |
8 |
|
|a J. Pupačić: Tri moja brata
|
505 |
8 |
|
|a History T. Šalamuna
|
505 |
8 |
|
|a Začuđivačka tehnika B. Aleksića
|
505 |
8 |
|
|a U brazdi haiku tradicije
|
505 |
8 |
|
|a FAZE I MODUSI OČUĐIVANJA STVARI I ZAČUĐIVANJA PJESMOM
|
505 |
8 |
|
|a Casarić: "Jesenje popodne"
|
505 |
8 |
|
|a Baudelaire: "Jesenska pjesma"
|
505 |
8 |
|
|a "Kiddanja" Dore Pfanove
|
505 |
8 |
|
|a Z. Golob: "Tako poada sjekira"
|
505 |
8 |
|
|a V.Koroman: "Za listom praporci"
|
505 |
8 |
|
|a Epifanijsko otkrivenje i prazorno očuđenje
|
505 |
8 |
|
|a "Koza" Umberta Sabe
|
505 |
8 |
|
|a D. Cesarić: "Voćka poslije kiše"
|
505 |
8 |
|
|a Cioranove "unutrašnje orgulje"
|
505 |
8 |
|
|a Munjevitost objavljenja*"Trenutak spoznaje" S. M. Kočana
|
505 |
8 |
|
|a J. Prévert: "Vrt"
|
505 |
8 |
|
|a Valéryjevo zapažanje o "pubertetu impresija"
|
505 |
8 |
|
|a Joyceovi stavovi*Očudnjivanje prisjećanjem
|
505 |
8 |
|
|a Proustovo iskustvo
|
505 |
8 |
|
|a K. Rexroth: "Proustova madelaine"
|
505 |
8 |
|
|a "Ledenjaci" H. Michauxa
|
505 |
8 |
|
|a Varijable djetinjskog u poeziji
|
505 |
8 |
|
|a R. Petrović i "pobuna Sina protiv Sina u Sinu"
|
505 |
8 |
|
|a D. Tadijanović o djetinjstvu i iz djetinjeg aspekta
|
505 |
8 |
|
|a Šopov infantilitet kao sredstvo očudnjivanja
|
505 |
8 |
|
|a Iskustvo Bore Pavlovića
|
505 |
8 |
|
|a J. Pupačič: "More"
|
505 |
8 |
|
|a B. Petrović: "Pesma o Aninom povratku sa letovanja"
|
505 |
8 |
|
|a V. Gotovac o pjesmi kao osmijehu djeteta
|
505 |
8 |
|
|a Ujević: "Pjesnik je čuđenje, a čuđenje je pjesnik"
|
505 |
8 |
|
|a TENZIJA I KAKO JE ODREDITI:
|
505 |
8 |
|
|a I.Preduvjeti za pojavu tenzije u poeziji
|
505 |
8 |
|
|a Definicija tenzije (napetosti)*Wordsworth i Colleridge
|
505 |
8 |
|
|a Tateove teze o tenziji kao funkciji "ekstenzije" i "intenzije"
|
505 |
8 |
|
|a Danteovi i Donneovi stihovi kao liustracija tenziogenosti
|
505 |
8 |
|
|a Ivančanov haiku
|
505 |
8 |
|
|a D. Cesarić: "Oblak",...
|
505 |
8 |
|
|a II O (ne)mjerljivosti tenzije
|
505 |
8 |
|
|a Tenziotvorni raskorak u pjesmi "Bitka" J.Severa
|
505 |
8 |
|
|a V. Krmpotić: "Vlat i ja"
|
505 |
8 |
|
|a Mjerenje i n t e g r a l n e tenzije*...
|
505 |
8 |
|
|a III O mjerenju začudnosti figurativnih sintagmi
|
505 |
8 |
|
|a "Tenor" i "vehicle" - prinositelj i pronositelj značenja u metafori
|
505 |
8 |
|
|a Golob o tenziji Davičovih stihova
|
505 |
8 |
|
|a Semantička odmaknuća kao generatori tenzije*,...
|
505 |
8 |
|
|a FIGURE ZAČUĐIVANJA
|
505 |
8 |
|
|a Topos izvrnutog svijeta
|
505 |
8 |
|
|a Slamnigovo autentično otkriće matrice izvrnutosti slike svijeta
|
505 |
8 |
|
|a Pozadina i značenje obrtanja odnosa u pjesništvu V. Majakovskog
|
505 |
8 |
|
|a Nicanor Parta u minijaturi "Far West"*,...
|
505 |
8 |
|
|a Metonimijsko načelo začuđivanja
|
505 |
8 |
|
|a Metonimijsko svođenje cjeline na detalj
|
505 |
8 |
|
|a N. Parra: "Presveto trojstvo"
|
505 |
8 |
|
|a Primjeri iz pjesama D. Ivaniševića, M. Stefanović i M. Krleže
|
505 |
8 |
|
|a Konvencija i naivitet u tzv. "realizaciji metafore"
|
505 |
8 |
|
|a Dječji pogled kao ishodište
|
505 |
8 |
|
|a Praksa Majakovskog
|
505 |
8 |
|
|a "Sjedničari"
|
505 |
8 |
|
|a "Dobro"
|
505 |
8 |
|
|a Izraz hiperboličkog doživljaja stvarnosti*,...
|
505 |
8 |
|
|a Groteska raspadanja i figura nepotpunog opetovanja
|
505 |
8 |
|
|a Motivi rasapa i propadanja
|
505 |
8 |
|
|a Slamnigovo osjećanje tjelesnog unutrašnjeg urušavanja*,...
|
505 |
8 |
|
|a RIMBAUDOVI PATENTI
|
505 |
8 |
|
|a Put do vidovitosti ili - bespuće
|
505 |
8 |
|
|a Pisma "Vidovitog"
|
505 |
8 |
|
|a Furerpva teza o ekstatičkim stanjima duše
|
505 |
8 |
|
|a "Pjesničko ludilo"*,...
|
505 |
8 |
|
|a POLIVALENTNA I POVRATNA SUGLASJA SUBJEKATA I OBJEKATA PJESME
|
505 |
8 |
|
|a "Netko drugi je ja - ja sam drugi"
|
505 |
8 |
|
|a Prvo pismo "Vidovitog"
|
505 |
8 |
|
|a "Druga poslanica Korinćanima"*,...
|
505 |
8 |
|
|a MODELI ZAČUĐIVANJA U ZAMASIMA
|
505 |
8 |
|
|a Dva tipa i tri modela začuđivanja u zamasima
|
505 |
8 |
|
|a Začudnost s koherentnim objašnjenjem na kraju
|
505 |
8 |
|
|a A. Šoljan: "Umoran ko nakon trapljenja"*,...
|
505 |
8 |
|
|a MITOGENO - BAJKOVITI POSTUPCI I STILEMI
|
505 |
8 |
|
|a Učinci derealizacije, univerzalizacije i otrajnjenja
|
505 |
8 |
|
|a A. Machado: "Prošao sam mnoge pute"
|
505 |
8 |
|
|a D. Maksimović*,...
|
505 |
8 |
|
|a STAROVREMENSKI PROCESI I PROROČKI STILSKI SINDROM
|
505 |
8 |
|
|a Lažni proroci
|
505 |
8 |
|
|a Vidoviti pjesnici
|
505 |
8 |
|
|a W. Whitman i njegova samoobožavačka patetika*,...
|
505 |
8 |
|
|a SEMANTIČKO ZATVARANJE STIHOVA U OTVORENIM PJESNIČKIM STRUKTURAMA
|
505 |
8 |
|
|a Pjesmovni "organizmi" i "bokori"
|
505 |
8 |
|
|a A. B. Šimić o simultanizmu*,...*RAZGOVORI PJESME I ANTIPJESME
|
505 |
8 |
|
|a Apollinaire: "Ponedjeljak ulica Christine"
|
505 |
8 |
|
|a G. Babić: "U 1,30 jednog jutra na dalekoj periferiji Zagreba"*,...
|
505 |
8 |
|
|a IZOSTANAK I METASTAZA INTERPUNKCIJE: MINUS-POSTUPAK ILI NOVA KONVENCIJA?
|
505 |
8 |
|
|a Razaranje pravopisne konvencije
|
505 |
8 |
|
|a Uvođenje nove ekspresivnosti
|
505 |
8 |
|
|a Proširernje izražajnosti na nesemantičke elemente
|
505 |
8 |
|
|a Verlaine: "Grob Charlesa Baudelairea"*,...
|
653 |
|
|
|a poezija - 19. st.
|
653 |
|
|
|a poezija - 20. st.
|
653 |
|
|
|a moderna poezija
|
653 |
|
|
|a očuđivanje
|
653 |
|
|
|a hrvatska književnost - poezija - 20. st.
|
653 |
|
|
|a modernizam - pjesništvo
|
653 |
|
|
|a analiza književnog djela
|
942 |
|
|
|b LIB
|c KNJ
|h EC01
|i PAVL K
|6 EC01_PAVL_K
|
991 |
|
|
|a kom86/182
|
992 |
|
|
|a KK
|b ŽV
|c 200610
|
999 |
|
|
|c 147771
|d 147771
|