• Akcijska istraživanja u školi
• Analysis of some aspects of participation in a theatre in education programme
• Bildungsstandards
• Coaching in paedagogischen Handlungsfeldern
• Continuous education and advanced training as a way to develop teacher competence
• Darovitost, talent i kreativnost u odgojnom procesu
• Der paedagogische Grundbegriff des Lernens
• Determinanten der Lernbereitschaft und der Leistung im Studium
• Didaktička analiza u funkciji razvijanja kvalitete nastave
• Die Aufgaben der Erziehung und die Intransparenz des Lernens
• Intellektuelle und Schule
• Iz povijesti osnovne škole u Hrvatskoj u razdoblju od 1918. do 1941.
• Izvannastavne i izvanškolske aktivnosti
• Kako do društva koje uči
• Kako roditelji i odgojitelji procjenjuju emocionalni razvitak i ponašanje djece predškolske dobi
• Kineziološki sadržaji i slobodno vrijeme učenica i učenika mlađe školske dobi
• Konfluentno učenje i/ili podučavanje
• Lehren und Lernen aus konstruktivistisch-systemtheoretischer Perspektive
• Logik des Lernens
• Model objektivnog utvrđivanja inicijalnih skupina, njihova statusa i željenih ciljnih funkcija transformacija
• Nastava i izvori znanja
• Neke potencijalno relevantne sociodemografske varijable školskih izostanaka
• Neue Medien im Fremdsprachenunterricht und ihr Einsatz im Daf-Unterricht an kroatischen Grundschulen
• Novi pristup u primjeni kineziterapijskoga programa za osobe s cerebralnom paralizom
• Ocjenjivanje u finskoj obveznoj školi
• Odgoj i teorija smisla
• Odgojiteljska profesija u suvremenoj odgojno-obrazovnoj ustanovi
• Optimistični i pesimistični eksplanatorni stil i školski uspjeh u višim razredima osnovne škole
• Pedagoško-psihološko osposobljavanje učitelja u visokoškolskim ustanovama
• Percipirano roditeljsko ponašanje i različiti aspekti agresivnoga ponašanja djece osnovnoškolske dobi
• Prilog empirijskoj provjeri uloge emocionalne inteligencije u školskom postignuću osnovnoškolaca
• Professional beliefs and perceived competences of pre-service teachers and beginning teachers
• Relacije između školskog uspjeha i stavova o sukobima
• Rizična ponašanja učenika srednjih škola i doživljaj kvalitete razredno-nastavnog ozračja
• Slika obitelji u udžbenicima hrvatskoga jezika i književnosti za mlađu školsku dob
• Slobodno vrijeme djece otoka Hvara i njihova dob
• Sociokulturalni aspekti glazbenih preferencija studentica studija za učitelje primarnog obrazovanja u Splitu
• Studentska prosudba učinkovitosti integrativnog učenja
• Stvaranje poticajnoga okruženja u dječjemu vrtiću za komunikaciju na stranome jeziku
• Teaching English medical terminology to students of medicine: the sooner, the better
• The concept of tacit knowing
• The practicum: an example of changes in the teaching and learning process in the European higher education space
• The role of context and linguistic background in second language acquisition
• Uključivanje interkulturalne komunikacijske kompetencije u poučavanje stranih jezika
• Upravljanje ljudskim potencijalom u školstvu
• Učenikovo opterećenje nastavom i razredno-nastavno ozračje
• Učenička putovanja u slobodnom vremenu
• Učinkovitost grupne nastave u stjecanju kvalitete znanja u nastavi kemije
• Vrednovanje učinkovitosti učenja fizike putem računala za učenike osnovne škole
Odgojne znanosti
Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffdi.ZAG01000086810/Similar |
---|---|
Ostali autori: | Učiteljski fakultet (Zagreb) (-) |
Vrsta građe: | Časopis |
Povezani zapisi: | |
Jezik: | hrv eng ger |
Impresum: |
Zagreb :
Učiteljski fakultet u Zagrebu : Faculty of Teacher Education,
2006- .
|
Nastavlja se kao: | Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje (Tisak) |
Nastavlja: | Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu |
APA stil citiranja
(2006). Odgojne znanosti: Odgojne znanosti / : Educational sciences. Zagreb: Učiteljski fakultet u Zagrebu : Faculty of Teacher Education.
Chicago stil citiranjaOdgojne znanosti: Odgojne znanosti / : Educational sciences. Zagreb: Učiteljski fakultet u Zagrebu : Faculty of Teacher Education, 2006.
MLA stil citiranjaOdgojne znanosti: Odgojne znanosti / : Educational sciences. Zagreb: Učiteljski fakultet u Zagrebu : Faculty of Teacher Education, 2006.