|
|
|
|
LEADER |
01660naa a2200373 i 4500 |
001 |
ZAG01000590481 |
003 |
HR-ZaZAG |
005 |
20150115093936.0 |
007 |
ta |
008 |
141009s2013 ci | |0|| ||hrv |
035 |
|
|
|9 (HR-ZaNSK)000888353
|
035 |
|
|
|a (HR-ZaZAG)000590481
|
040 |
|
|
|a HR-ZaNSK
|b hrv
|c HR-ZaNSK
|e ppiak
|
041 |
0 |
|
|a hrv
|b eng
|
044 |
|
|
|a ci
|c hr
|
080 |
|
|
|a 37
|2 MRF 2011.
|
100 |
1 |
|
|a Labak, Irena
|
245 |
1 |
0 |
|a Povezanost aktivnih strategija rada u pojedinačnom i blok-satu s usvojenošću nastavnog sadržaja biologije /
|c Irena Labak, Enrih Merdić, Marija Heffer, Ines Radanović.
|
300 |
|
|
|b Ilustr.
|
500 |
|
|
|a Tematski broj: Dani obrazovnih znanosti "Kvaliteta obrazovanja - istraživačke perspektive"
|
504 |
|
|
|a Bibliografija: 34 jed.
|
504 |
|
|
|a Abstract
|
653 |
|
0 |
|a Nastava biologije
|a Nastavni sat
|a Uspješnost učenja
|a Strategija rada
|a Istraživanje
|
700 |
1 |
|
|a Merdić, Enrih
|
700 |
1 |
|
|a Heffer, Marija
|
700 |
1 |
|
|a Radanović, Ines
|
773 |
0 |
|
|t Sociologija i prostor
|x 1846-5226
|g 51 (2013), 3(197) ; str. 509-521
|
998 |
|
|
|a boko141009
|
LKR |
|
|
|a ANA
|b 551324
|l ZAG01
|m Povezanost aktivnih strategija rada u pojedinačnom i blok-satu s usvojenošću nastavnog sadržaja biologije /
|n Sociologija i prostor
|v 51 (2013), 3(197) ; str. 509-521
|r 7730
|
OWN |
|
|
|a FFDI
|
856 |
4 |
1 |
|u http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=170220
|y Elektronička verzija članka
|
PLK |
|
|
|a UP
|l ZAG01
|b 000551324
|m Povezanost aktivnih strategija rada u pojedinačnom i blok-satu s usvojenošću nastavnog sadržaja biologije /
|n U: Sociologija i prostor
|