Čimbenici utjecaja na izbor maloprodajnih oblika

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffdi.ZAG01000100028/Details
Matična publikacija: Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu
5 (2007), str. 387-401
Glavni autor: Brčić-Stipčević, Vesna (-)
Ostali autori: Renko, Sanda (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Predmet:
LEADER 01308naa 2200313 i 4500
001 ZAG01000100028
003 HR-ZaZAG
005 20080725110800.1
008 080725s2007 ci | |||| ||hrv d
035 |9 (HR-ZaFFD)480725005 
035 |a (HR-ZaZAG)000100028 
040 |a HR-ZaFFD  |b hrv  |c HR-ZaFFD  |e ppiak 
080 |a 339.37(497.5) 
100 1 |a Brčić-Stipčević, Vesna 
245 1 0 |a Čimbenici utjecaja na izbor maloprodajnih oblika =  |b Factors that influence the choice or retail forms /  |c Vesna Brčić-Stipčević, Sanda Renko. 
300 |a Ilustr. 
504 |a Bibliografske bilješke uz tekst ; bibliografija: str. 401 
504 |a Abstract 
653 |a Trgovina na malo  |a Maloprodaja  |a Prodavaonica  |a Hrvatska 
700 1 |a Renko, Sanda 
773 0 |t Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu. -  |x 1333-899. -  |g 5 (2007), str. 387-401 
998 |a dcuI  |c Ekonomski fakultet Zagreb 
LKR |a ANA  |b 000072064  |l ZAG01  |m Čimbenici utjecaja na izbor maloprodajnih oblika  |n Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu  |v 5 (2007), str. 387-401  |r 7730 
OWN |a FFDI 
SRC |a FFDI 
886 0 |2 unimarc  |b 00776iaa2 2200205 45 
PLK |a UP  |l ZAG01  |b 000072064  |m Čimbenici utjecaja na izbor maloprodajnih oblika  |n U: Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu