Odgojne znanosti

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffdi.ZAG01000086810/Similar
Ostali autori: Učiteljski fakultet (Zagreb) (-)
Vrsta građe: Časopis
Povezani zapisi:
Akcijska istraživanja u školi
Analysis of some aspects of participation in a theatre in education programme
Bildungsstandards
Coaching in paedagogischen Handlungsfeldern
Continuous education and advanced training as a way to develop teacher competence
Darovitost, talent i kreativnost u odgojnom procesu
Der paedagogische Grundbegriff des Lernens
Determinanten der Lernbereitschaft und der Leistung im Studium
Didaktička analiza u funkciji razvijanja kvalitete nastave
Die Aufgaben der Erziehung und die Intransparenz des Lernens
Intellektuelle und Schule
Iz povijesti osnovne škole u Hrvatskoj u razdoblju od 1918. do 1941.
Izvannastavne i izvanškolske aktivnosti
Kako do društva koje uči
Kako roditelji i odgojitelji procjenjuju emocionalni razvitak i ponašanje djece predškolske dobi
Kineziološki sadržaji i slobodno vrijeme učenica i učenika mlađe školske dobi
Konfluentno učenje i/ili podučavanje
Lehren und Lernen aus konstruktivistisch-systemtheoretischer Perspektive
Logik des Lernens
Model objektivnog utvrđivanja inicijalnih skupina, njihova statusa i željenih ciljnih funkcija transformacija
Nastava i izvori znanja
Neke potencijalno relevantne sociodemografske varijable školskih izostanaka
Neue Medien im Fremdsprachenunterricht und ihr Einsatz im Daf-Unterricht an kroatischen Grundschulen
Novi pristup u primjeni kineziterapijskoga programa za osobe s cerebralnom paralizom
Ocjenjivanje u finskoj obveznoj školi
Odgoj i teorija smisla
Odgojiteljska profesija u suvremenoj odgojno-obrazovnoj ustanovi
Optimistični i pesimistični eksplanatorni stil i školski uspjeh u višim razredima osnovne škole
Pedagoško-psihološko osposobljavanje učitelja u visokoškolskim ustanovama
Percipirano roditeljsko ponašanje i različiti aspekti agresivnoga ponašanja djece osnovnoškolske dobi
Prilog empirijskoj provjeri uloge emocionalne inteligencije u školskom postignuću osnovnoškolaca
Professional beliefs and perceived competences of pre-service teachers and beginning teachers
Relacije između školskog uspjeha i stavova o sukobima
Rizična ponašanja učenika srednjih škola i doživljaj kvalitete razredno-nastavnog ozračja
Slika obitelji u udžbenicima hrvatskoga jezika i književnosti za mlađu školsku dob
Slobodno vrijeme djece otoka Hvara i njihova dob
Sociokulturalni aspekti glazbenih preferencija studentica studija za učitelje primarnog obrazovanja u Splitu
Studentska prosudba učinkovitosti integrativnog učenja
Stvaranje poticajnoga okruženja u dječjemu vrtiću za komunikaciju na stranome jeziku
Teaching English medical terminology to students of medicine: the sooner, the better
The concept of tacit knowing
The practicum: an example of changes in the teaching and learning process in the European higher education space
The role of context and linguistic background in second language acquisition
Uključivanje interkulturalne komunikacijske kompetencije u poučavanje stranih jezika
Upravljanje ljudskim potencijalom u školstvu
Učenikovo opterećenje nastavom i razredno-nastavno ozračje
Učenička putovanja u slobodnom vremenu
Učinkovitost grupne nastave u stjecanju kvalitete znanja u nastavi kemije
Vrednovanje učinkovitosti učenja fizike putem računala za učenike osnovne škole
Jezik: hrv
eng
ger
Impresum: Zagreb : Učiteljski fakultet u Zagrebu : Faculty of Teacher Education, 2006- .
Nastavlja se kao: Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje (Tisak)
Nastavlja: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu

APA stil citiranja

(2006). Odgojne znanosti: Odgojne znanosti / : Educational sciences. Zagreb: Učiteljski fakultet u Zagrebu : Faculty of Teacher Education.

Chicago stil citiranja

Odgojne znanosti: Odgojne znanosti / : Educational sciences. Zagreb: Učiteljski fakultet u Zagrebu : Faculty of Teacher Education, 2006.

MLA stil citiranja

Odgojne znanosti: Odgojne znanosti / : Educational sciences. Zagreb: Učiteljski fakultet u Zagrebu : Faculty of Teacher Education, 2006.