Profesija učitelja u svijetu i u Hrvatskoj
| Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:135625/Details |
|---|---|
| Glavni autor: | Cindrić, Mijo (-) |
| Vrsta građe: | Knjiga |
| Jezik: | hrv |
| Impresum: |
Velika Gorica ; Zagreb :
Persona,
1995.
|
| Nakladnička cjelina: |
Biblioteka "Homo educator" ;
knjiga 1. |
| Predmet: |
Hrvatska
> Austrija
> Engleska
> Francuska
> Italija
> Nizozemska
> Njemačka
> Sjedinjenje Američke Države
> Španjolska
> Švedska
|
| LEADER | 01494nam a2200349ui 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 003 | HR-ZaFF | ||
| 008 | 080215s1995 ||| |||||||||| ||hrv|d | ||
| 999 | |c 135625 |d 135625 | ||
| 020 | |a 9539658802 | ||
| 035 | |a HR-ZaFF pedL886 | ||
| 040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
| 080 | |a 371.12.011.3/.15:37.013.74(497.5+410.1+430+436+44+450+460+485+492+73) | ||
| 100 | 1 | |a Cindrić, Mijo | |
| 245 | 1 | 0 | |a Profesija učitelja u svijetu i u Hrvatskoj : |b obrazovanje, zapošljavanje, radne norme, plaće, napredovanje u zvanju, odlazak u mirovinu / |c Mijo Cindrić. |
| 260 | |a Velika Gorica ; |a Zagreb : |b Persona, |c 1995. | ||
| 300 | |a 159 str. ; |c 21 cm | ||
| 440 | 0 | |a Biblioteka "Homo educator" ; |v knjiga 1. | |
| 504 | |a Str. 144-150: Bibliografija | ||
| 505 | 8 | |a Nazivlje -- Profesija učitelj -- Metodološki pristup istraživanju -- Početno obrazovanje i stalno stručno usavršavanje učitelja -- Usporedba učiteljstva u svijeu i u Hrvatskoj -- Budućnost hrvatskog učiteljstva - zaključci i preporuke | |
| 653 | |a nastavnici |a profesionalni položaj | ||
| 653 | |a Hrvatska |a Austrija |a Engleska |a Francuska |a Italija |a Nizozemska |a Njemačka |a Sjedinjenje Američke Države |a Španjolska |a Švedska | ||
| 942 | |b LIB |c KNJ |d PED | 371.1 | CIN | p |h BF05 |i CIN p |6 BF05_CIN_P | ||
| 991 | |a ped15357 | ||
| 991 | |a ped15358 | ||
| 991 | |a ped15376 | ||
| 991 | |a ped15377 | ||
| 991 | |a ped15379 | ||
| 991 | |a ped15380 | ||
| 991 | |a ped15382 | ||
| 991 | |a ped15384 | ||
| 991 | |a ped15385 | ||
| 992 | |a PE |b VN | ||


