|
|
|
|
LEADER |
03536nam a2200637ui 4500 |
003 |
HR-ZaFF |
005 |
20160806154612.0 |
008 |
061214s2005 |||a |||||||||| ||hrv|d |
020 |
|
|
|a 9531910685
|
035 |
|
|
|a HR-ZaFF pedL8118
|
035 |
|
|
|a HR-ZaFF fonL5086
|
035 |
|
|
|a HR-ZaFF psiL5251
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFF
|b hrv
|c HR-ZaFF
|e ppiak
|
041 |
1 |
|
|a hrv
|
080 |
|
|
|a 159.922.7
|
084 |
|
|
|2 APA CC
|a 2800
|
100 |
1 |
|
|a Vasta, Ross
|
245 |
1 |
0 |
|a Dječja psihologija :
|b moderna znanost /
|c Ross Vasta, Marshall M. Haith, Scott A. Miller ; preveli s engleskog Lidija Arambašić ...[et al.].
|
250 |
|
|
|a 3. izd.
|
260 |
|
|
|a Jastrebarsko :
|b Naklada Slap,
|c 2005.
|
300 |
|
|
|a 749 str. :
|b ilustr. ;
|c 28 cm
|
440 |
|
0 |
|a Udžbenici Sveučilišta u Zagrebu=Manualia Universitatis studiorum Zagrabiensis
|
500 |
|
|
|a Prijevod djela: Child Psychology, The modern science
|
504 |
|
|
|a Str. 657-737: Bibliografija
|
504 |
|
|
|a Rječnik
|
504 |
|
|
|a Kazala
|
505 |
8 |
|
|a Temelji znanosti
|
505 |
8 |
|
|a Teorije dječjeg razvoja
|
505 |
8 |
|
|a Metode istraživanja
|
505 |
8 |
|
|a Biološki i tjelesni razvoj
|
505 |
8 |
|
|a Genetika: biološki kontekst razvoja
|
505 |
8 |
|
|a Prenatalni razvoj
|
505 |
8 |
|
|a Rođenje, tjelesni rast i razvoj vještina
|
505 |
8 |
|
|a Kognitivni razvoj
|
505 |
8 |
|
|a Razvoj osjetila i percepcije
|
505 |
8 |
|
|a Kognitivni razvoj: piagetovski pristup
|
505 |
8 |
|
|a Kognitivni razvoj: pristup obrade informacija
|
505 |
8 |
|
|a Kognitivni razvoj: pristup testiranja inteligencije
|
505 |
8 |
|
|a Razvoj govora
|
505 |
8 |
|
|a Socijalni razvoj i razvoj ličnosti
|
505 |
8 |
|
|a Rani socijalni i emocionalni razvoj
|
505 |
8 |
|
|a Razvoj pojma o sebi
|
505 |
8 |
|
|a Moralni razvoj
|
505 |
8 |
|
|a Razvoj spolnih uloga i razlika među spolovima
|
505 |
8 |
|
|a Odnosi s vršnjacima.
|
520 |
|
|
|a Knjiga razmatra dječju psihologiju (razdoblje od začeća do mladenaštva) s gledišta triju glavnih orijentacija: kognitivno-razvojnog pristupa, pristupa okoline i učenja i etološkog pristupa. Obrađene su temeljne zakonitosti razvoja djeteta, na općoj razini. Osim studentima i stručnjacima različitih profila ova knjiga pruža i roditeljima cjelovit pregled tijeka i problema razvoja djeteta, što je čini zanimljivom i najširem čitateljstvu. Prvi dio obrađuje opće osnove područja i daje povijesni pregled razvoja teorija i istraživačkih postupaka psihologije djeteta. Naslijeđe, razvoj u trudnoći, rođenje, biološki i tjelesni razvoj te rast i psihomotoričko sazrijevanje predstavljeni su u drugom dijelu knjige. Treći dio govori o senzornom i perceptivnom razvoju, kognitivnim procesima i govornom razvoju djeteta. U četvrtom dijelu opisani su socijalni i emocionalni razvoj i razvoj ličnosti, a posebno su obrađene teme poput samopoštovanja, moralnog zaključivanja, prosocijalnog i antisocijalnog ponašanja. Namijenjena je nastavnicima i studentima, kao i svima koje profesionalno zanima fascinantno područje ljudskog razvoja (roditeljima, odgajateljima, pedijatrima, psiholozima, pedagozima, socijalnim radnicima...)
|
690 |
|
7 |
|9 1089
|a Dječja psihologija
|
700 |
1 |
|
|a Haith, Marshall M.
|4 aut
|
700 |
1 |
|
|a Miller, Scott A.
|4 aut
|
700 |
1 |
|
|a Arambašić, Lidija
|4 trl
|9 397
|
942 |
|
|
|b LIB
|c KNJ
|d PED | 159.92 | VAS | d
|h BC
|i VAS d
|d PSI | 2800 | 2005 | VAS
|t 2.03
|u 2
|6 BC_VAS_D
|
991 |
|
|
|a ped17949
|a fon7165
|a psi548/2005
|a psi549/2005
|
991 |
|
|
|a ped17950
|
992 |
|
|
|a PE
|b VN
|c 20061214
|
993 |
|
|
|a PS-ispitna literatura
|
999 |
|
|
|c 142965
|d 142965
|