Dječja psihologija

Knjiga razmatra dječju psihologiju (razdoblje od začeća do mladenaštva) s gledišta triju glavnih orijentacija: kognitivno-razvojnog pristupa, pristupa okoline i učenja i etološkog pristupa. Obrađene su temeljne zakonitosti razvoja djeteta, na općoj razini. Osim studentima i stručnjacima različitih p...

Full description

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:142965/Details
Glavni autori: Vasta, Ross (-), Haith, Marshall M. (Author), Miller, Scott A.
Ostali autori: Arambašić, Lidija (Translator)
Vrsta građe: Knjiga
Jezik: hrv
Impresum: Jastrebarsko : Naklada Slap, 2005.
Izdanje: 3. izd
Nakladnička cjelina: Udžbenici Sveučilišta u Zagrebu=Manualia Universitatis studiorum Zagrabiensis
LEADER 03536nam a2200637ui 4500
003 HR-ZaFF
005 20160806154612.0
008 061214s2005 |||a |||||||||| ||hrv|d
020 |a 9531910685 
035 |a HR-ZaFF pedL8118 
035 |a HR-ZaFF fonL5086 
035 |a HR-ZaFF psiL5251 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
041 1 |a hrv 
080 |a 159.922.7 
084 |2 APA CC  |a 2800 
100 1 |a Vasta, Ross 
245 1 0 |a Dječja psihologija :  |b moderna znanost /  |c Ross Vasta, Marshall M. Haith, Scott A. Miller ; preveli s engleskog Lidija Arambašić ...[et al.]. 
250 |a 3. izd. 
260 |a Jastrebarsko :  |b Naklada Slap,  |c 2005. 
300 |a 749 str. :   |b ilustr. ;   |c 28 cm 
440 0 |a Udžbenici Sveučilišta u Zagrebu=Manualia Universitatis studiorum Zagrabiensis 
500 |a Prijevod djela: Child Psychology, The modern science 
504 |a Str. 657-737: Bibliografija 
504 |a Rječnik 
504 |a Kazala 
505 8 |a Temelji znanosti 
505 8 |a Teorije dječjeg razvoja 
505 8 |a Metode istraživanja 
505 8 |a Biološki i tjelesni razvoj 
505 8 |a Genetika: biološki kontekst razvoja 
505 8 |a Prenatalni razvoj 
505 8 |a Rođenje, tjelesni rast i razvoj vještina 
505 8 |a Kognitivni razvoj 
505 8 |a Razvoj osjetila i percepcije 
505 8 |a Kognitivni razvoj: piagetovski pristup 
505 8 |a Kognitivni razvoj: pristup obrade informacija 
505 8 |a Kognitivni razvoj: pristup testiranja inteligencije 
505 8 |a Razvoj govora 
505 8 |a Socijalni razvoj i razvoj ličnosti 
505 8 |a Rani socijalni i emocionalni razvoj 
505 8 |a Razvoj pojma o sebi 
505 8 |a Moralni razvoj 
505 8 |a Razvoj spolnih uloga i razlika među spolovima 
505 8 |a Odnosi s vršnjacima. 
520 |a Knjiga razmatra dječju psihologiju (razdoblje od začeća do mladenaštva) s gledišta triju glavnih orijentacija: kognitivno-razvojnog pristupa, pristupa okoline i učenja i etološkog pristupa. Obrađene su temeljne zakonitosti razvoja djeteta, na općoj razini. Osim studentima i stručnjacima različitih profila ova knjiga pruža i roditeljima cjelovit pregled tijeka i problema razvoja djeteta, što je čini zanimljivom i najširem čitateljstvu. Prvi dio obrađuje opće osnove područja i daje povijesni pregled razvoja teorija i istraživačkih postupaka psihologije djeteta. Naslijeđe, razvoj u trudnoći, rođenje, biološki i tjelesni razvoj te rast i psihomotoričko sazrijevanje predstavljeni su u drugom dijelu knjige. Treći dio govori o senzornom i perceptivnom razvoju, kognitivnim procesima i govornom razvoju djeteta. U četvrtom dijelu opisani su socijalni i emocionalni razvoj i razvoj ličnosti, a posebno su obrađene teme poput samopoštovanja, moralnog zaključivanja, prosocijalnog i antisocijalnog ponašanja. Namijenjena je nastavnicima i studentima, kao i svima koje profesionalno zanima fascinantno područje ljudskog razvoja (roditeljima, odgajateljima, pedijatrima, psiholozima, pedagozima, socijalnim radnicima...)  
690 7 |9 1089  |a Dječja psihologija 
700 1 |a Haith, Marshall M.  |4 aut 
700 1 |a Miller, Scott A.  |4 aut 
700 1 |a Arambašić, Lidija  |4 trl  |9 397 
942 |b LIB  |c KNJ  |d PED | 159.92 | VAS | d  |h BC  |i VAS d  |d PSI | 2800 | 2005 | VAS  |t 2.03  |u 2  |6 BC_VAS_D 
991 |a ped17949  |a fon7165  |a psi548/2005  |a psi549/2005 
991 |a ped17950 
992 |a PE  |b VN  |c 20061214 
993 |a PS-ispitna literatura 
999 |c 142965  |d 142965