• Analiza medijskih sadržaja u čitankama za osnovne škole
• Weblog : novi komunikacijski izazov
• What are the ethics of a platform?
• Will the Internet set us free : new media and old politics in Bosnia-Herzegovina
• Before and after the local election : new media in the process of shaping civil society : (the case of Poland)
• Brze promjene uzrokuju zastarjevanje
• Communicating from the crisis
• Comparative outline of the diffusion and use of the Internet in the United Kingdom, France and Croatia
• Corporate citizenship : case study of Coca-Cola beverages Hrvatska
• Corporate social responsibility - a company view
• Cross promotion of online counterparts of the leading US newspapers : case study of The New York Times and US Today
• Digitalizacija u Srbiji u kontekstu medijske strategije Vojvodine s fokusom na medije nacionalnih manjina
• Društveni dijalog i etika : Mediji i društvene vrijednosti ili zašto u nas izostaje dijalog?
• Ekonomski položaj medija u Hrvatskoj
• Elektronička pošta i njezina upotreba u novinarstvu
• Ethics and religion
• Etički odnosi s javnostima u funkciji socijalne konekcije i društvene odgovornosti modernih organizacija
• Govor mržnje, vjerska i nacionalna netolerancija u crnogorskim printanim medijima tokom referendumske kampanje 2006. godine
• Gramatika filmskog jezika i kognitivni razvoj
• Holistički odnosi s medijima organizacija u kulturi
• Hrvatski online mediji kao sekundarni izvori u novinarstvu
• I „Božji“ i „vražji“ protiv prirode
• Internet - korisna baza podataka ili uzročnik antisocijalnog ponašanja?
• Inventura odnosa novinar - PR
• Izazovi demokratične komunikacije u novinarskim redakcijama
• Javna diplomacija i mediji
• Kako zastarjelo online izdanje pretvoriti u moderan news portal : studija slučaja Vjesnik.hr
• Kolumne nisu novinski rod
• Komuniciranje u lokalnim sredinama
• Komunikacija društvenog statusa
• Konceptualni okvir društveno odgovornog poslovanja
• Kriza odgoja i ekspanzija suvremenih ovisnosti
• Krizno komuniciranje i odnosi s javnostima s posebnim osvrtom na preuzimanje tvrtke "Pliva"
• Kulturne vrednote u masovnim medijima
• Marketing na društvenim mrežama
• Media accountability systems
• Media and educational implications for the development of media culture in school curriculum
• Mediji kao izvor ideja za oponašanje
• Medijska kompetencija kao prevencija pri sprječavanju medijske manipulacije u osnovnim školama.
• Medijsko izvješćivanje o suicidu maloljetnika
• Modeli komuniciranja u javnom i komercijalnom servisu
• Moralni relativizam i medijska socijalizacija u razvoju interkulturalne komunikacije
• Moć slike
• Može li automat ispunjavati apsolutne želje?
• Myths in media texts
• New communication technologies and changing journalism
• Novi mediji olakšali plagiranje
• Novinarstvo i odnosi s javnostima
• Novinarstvo kao industrija nasuprot novinarstvu kao profesiji
• Obrazovanje novinara u Srbiji : trebaju li nam obrazovani ili---?
• Od skepticizma do studentskih prosvjeda nekad i danas
• Odgoj za kritičko mišljenje i medijska manipulacija
• Odgovornost novinara danas
• Odnos hrvatskih medija prema engleskome jeziku : snobovi ili trendsetteri?
• Odnosi s javnostima i korporacijska odgovornost u Hrvatskoj
• Određenje medijske pedagogije s komunikacijskog aspekta
• Online baze podataka kao novinarski izvori o javnim dužnosnicima i njihovoj imovini
• Ostvarivanje prava na ispravak medijske objave
• Pluralizam i borba za hrvatsku državnost
• Pokoravano, ali nikad pokoreno : hrvatsko novinarstvo 2008. godine
• Power and role of media in crisis
• Prilog povijesti ideje demokratičnosti u komuniciranju
• Privatnost, pravo pacijenta i mediji
• Public relations ethics and ethical codes
• Radio na internetu : moda ili potreba?
• Razvoj hrvatskog online novinarstva 1993-2010.
• Samoregulacija : čarobni štapić ili uzaludni trud?
• Samoregulacija novinarske profesije na temeljnoj razini
• Sizif je bio novinar – u Hrvatskoj!
• Spheres of influence : media as public sphere
• Sports sponsorship applications as a public relations tool for creating brand recognition
• Struktura vremena uz medije kod adolescenata Splitsko-dalmatinske županije
• Suton tradicionalnih medija
• Sveučilišni pravilnik o odijevanju
• Televizijske vijesti
• Televizijsko izvješćivanje na studiju "Mediji i kultura društva" Sveučilišta u Dubrovniku
• The Index affair - in the focus of the media and the public
• The Value of Cross-sector Partnership : a case
• The future of journalism education in the United Kingdom : a personal view from the Academy
• The internet as a virtual public sphere : forums online and the limitations of an idea
• The role of English in the 21st. century journalists "education"
• Tko se i kada dosjetio pravilima o pet W?
• Tko su hrvatski blogeri?
• Ugrožava li masovno komuniciranje etiku samoodređenja?
• Uloga deska u organizaciji informativnog programa televizijske kuće
• Uloga interneta kao izvora informacija u medijskom izvještavanju o znanosti : iskustva hrvatskih znanstvenih novinara
• Uspješnost obrazovanja medijskih djelatnika
• Učenje stranih jezika na Sveučilištu u Dubrovniku
• Učeće organizacije
• Važnost samoregulacije medija
• Veliki napori, slabi rezultati : Kronologija događanja u vezi s realizacijom ideje o osnivanju Vijeća za medije u Hrvatskoj
• Vjerodostojnost medijskih objava
• Vjerodostojnost medijskih objava na javnome radiju
• Vjerodostojnost – temelj medijskog djelovanja
• Vještine poslovnog pregovaranja s velikim trgovačkim lancima
• Zakonska ograničenja ili sloboda izražavanja na internetu?
Medianali
Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffdi.ZAG01000529647/Similar |
---|---|
Vrsta građe: | Časopis |
Povezani zapisi: | |
Jezik: | mul hrv eng |
Impresum: |
Dubrovnik :
Sveučilište u Dubrovniku,
2007-.
|
APA stil citiranja
(2007). Medianali: Medianali : međunarodni znanstveni časopis za pitanja medija, novinarstva, masovnog komuniciranja i odnosa s javnostima. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku.
Chicago stil citiranjaMedianali: Medianali : međunarodni znanstveni časopis za pitanja medija, novinarstva, masovnog komuniciranja i odnosa s javnostima. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku, 2007.
MLA stil citiranjaMedianali: Medianali : međunarodni znanstveni časopis za pitanja medija, novinarstva, masovnog komuniciranja i odnosa s javnostima. Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku, 2007.