|
|
|
|
| LEADER |
03054na a2200229 4500 |
| 003 |
HR-ZaFER |
| 008 |
160221s2018 ci ||||| m||| 00| 0 hr d |
| 035 |
|
|
|a (HR-ZaFER)ferid5187
|
| 040 |
|
|
|a HR-ZaFER
|b hrv
|c HR-ZaFER
|e ppiak
|
| 100 |
1 |
|
|a Gregorić, Dinko
|
| 245 |
1 |
0 |
|a Analiza i implementacija modela dinamičkog upravljanja i prilagodbe sadržaja digitalne edukacijske igre :
|b diplomski rad /
|c Dinko Gregorić ; [mentor Željka Car].
|
| 246 |
1 |
|
|a Analysis and implementation of dynamic management model and content adjustment in digital game
|i Naslov na engleskom:
|
| 260 |
|
|
|a Zagreb,
|b D. Gregorić,
|c 2018.
|
| 300 |
|
|
|a 46 str. ;
|c 30 cm +
|e CD-ROM
|
| 502 |
|
|
|b diplomski studij
|c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu
|g smjer: Telekomunikacije i informatika, šifra smjera: 53, datum predaje: 2018-06-29, datum završetka: 2018-07-10
|
| 520 |
3 |
|
|a Sažetak na hrvatskom: Implementacijom dinamičkog upravljanja i prilagodbe sadržaja unutar igre moguće je poboljšati iskustvo korisnika. Jezična Gradilica je edukacijska aplikacija i igra za djecu s jezičnim teškoćama unutar koje je implementiran statički model dinamičkog upravljanja i prilagodbe sadržaja s ciljem poboljšavanja procesa učenja. Model je nastao analizom ciljane skupine korisnika i analizom same aplikacije. Prema modelu, djeca niže razine jezičnog znanja trebaju riješiti više zadataka od djece s višim jezičnim znanjem. Testiranje modela pružilo je očekivane rezultate: djeca niže prosječne razine jezičnog znanja postizala su lošije rezultate te su zbog toga morala riješiti više zadataka u odnosu na djecu koja posjeduju višu razinu jezičnog znanja. Model je moguće poboljšati daljnom analizom rezultata dobivenih testiranjem nad većim brojem ispitanika.
|
| 520 |
3 |
|
|a Sažetak na engleskom: The overall user experience can be improved by implementing a dynamic management and content adjustment model. Jezična Gradilica is an educational application and game for children with language impairments within which a static model of dynamic management and content adjustment is implemented with the goal of improving the learning process. The model was created by analysing the target user group and by analysing the application itself. By the rules of the model, children with a lower level of language knowledge need to solve more tasks than children with higher language knowledge. Testing of the model provided expected results: the children with lower levels of language knowledge had poorer results and thus had to solve more tasks than children with higher levels of language knowledge. The model can be improved by further test result analysis obtained by testing over a larger number of examinees.
|
| 653 |
|
1 |
|a dinamičko upravljanje i prilagodba sadržaja
|a edukacijska aplikacija
|a edukacijska igra
|a Unity
|a jezične teškoće
|a djeca
|
| 653 |
|
1 |
|a dynamic management and content adjustment
|a educational application
|a educational game
|a Unity
|a language impairments
|a children
|
| 700 |
1 |
|
|a Car, Željka
|4 ths
|
| 942 |
|
|
|c Y
|
| 999 |
|
|
|c 48669
|d 48669
|