Implementacija poluproceduralne animacije kretnje likova u 3D računalnoj igri
Sažetak na hrvatskom: Računalna animacija danas je neizostavni dio svake računalne igre. Većina današnjih igara koristi samo osnovne tehnike animiranja likova, zasnovanih na ključnim trenutcima pokreta. Ovaj rad ide korak dalje i te uz osnovne tehnike animiranja opisuje i neke proceduralne tehnike p...
| Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:48166 |
|---|---|
| Glavni autor: | Berger, Valentin (-) |
| Ostali autori: | Jakobović, Domagoj (Thesis advisor) |
| Vrsta građe: | Drugo |
| Impresum: |
Zagreb,
V. Berger,
2017.
|
| Predmet: |
Središnja knjižnica - Spremište
| Signatura: |
DI-1188 |
|---|---|
| Primjerak SRE_37789 |
Nije za posudbu (samo u čitaonici) |