|
|
|
|
LEADER |
07539nam a2201993ui 4500 |
008 |
060401s1973 ||| |||||||||| ||scc|d |
035 |
|
|
|a HR-ZaFF komL2742
|
035 |
|
|
|a HR-ZaFF fonL1432
|
035 |
|
|
|a HR-ZaFF sfbL14249
|
035 |
|
|
|a HR-ZaFF linL4369
|
035 |
|
|
|a HR-ZaFF fonL925
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFF
|b hrv
|c HR-ZaFF
|e ppiak
|
041 |
1 |
|
|a scc
|
080 |
|
|
|a 003 * 81'22
|
080 |
|
|
|a 81'22
|
080 |
|
|
|a 81'22:007
|
100 |
1 |
|
|a Eco, Umberto
|
245 |
1 |
0 |
|a Kultura, informacija, komunikacija /
|c Umberto Eko ; prevela Mirjana Drndarski.
|
260 |
|
|
|a Beograd :
|b Nolit,
|c 1973.
|
300 |
|
|
|a 444 str., [4] str. s tablama ;
|c 21 cm
|
440 |
|
0 |
|a Književnost i civilizacija
|
500 |
|
|
|a Prijevod djela: La struttura assente, 1968
|
505 |
8 |
|
|a A: Signal i smisao (pojmovi o opštoj semiologiji)
|
505 |
8 |
|
|a 1.Svet signala
|
505 |
8 |
|
|a I. Sistemi znakova
|
505 |
8 |
|
|a II. Komunikacioni model
|
505 |
8 |
|
|a III. Informacija
|
505 |
8 |
|
|a IV. Kod
|
505 |
8 |
|
|a 2. Svet smisla
|
505 |
8 |
|
|a I. Značenje
|
505 |
8 |
|
|a II. Kodovi i potkodovi
|
505 |
8 |
|
|a III. Struktura kao sistem zasnovan na unutrašnjoj koheziji
|
505 |
8 |
|
|a IV. Struktura kao teorijski model
|
505 |
8 |
|
|a V. Semiologija izvora
|
505 |
8 |
|
|a VI. Različitosti kodova
|
505 |
8 |
|
|a VII. Poruka kao izvor i semiološka informacija
|
505 |
8 |
|
|a 3. Estetička poruka
|
505 |
8 |
|
|a I. Dvosmislena i autorefleksivna poruka
|
505 |
8 |
|
|a II. Idiolet dela
|
505 |
8 |
|
|a III. Mogućnost enkodiranja nivoa
|
505 |
8 |
|
|a IV.
|
505 |
8 |
|
|a 4. Poruka čiji je cilj da ubedi
|
505 |
8 |
|
|a I. Stara i moderna retorika
|
505 |
8 |
|
|a II. Retorika: oscilacija između redundantonosti i informacije
|
505 |
8 |
|
|a III. Retorika kao fond prihvaćenih formula
|
505 |
8 |
|
|a 5. Retorika i ideologija
|
505 |
8 |
|
|a I. Ideologija i kodovi
|
505 |
8 |
|
|a II. Aktivnost između retorike i ideologije
|
505 |
8 |
|
|a B. Diskretno posmatranje (semiologija vizuelnih poruka)
|
505 |
8 |
|
|a 1. Vizuelni kodovi
|
505 |
8 |
|
|a I. Legitimnost istraživanja
|
505 |
8 |
|
|a II. Ikonički znak
|
505 |
8 |
|
|a III. Mogućnost enkodiranja ikoničkih znakova
|
505 |
8 |
|
|a 2. Mit o dvostrukoj artikulaciji
|
505 |
8 |
|
|a 3. Artikulacije vizuelnih kodova
|
505 |
8 |
|
|a I. Figure, znaci, seme
|
505 |
8 |
|
|a II. Analitičnost i sintetičnost koda
|
505 |
8 |
|
|a III. Ikonička sema
|
505 |
8 |
|
|a 4. Nekoliko provera: film i problem savremenog slikarstva
|
505 |
8 |
|
|a I. Kinematografski kod
|
505 |
8 |
|
|a II. Od enformela do novih figuracija
|
505 |
8 |
|
|a 5. Nekoliko provera: reklamna poruka
|
505 |
8 |
|
|a I. Premisa
|
505 |
8 |
|
|a II. Retorički kodovi
|
505 |
8 |
|
|a III. Registri i nivoi reklamnih poruka
|
505 |
8 |
|
|a IV. Tumačenje pet poruka
|
505 |
8 |
|
|a V. Zaključci
|
505 |
8 |
|
|a C. Funkcija i znak (Semiologija arhitekture)
|
505 |
8 |
|
|a 1. Arhitektura i komunikacija
|
505 |
8 |
|
|a I. Semiologija i arhitektura
|
505 |
8 |
|
|a II. Arhitektura kao komunikacija
|
505 |
8 |
|
|a III. Nadražaj i komunikacija
|
505 |
8 |
|
|a 2. Arhitektonski znak
|
505 |
8 |
|
|a I. Karakterizacija arhitektonskog znaka
|
505 |
8 |
|
|a II. Arhitektonska denotacija
|
505 |
8 |
|
|a III. Arhitektonska konotacija
|
505 |
8 |
|
|a 3. Arhitektonska komunikacija i istorija
|
505 |
8 |
|
|a I. Primarne i sekundarne funkcije
|
505 |
8 |
|
|a II. Arhitektonska značenja i istorija
|
505 |
8 |
|
|a III. Nestajanje i vraćanje formi
|
505 |
8 |
|
|a 4. Arhitektonski kodovi
|
505 |
8 |
|
|a I. Šta predstavlja kod u arhitekturi
|
505 |
8 |
|
|a II. Klasifikacija arhitektonskih kodova
|
505 |
8 |
|
|a 5. Arhitektura kao masovna komunikacija
|
505 |
8 |
|
|a I. Arhitektonsko ubeđivanje
|
505 |
8 |
|
|a II. Arhitektonska informacija
|
505 |
8 |
|
|a 6. Spoljašni kodovi
|
505 |
8 |
|
|a I. Arhitektura treba da zanemari sopstvene kodove
|
505 |
8 |
|
|a II. Antropološki kodovi
|
505 |
8 |
|
|a III. Zaključak
|
505 |
8 |
|
|a D. Odsutna struktura (epistemologija strukturalnih modela)
|
505 |
8 |
|
|a 1. Strukture, struktura i strukturalizam
|
505 |
8 |
|
|a I. Prisutnost pojma
|
505 |
8 |
|
|a II. Aristotelovo učenje: teorija strukture kao konkretne forme i kao formalnog modela
|
505 |
8 |
|
|a 2. Prva oscilacija: predmet ili model?
|
505 |
8 |
|
|a I. Strukturalni model kao sistem razlika koji se prenosi sa pojave na pojavu
|
505 |
8 |
|
|a II. Strukturalizam i genetski sturkturalizam
|
505 |
8 |
|
|a III. Strukturalistička aktivnost
|
505 |
8 |
|
|a IV. Strukturalizam i fenomenologija
|
505 |
8 |
|
|a V. Strukturalizam i kritika
|
505 |
8 |
|
|a VI. Delo kao struktura i kao mogućnost
|
505 |
8 |
|
|a 3. Druga oscilacija: notološka stvarnost ili operativni model?
|
505 |
8 |
|
|a I. Strukturalni model kao operativni proces
|
505 |
8 |
|
|a II. Levi-Strosova metodologija: ood operativnog mogela do objektivne strukture
|
505 |
8 |
|
|a III. Filozofija Levi-Strosa: postojani zakoni Duha
|
505 |
8 |
|
|a 4. Strukturalna i serijalna misao
|
505 |
8 |
|
|a I. Struktura i
|
505 |
8 |
|
|a II. Levi-Strosova kritika savremene umetnosti
|
505 |
8 |
|
|a III. Mogućnost generativnih struktura
|
505 |
8 |
|
|a IV. Zabluda o konstantama
|
505 |
8 |
|
|a V. Struktura kao konstanta i istorija kao proces
|
505 |
8 |
|
|a 5. Sturktura i odsutnost
|
505 |
8 |
|
|a I. Ontološko samouništenje Strukture
|
505 |
8 |
|
|a II. Lakan: logika Onog drugog
|
505 |
8 |
|
|a III. Lakan: struktura određenosti
|
505 |
8 |
|
|a IV. Slučaj Lakan: odrazi u
|
505 |
8 |
|
|a V. Lakan: hipostaza Odsutnosti
|
505 |
8 |
|
|a VI. Lakan i Hajdeger
|
505 |
8 |
|
|a VII. Likvidiranje strukturalizma (Derida i Fuko)
|
505 |
8 |
|
|a VIII. O odsutnosti kao krajnjem pribežištu
|
505 |
8 |
|
|a IX. ...i o tome kako da se protiv nje borimo
|
505 |
8 |
|
|a 6. Metodi semiologije
|
505 |
8 |
|
|a I. Operativna fikcija
|
505 |
8 |
|
|a II. Struktura i proces
|
505 |
8 |
|
|a III. Opšte osobine jezika
|
505 |
8 |
|
|a IV. Psiholingvističko proveravanje
|
505 |
8 |
|
|a V. Proizvoljnost kodova i privremenost strukturalnog modela
|
505 |
8 |
|
|a VI. Epistemološka geneza strukture
|
505 |
8 |
|
|a VII. O aktivnosti koja se postavlja kao da Struktura ne postoji
|
505 |
8 |
|
|a E. Semiološka granica
|
505 |
8 |
|
|a 1. Sistem u seistematizaciji
|
505 |
8 |
|
|a I. Semiologija i semiotike
|
505 |
8 |
|
|a II. Jedan provizoran predlog
|
505 |
8 |
|
|a 2. Semiotike
|
505 |
8 |
|
|a I. Kodovi za koje se smatra da su
|
505 |
8 |
|
|a II. Paralingvistika
|
505 |
8 |
|
|a III. Kinezika i prosemika
|
505 |
8 |
|
|a IV. Muzički kodovi
|
505 |
8 |
|
|a V. Formalizovani jazici
|
505 |
8 |
|
|a VI. Pisani jezici, nepoznate nauke, tajni kodovi
|
505 |
8 |
|
|a VII. Prirodni jezici
|
505 |
8 |
|
|a VIII. Vizuelne komunikacije
|
505 |
8 |
|
|a IX. Semantika
|
505 |
8 |
|
|a X. Strukture zapleta
|
505 |
8 |
|
|a XI. Kulturni kodovi
|
505 |
8 |
|
|a XII. Estetički kodovi i poruke
|
505 |
8 |
|
|a XIII. Masovne komunikacije
|
505 |
8 |
|
|a XIV. Retorski kodovi i ideološki kodovi
|
505 |
8 |
|
|a 3. Granice semiologije i horizont prakse
|
653 |
|
|
|a semiologija
|
653 |
|
|
|a Lacan, Jacques
|
653 |
|
|
|a Levi-Strauss, Claude
|
653 |
|
|
|a Derrida, Jacques
|
653 |
|
|
|a Foucault, Michel
|
653 |
|
|
|a komunikacija
|
653 |
|
|
|a ontologija
|
653 |
|
|
|a strukturalizam
|
653 |
|
|
|a epistemologija
|
653 |
|
|
|a arhitektura
|
653 |
|
|
|a retorika
|
653 |
|
|
|a estetika
|
653 |
|
|
|a signal
|
653 |
|
|
|a komunikacija
|
653 |
|
|
|a informacija
|
653 |
|
|
|a kultura
|
700 |
0 |
|
|a Drndarski, Mirjana
|
942 |
|
|
|c KNJ
|
992 |
|
|
|a KK
|b ZV
|c 200604
|
999 |
|
|
|c 146403
|d 146403
|