Dimenzioniranje sinkronog reluktantnog motora za električnu vuču

Sažetak na hrvatskom: U ovom završnom radu prikazan je proces dimenzioniranja sinkronog reluktantnog motora koji je namijenjen za pogon električnog tramvaja. U tu svrhu, na temelju zadanih podataka (F-v karakteristika tramvaja, prijenosni omjer reduktora, promjer kotača, omjer Ld/Lq), određeni su na...

Full description

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:48634/Details
Glavni autor: Golub, Matea (-)
Ostali autori: Žarko, Damir (Thesis advisor)
Vrsta građe: Drugo
Impresum: Zagreb, M. Golub, 2017.
Predmet:
LEADER 02237na a2200229 4500
003 HR-ZaFER
008 160221s2017 ci ||||| m||| 00| 0 hr d
035 |a (HR-ZaFER)ferid5766 
040 |a HR-ZaFER  |b hrv  |c HR-ZaFER  |e ppiak 
100 1 |a Golub, Matea 
245 1 0 |a Dimenzioniranje sinkronog reluktantnog motora za električnu vuču :  |b završni rad /  |c Matea Golub ; [mentor Damir Žarko]. 
246 1 |a Sizing of a Synchronous Reluctance Motor for Electric Traction  |i Naslov na engleskom:  
260 |a Zagreb,  |b M. Golub,  |c 2017. 
300 |a 46 str. ;  |c 30 cm +  |e CD-ROM 
502 |b preddiplomski studij  |c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu  |g smjer: Automatika, šifra smjera: 33, datum predaje: 2017-06-09, datum završetka: 2017-09-05 
520 3 |a Sažetak na hrvatskom: U ovom završnom radu prikazan je proces dimenzioniranja sinkronog reluktantnog motora koji je namijenjen za pogon električnog tramvaja. U tu svrhu, na temelju zadanih podataka (F-v karakteristika tramvaja, prijenosni omjer reduktora, promjer kotača, omjer Ld/Lq), određeni su nazivni podaci za trajni pogon i na temelju njih je načinjen osnovni model motora. Opisan je sinkroni reluktantni motor i njegove karakteristike. Izrađen je proračun koji vodi do nazivnih podataka motora dobivenih temeljem zahtjeva za električnu vuču. Dimenzioniranje motora je rađeno u SPEED PC-BDC programskom alatu. 
520 3 |a Sažetak na engleskom: This thesis describes the process of sizing a synchronous reluctance motor for driving an electric tram. For this purpose, the motor ratings for continuous duty are calculated from the given data (F-v tram characteristics, gearbox ratio, wheel diameter, Lq/Ld ratio) and the basic motor model is made based on it. A synchronous reluctance motor and its characteristics are described. A calculation leading to the rated data of the motor is made based on the requirements for electric traction. The sizing of the motor is performed using SPEED PC-BDC software. 
653 1 |a sinkroni reluktantni motor  |a projektiranje  |a električna vuča  |a SPEED PC-BDC  |a PC-FEA 
653 1 |a synchronous reluctance motor  |a design  |a electric traction  |a SPEED PC-BDC  |a PC-FEA 
700 1 |a Žarko, Damir  |4 ths 
942 |c Z 
999 |c 48634  |d 48634