|
|
|
|
LEADER |
02180na a2200229 4500 |
003 |
HR-ZaFER |
008 |
160221s2019 ci ||||| m||| 00| 0 hr d |
035 |
|
|
|a (HR-ZaFER)ferid6777
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFER
|b hrv
|c HR-ZaFER
|e ppiak
|
100 |
1 |
|
|a Marcelić, Maroje
|9 40403
|
245 |
1 |
0 |
|a Umjetna inteligencija u kartaškoj igri trešeta :
|b diplomski rad /
|c Maroje Marcelić ; [mentor Tomislav Burić].
|
246 |
1 |
|
|a Artificial Intelligence in a Card Game Trešeta
|i Naslov na engleskom:
|
260 |
|
|
|a Zagreb,
|b M. Marcelić,
|c 2019.
|
300 |
|
|
|a 43 str. ;
|c 30 cm +
|e CD-ROM
|
502 |
|
|
|b diplomski studij
|c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu
|g smjer: Računarska znanost, šifra smjera: 56, datum predaje: 2019-06-28, datum završetka: 2019-07-04
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na hrvatskom: Primjena umjetne inteligencije u igranju raznih igara je popularna tema u računarskoj znanosti. Dok za šah i igru go postoje umjetne inteligencije koje pobjeđuju ljude, kartaške igre zahtijevaju drugačiji pristup zbog nepoznavanja karata protivnika. Tema diplomskog rada je programsko rješenje za umjetnu inteligenciju koja igra kartašku igru trešeta. Implementirane su različite metode i pristupi igranju kartaške igre. Metode i pristupi su analizirani i uspoređeni koristeći iste problemske situacije u igri.
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na engleskom: The use of artificial intelligence in playing various games is a popular subject in computer science. While there are artificial intelligence that can win against people, card games require a different approach because of not knowing opponents cards. Theme of the graduate thesis is a software solution for artificial intelligence that plays a card game Trešeta. Different methods and approaches in playing card game have been implemented. Methods and approaches were analyzed and compared to the same problematic situations in the game.
|
653 |
|
1 |
|a Umjetna inteligencija
|a teorija igara
|a kartaška igra
|a algoritam
|a programsko rješenje
|a implementacija
|
653 |
|
1 |
|a Artificial intelligence
|a game theory
|a card game
|a algorithm
|a programming solution
|a implementation.
|
700 |
1 |
|
|a Burić, Tomislav
|4 ths
|9 33200
|
942 |
|
|
|c Y
|
999 |
|
|
|c 51130
|d 51130
|