|
|
|
|
LEADER |
02754na a2200229 4500 |
003 |
HR-ZaFER |
008 |
160221s2019 ci ||||| m||| 00| 0 hr d |
035 |
|
|
|a (HR-ZaFER)ferid6498
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFER
|b hrv
|c HR-ZaFER
|e ppiak
|
100 |
1 |
|
|a Šolčić, Mihael
|9 40047
|
245 |
1 |
0 |
|a Razvoj prototipa sustava za igre zasnovane na računalnom oblaku :
|b diplomski rad /
|c Mihael Šolčić ; [mentor Lea Skorin-Kapov].
|
246 |
1 |
|
|a Development of a prototype cloud gaming system
|i Naslov na engleskom:
|
260 |
|
|
|a Zagreb,
|b M. Šolčić,
|c 2019.
|
300 |
|
|
|a 56 str. ;
|c 30 cm +
|e CD-ROM
|
502 |
|
|
|b diplomski studij
|c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu
|g smjer: Telekomunikacije i informatika, šifra smjera: 53, datum predaje: 2019-06-28, datum završetka: 2019-07-12
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na hrvatskom: Igre zasnovane na računalnom oblaku je usluga mrežnog igranja koja omogućuje strujanje sadržaja igre od poslužitelja do klijenta u obliku video sadržaja, dok se kontrole za igranje šalju u suprotnom smjeru. Cilj ovog rada bio je razviti prototip sustava koji će korisnicima omogućiti ovu uslugu te ispitati utjecaj parametara video kodiranja na korisničko iskustvo.
Prototip sustava za igre zasnovane na računalnom oblaku razvijen je koristeći programski jezik Java te alat FFmpeg. Osmišljeno je i provedeno ispitivanje iskustvene kvalitete u kojem su prikupljeni rezultati ispitanika koji su igrali dvije igre različitog žanra. Cilj ispitivanja je bio utvrditi kako parametri video kodiranja kod razvijenog prototipa utječu na iskustvenu kvalitetu korisnika. Nakon ispitivanja provedena je analiza rezultata te dani prijedlozi za nadogradnju sustava u budućem radu.
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na engleskom: Cloud gaming is a network-based gaming service that enables streaming game content from a server to another device in video form, while player controls are sent in the opposite direction. The aim of this thesis was to develop a system prototype that will enable users to use this service and to examine the impact of video coding parameters on user experience.
A prototype cloud gaming system was developed using the Java programming language and FFmpeg toolkit. A study was designed to assess the effects of video coding parameters on the Quality of Experience for the developed prototype. The study was conducted involving participants who played two games of different genres. An analysis of the study was carried out and suggestions were given for improving the system in future work.
|
653 |
|
1 |
|a igre zasnovane na računalnom oblaku
|a strujanje
|a FFmpeg
|a iskustvena kvaliteta
|
653 |
|
1 |
|a Cloud gaming
|a streaming
|a FFmpeg
|a Quality of Experience
|
700 |
1 |
|
|a Skorin-Kapov, Lea
|4 ths
|9 30756
|
942 |
|
|
|c Y
|
999 |
|
|
|c 50777
|d 50777
|