|
|
|
|
LEADER |
02871nam a2200481ui 4500 |
005 |
20130521114307.0 |
008 |
021003s2001 ||| |||||||||| ||hrv|d |
020 |
|
|
|a 9536101513
|
035 |
|
|
|a HR-ZaFF pedL7
|
035 |
|
|
|a HR-ZaFF iznL81
|
035 |
|
|
|a HR-ZaFF povL3587
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFF
|b hrv
|c HR-ZaFF
|e ppiak
|
041 |
1 |
|
|a hrv
|
080 |
|
|
|a 37.037:159.953
|a 159.953.5
|
100 |
1 |
|
|a Dryden, Gordon
|
245 |
1 |
0 |
|a Revolucija u učenju :
|b kako promijeniti način na koji svijet uči /
|c Gordon Dryden ; Jeannette Vos; [prevela s engleskog: Gordana Kuterovac Jagodić].
|
260 |
|
|
|a Zagreb :
|b Educa,
|c 2001.
|
300 |
|
|
|a 537 str. ;
|c 24 cm
|
440 |
|
0 |
|a Educa ;
|v 58
|
500 |
|
|
|a Prijevod djela: The learning revolution : to change the way the world learns
|
504 |
|
|
|a Str. 528-537: Bibliografija
|
505 |
8 |
|
|a Budućnost - šesnaest glavnih trendova koji će oblikovati svijet -- Zašto ne najbolje? - trinaest koraka potrebnih za društvo koje uči u 21. stoljeću -- Upoznajte svoj čudesni mozak - vi ste vlsanik najsnažnijeg računala na svijetu -- Priručnik "Sam svoj majstor" - prvih dvadeset koraka da se bilo što nauči puno brže, bolje i lakše -- Kako smišljati sjajne ideje - novi programi kojima ćete sebe ili učenike poučiti kreativnom razmišljanju -- Od samog početka - razborit vodič za stvaranje boljih, bistrijih beba -- Ključne godine - kako unaprijediti inteligenciju djeteta od rođenja do desete godine -- Tajna bit učenja - kako u obrazovanju planirati uspjeh kao i u poslovanju -- Istinsko učenje - na brz i zabavan način -- Učite sa stilom - kako otkriti vlastiti stil učenja i iskoristiti mnogo vrsta svoje inteligencije -- Međutim, što ako kasno počnete? - najbolji svjetski programi za nadoknadu propuštenog i zašto su učinkoviti -- Rješavanje problema prekida školovanja - kako se visoko popeti pomoću obrazovanja, a ne pomoću droge, bandi i kriminaliteta -- Planiranje škole sutrašnjice - dvanaest koraka u preobrazbi nacionalnog školskog sustava -- Poslovni svijet sutrašnjice - velike prilike za razvoj "organizacija koje uče" -- Učinite to! - kako svaka zemlja može predvoditi revoluciju u učenju - a možete je predvoditi i sami
|
653 |
|
0 |
|a učenje
|
653 |
|
0 |
|a razvoj mentalnih sposobnosti
|
653 |
|
0 |
|a mnemotehnika
|
700 |
1 |
|
|a Vos, Jeannette
|
942 |
|
|
|b LIB
|c KNJ
|d PED |
|h BF09
|i DRY r
|d IZN | 159.953.5 | DRY | r
|6 BF09_DRY_R
|
991 |
|
|
|a ped16366
|a izn831/2001
|a pov1299/04
|a pov1300/04
|
991 |
|
|
|a ped16367
|
991 |
|
|
|a ped16368
|
991 |
|
|
|a ped16961
|
991 |
|
|
|a ped16962
|
991 |
|
|
|a ped16963
|
991 |
|
|
|a ped16964
|
991 |
|
|
|a ped16965
|
991 |
|
|
|a ped17698
|
991 |
|
|
|a ped17699
|
991 |
|
|
|a ped17700
|
992 |
|
|
|a PE
|b SB
|c 20021003
|
992 |
|
|
|a IZ
|b LAJ
|c 2001
|
992 |
|
|
|a PO
|b MM
|c 20040308
|
993 |
|
|
|a PS-ispitna literatura
|
999 |
|
|
|c 134713
|d 134713
|