Analiza ponašanja potrošača otkrivanjem asocijacijskih pravila

Sažetak na hrvatskom: Otkrivanje asocijacijskih pravila je kompleksan proces, a njegova primjena je najčešće u marketingu. S jedne strane, da bismo dobili dobre rezultate, skup podataka koji se analizira bi trebao biti veći, a s druge strane to usporava proces analize koliko god da danas imamo jaka...

Full description

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:50003/Similar
Glavni autor: Rupčić, Ivan (-)
Ostali autori: Banek, Marko (Thesis advisor)
Vrsta građe: Drugo
Impresum: Zagreb, I. Rupčić, 2016.
Predmet:

APA stil citiranja

Rupčić, I., & Banek, M. (2016). Analiza ponašanja potrošača otkrivanjem asocijacijskih pravila: Analiza ponašanja potrošača otkrivanjem asocijacijskih pravila : završni rad. Zagreb: I. Rupčić.

Chicago stil citiranja

Rupčić, Ivan, and Marko Banek. Analiza ponašanja potrošača otkrivanjem asocijacijskih pravila: Analiza ponašanja potrošača otkrivanjem asocijacijskih pravila : završni rad. Zagreb: I. Rupčić, 2016.

MLA stil citiranja

Rupčić, Ivan, and Marko Banek. Analiza ponašanja potrošača otkrivanjem asocijacijskih pravila: Analiza ponašanja potrošača otkrivanjem asocijacijskih pravila : završni rad. Zagreb: I. Rupčić, 2016.