Frakcija

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000166829
Ostali autori: Pristaš, Goran Sergej (Editor), Zuppa, Vjeran
Vrsta građe: Časopis
Povezani zapisi:
Afektivni atletizam
[Stota obljetnica rođenja Bertolta Brechta]
Autobiografski identitet i glumačko samopredstavljanje
"Something struggling to be born..."
Where is the East?
A threat
Where do we run away from home to?
A death for a death
An internal history through external elements
Alter
A notebook
Atom, bomba
A barely noticeable stitch
Akter kao/i autor kao 'aformer'
"Šteta što je kurva"
0100101110101101.ORG's life sharing
15 godina putokaza i stranputica Eurokaza
What must be excluded?
We're live
"Balkanac, mirno!"
"Smrt nije tišina, smrt je gubitak glasa"
7eorija 1grača
Autoceste znanja
(Umjetničke) strategije otpora
"An encounter is perhaps"
Walking theory - together
29 palms, a photo essay
Actor / spectator between oppression end expression
A net beyond
"Dajte mi problem!" BADco.2007
Acting-out: Severina as Baroness Castelli
100
5 DA za obnovljenu izvedbu = 5 YES's for reenactment
Abandoned practices
Almost reaching you/Missing U
About programmers and curators
"This curator-producer-dramaturge-whatever figure" : a conversation with Gabriele Brandstetter, Hannah Hurtzig, Virve Sutinen & Hilde Teuchies.
"Diaghilev is the most important curator of the 20th century" : an interview with exhibition maker Hans Ulrich Obrist
Artists, curators and in-between
At least one-third of the subject
Artikulacija umjetnosti open sourcea i predmeta postmedijske situacije = Articulating open source art and the object of post-medium situation
Audio obscura ili "Strepnja u palom gradu" = Audio obscura, or, "Dread in the fallen city"
Articulating quantities : when things depend on whatever can be the case
What is a literary problem? : Proust, Beckett, Deleuze
Ako je umjetnost pretenciozan koncept, sub-umjetnost to nije : o politici Antanasa Mockusa kao gradonačelnika Bogote = If art is a pretencious concept, sub-art isn't : on the politics of Antanas Mockus as a mayor of Bogotá
"Ja sam mislio vrabac Lena štapić Lena mačka u usta med usna iščašiti ---" ili kako je Gombrowicz razotkrio nezrelost filozofije = "I was thinking sparrow Lena stick Lena cat into ---" or how Gombrowicz exposed philosophy's immaturity
"Administracija estetike" ili podzemni tokovi ugovaranja umetničkog posla između ljubavi i novca, novca i ljubavi = "Administration of aesthetics" or on underground currents of negotiating artistic jobs : between love and money, money and love
Anti-istoricizam anti-/-slobodnog univerziteta = Anti-historicism of anti-/-free University
Budućnost je ipak u alternativama
Barbara Nola
Brechtovska revolucija
Bre3Zov2Ec1
Body in Slovene neo avant-garde theatre
Brainscore
Betonski Edip
Bilješke o filmskim postupcima u suvremenoj koreografiji = Notes on cinematic procedures in contemporary choreograph
Blago bung bosso fataka : ekstrukcija režima u suvremenoj koreografiji: konceptualizam, transmedijalnost i silly dance = Blago bung bosso fataka : Extruction of regimes in contemporary choreography: conceptualism, transmediality, and silly dance
Break it, stretch it, bend it, crush it, crack it, fold it. : for a different culture of seeing, reflecting and producing
BADco. : prema estetici utopije = BADco. : towards utopian aesthetics
Berza kao prostor imaginacije = Stock exchange as a site of imagination
Brzina i gravitacija : Sandra Bullock i uskrsnuće Institucije = Speed and Gravity : Sandra Bullock and a resurrection of the Institution
Catastrophe
Camillo
Cultural contradictions of tusovka
Capitalism without capital
Crtanje u nedohvatljivom
Collect-If
Chinese whispers ili: u mediju je zadovoljstvo
Collect - if
Constant capture
Cognitive mirage: false bridges and phantom hair
Cause & result : about a job with an unclear profile, aim and future
Curators' glossary.
Čovjek na pozornici smrtno je bolestan
Čiji je Derrida ili čemu još filozofija
Čega to krajolik?
Čvorasto pismo
Čin čitanja tijela
Čudesni simulakrumi istoga
Čekati na poziv
Čekajući da se svijet oporavi
Dva stranca u zagrebačkom glumištu
Devedesete
Drugo osječko kazalište
Debakl kazališta
Dislocation of culture
Debalkanization of the Balkans
Disturbing (the) image
Deformacije / Apstrakcije tijela D. B. Indoša
Dramaturgija gledatelja
Dr. INAT [Istrian Alternative Theater] in the alternative theatre of the nineties
DI-SO/LO-NANTNI DU-O
Dvojbe (oko) teatra
Da li se može plesati logičko podizanje plesa
Distributivna pravda
Despotski smijeh i fašistička zabrana smijeha
Dimenzije stvarnosti
DagegenDabei - NaprotivPritom
Destabilizacija fiksnih uloga
Danse Macabre za 21. stoljeće
Disciplining the avant-garde
Dnevnici 08
Dead hare, live : the curate and the service economy
Država protiv javnog dobra : ekonomska politika rezanja i politička ekonomija savremene umetnosti = State against public good : economic policy of cuts and political economy of contemporary art
Dying for time : T. S. Eliot's Four quartets
Eduard Miler: Volim pametno kazalište
Eurokaz
Eurokaz od 1987. do 1995.
Elipsa
Eurokaz 98
Edukacija o edukaciji
Energija i emergencija
Energija u umjetnosti
Energija, telo/figura i teorijske naracije
Elke Krystufek
Energetska veza tijela i stroja
Exit the actors
Eksplozivna tijela, plesna tijela & semantofobija (strah od značenja)
Engagement instead of arrangement
East - dance - academy
Efekt snimanja
Edukacija kao izgovor
East art map
Estetike oslobođenja i taktualnost u instalaciji Network Touch
Elementarna kompleksnost
East dance academy (A SHIFT IN THREE PARTS): Part 2: Forensics and fugue for the folder
Experiments in mis-informational relations: A VJ performance of re-mix culture to reveal Mis-messages as MediaMediums
E-mail to a curator : an introduction to "the curators' piece"
Emocije, Brecht, empatija naspram simpatije = Emotion, Brecht, empathy vs. sympathy
Fragmenti o dva Eurokazova lica
Film pred revolucijom
Filozof teatra
Fuga mundi Dunje Knebl
Frank O. Gehry
Friedrich Kiesler ili o korealizmu u kazalištu
Finale
Factor of disturbance
Festival glavne struje
Festival ikonoklastičkog teatra
Fragmenti
Frames
Fragmentarna pitanja o regulaciji i deregulaciji prikazivanja
Folding space. and beyond On air - on line - on site projekti umjetničkog radija
Face to face
Film Ivana Martinca: taktilnost u zaljepcima = Film by Ivan Martinac: tactility in splices
Forenzika i fuga za fascikl = Forensics and fugue for the folder
Filmske mutacije: festival nevidljivog filma = Film mutations: The festival of invisible cinema
Fault Tactical Network
Filozofova osveta = Philosopher's revenge
Frakcija - izazovi publicističke forme = Frakcija - challenges of the periodical as a form
Glumac sam sebi gradi odar
Graded cosmopolitism:
Grad(ić) teatar
Gluma transformacije, održavanje prirodnosti i politika metafizike
Glumci-likovi-tijela
Gržinić i Šmid
Glumac autorskog kazališta
Glumica/performerica/plesačica
Govor dolazi odostraga, a ne odozgo ili odozdo
Giorgio Agamben: Homo Sacer
Group.jpg
Group Jouissance
Glas, govor i glazba u teoriji glume Branka Gavelle
Generacije
Glas plesnoga tijela = The voice of the dancing body
Građanin s grižnjom savjesti : umjetnički imunitet u vrijeme vladavine zakona = Citizen with bad conscience : artistic immunity under the rule of law
Homoseksualnost na kraju stoljeća
Hebbelova Judita
Homo Sacer i konzekvence
Heteronomija rada : autonomija estetskog = Heteronomy of labour : autonomy of the aesthetic
Hod unatrag : koreografske slike, zaborav i utopija sadašnjosti = Walking backwards : choreographic images, forgetting and the utopia of the present
Indiferentno kazalište
Igra neizrecivog
Idući prema mreži - kad učinak prethodi uzroku
Izvođenje sebstva
Izvedba i vremenitost
Izvedbeni činovi i tvorba roda
Ikonoklazam - pogled prema tragediji
Irma
Izlaz iz EXIT-a
I improvizacija je nešto što se uči
Iskustvo pisanja
Istočna Europa kao kraj umjetnosti
Izvedbena učinkovitost demokracije
Intelektualna improvizacija i improvizacijske zajednice
Igra, teorija i sudjelovanje
Intermediate spaces
I could hear the taste of honey
Ime kao događaj, kao sadržaj i mjesto
I try to speak about reality
Imperij retorike
Izvedi ili nemoj!
Igra u mraku
Izvedbene partiture
Itinerant pages
I love the smell of data in the morning
International markets of flesh
I am 1984
Institucionalna estetika u hrvatskom teatru
Izvedi i snosi posljedice
Istorija, kontrasećanje, perfomans: Tito na Eurokazu
Institute of failure: explaining the joke
Iščekujući kraj društva kreativnosti i znanja : paralelizmi tranzicijske kulturne i obrazovne politike = Waiting for the end of the society of creativity and knowledge : parallels between the cultural and educational policies in the transition period
Inventar svjetlucanja : (odlomak)
In the wake of McClure = Nakon McClurea
Insceniranje kapitala = Staging capital
Između nemogućeg i nemogućeg = Between the impossible and the impossible
Institut za kolektivne studije : 55 neodgovorenih pitanja = Institute for collective studies : 55 unanswered questions
Intervju s članovima i članicama grupe Direktna demokracija u školi : projekt Početnica zajedničkog djelovanja = Interview with members of the initiative direct democracy in schools : a beginner's guide to collective action
Japan
Jelena Rajković 1969-1997.
Jedno se dijeli na dvoje
Janos Sugar: Zagreb time patrol
Jesu li izvedbeni studiji imperijalistički?
Jedna ili dvije elegije = One or two elegies
J,A,T,O,
Judging in art
Kraj osamdesetih
Kritika kritičarskog uma
Krug se širi
Komprimirani prostor igre
Kazalište je ispovjedno mjesto
Kazališna povijesna kategorema
Kako napraviti nezavisni dokumentarac
Kazalište radiš zato što te zanima život
Krvava glava i bijela prikaza
Kulturna politika u postsocijalizmu
Kolektivnost?
Kratki spoj između poticaja i akcije
Kada ste posljednji put nekoga zaveli?
Koreografija je način mišljenja o odnosu estetike prema politici
Kako možemo stvoriti spomenike plesa? : razgovor između Franza Antona Cramera i Janeza Janše u sklopu Geschichtsforum 09, Berlin, svibanj 2009. = How can we create monuments of dance? : A conversation between Franz Anton Cramer and Janez Janša at Geschichtsforum 09, Berlin, May 2009
Kafka i život slova = Kafka and the life of the letter
Kino/Fantazam = Cinema/Phantasm
Kruženje = Cruising
Kultura : medijska tranzicija = Culture : a media-related transition
Koreografski odnosi : povezivanje koreografija = Choreographing relations : relating choreographies
Kako tumačiti "Viđenje" : (video instalacija) = Making sense of "Seeing" : (a video installation)
La Mama
Logos i tehne, ili telegrafija
Lezbijska izvedba u prostoru tehnologije
Lone artists
Leće
Let muhe ili o dijabolici znanja
Live tracking
Looking backwards : a personal travel through the former West and the landscapes of programming
Metamorfne stijene
Moderni primitivac
Map of Gazes
Memory
Manifesti taktilne umjetnosti
Matrica performansa
Mikro/makro/socijalno ludilo + fensi dizajnirana organizacija + kritična teorija
Majeutika i sinkronicitet
Moja je snaga u govoru
Mogućnost alternativne prakse na Kosovu
Mass for election - day silence (time of action), dead body behind the wall (location of action), & the hoofs in the throat
Modeliranje nadahnuća
Mačistički performans
Misfirely tales: Katarzyna Kozyra
Miss | placed women
Motivation at the end of times : to gain respect is just the beginning
Moj sin samo malo sporije hoda = My son walks just a bit slower
Meso = Flesh
Mjere štednje : napomene o krizi eurozone = Austerity measures : some remarsks on the eurozone crisis
Mjesto pod galerijskim krovom = A place under the gallery roof
More or less art, more or less a commodity, more or less an object, more or less a subject : the readymade and the artist
Minimum, i istovremeno maksimum = The minimum and, at the same time, the maximum
Mrtvo mišljenje = Dead thinking
Negdje moraš biti upisan
Namigivanje oka
Nakana tankoga alibija
Ne napuštajte dvoranu!
Najviše me zanima jezična konstrukcija
Nihil profeta
Nakon 15 godina
Nova Atlantis
National identities in a semiotic context
Neka razmišljanja o značenju androginije u plesu
Nevolje s izvedbom
Nesporazum je najmoćnije oružje umjetnosti
Ne tumbaj! Lomljivo
Neka te tijelo raspleše
Nešto kao fenomen
Nearness
Novi tipovi javnog prostora
Nova zora virtuoznosti
Na granici čujnoga
NAME readymade
Nevolje Građanina K. = The Trials of Citizen K.
Napuklina u šasiji izvedbenog teksta = A crack in the chassis of performance text
Nadrealistički čin Andréa Bretona nasumičnog pucanja u gomilu zacijelo bi rezultirao sudskom kaznom : [razgovor s Jakobom Brauerom] = André Breton's surrealist act of firing blindly into the crowd would certainly lead to a conviction : [ interview with Jakob Brauer]
Nešto lažno u "Keep it real" : uvod u moguće nastavke = Something fake in "Keep it real" : an introduction to possible continuations
Nastojimo stvoriti određenu genealogiju : razgovor s Andrejom Jeličić, pročelnicom Odsjeka plesa na Akademiji dramske umjetnosti u Zagrebu = We strive to create a certain genealogy of dance : interview with Andreja Jeličić, head of Department of dance at the Academy of Dramatic Arts in Zagreb
O publici i kritici od 1991. do 1995.
Od centra do margine
O "Kaznionici", "Splendid'su", "Njoj" i "Ljubavnom pjevu"
Ornamenti zločina
Otvori i tekućine
O snošljivoj težini samospoznaje
O držanju, djelovanju i osjećajima kod Brechta
Otklon od otklona
Of body natural and artificial
Onomatopeje
Od teksta do subjekta
On(a) androgin(a)
O užitku
Otto Weininger, ili, "Žena ne postoji"
O nepokretnosti
On the disappearance of East Germany
Outlines of a sliding area
Opasne veze
Otpor je presudan
O pripovijedanju
On strategic interventions in performance art
Otpor ideologije
O mlijeku, ljudima i umjetnosti
Obrazovanje izvan dominantne matrice učitelj-učenik
Omamljujući vrteći zvukovi
Operacija, intervencija rekonstrukcija
On Pupilija Re-enacted
On caging, terror and flesh
Odbrojavanje
Out there---
Obnove predstava i potencijal proračunatog neuspjeha = Reenactments of performances and the potential of calculated failure
Owen Hatherley u razgovoru s Markom Kostanićem = Owen Hatherley in conversation with Marko Kostanić
Oprostite, mogu li vam ispričati---? = Excuse me, may I tell you---?
O zadatku, kanonskom = On the task, canonical
Otpor ana-/dija-/kroniji = Resisting ana-/dia-/chronism
O neadekvatnosti = On inadequacy
Open institutions i reforma kulturnog sistema = Open institutions and reform of the cultural system
O sramotnoj povijesti amatera = On the shameful history of the amateur
Obustavljeni rad izvjesnosti : jedna gledateljska preferenca uz predstavu Work every day = Suspended work of certainty : a spectator's preference regarding the performance Work every day ; translated from croatian by Marina Miladinov
Od intervencije do infrastrukture = From intervention to infrastructure
Od estetizacije krize do političke estetike krize = From aesthetization of crisis to political aesthetics of crisis
Obećanje nesvrstanosti = The promise of non-alignment
Procjenjivanje kazališne deziluzije
Postmoderna
Povratak slici
Pobuna tišine
Performativno kazalište
Perfect lovers
Posljednji teritorij
Post-porn modernistice
Patafizika godine 2000.
Pasolinijev kazališni manifest
Profesija dramaturg
Produktivan kozmički krug
Performativ pristupačnosti
Pokazalištenje performansa
Pomaci, odmaci, uzmaci
Preodjevena pozornica
Postoji li gay drama?
Post-Soviet Russia
Pomaci, odmaci, uzmaci
Prema ravnopravnosti
Paradoksalni prostor teatra u multikulturalnim društvima
Potrebno je ići sam
Pamflet o energiji u kazalištu
Ponovno ispitivanje kodova
Poema
Poljuljati ustaljena značenja grada
Prema Zapadu - kroz istočnu Europu
Presijecište
Philipp Gehmacher
Potraga za lijekom u radovima Oreet Ashery
Poklapanje u sferi odgovornosti
Politika i umjetnička praksa
Prema definiciji umjetnosti kao sredstvu manipulacije
Potrošeni revolucionarni potencijali?
Performativna retorika (i) savremene izvedbe
Proizvodnja znanja bez zadanih hijerarhija
Powered by emotion
Passing for something half-good else
Points of departure
Propaganda for democracy
Prison theatricality in the romanian gulag
Propozicije za rub
Pomičemo namještaj kako bismo činili to što činimo
Postmortalni realizam mikroskopske razine
Performativna metafizika
Pomak pozornosti: poetika 21. stoljeća = Shifting attention: 21st century poetics
PSI side effecting lab: performance as a research instrument
Pred slikom, pred platnom, pred zakonom = Before the image, before the screen, before the law
Papirnato znanje = Paper knowledge
Put od herojstva do zajedničke ranjivosti : mogućnost drugačije afektivne uporabe tugovanja za kanadskim vojnicima poginulim u Afganistanskom ratu = Beyond heroism and towards shared vulnerability : re-imagining Canada's affective deployment of mourning in response to Afghan War deaths
Proizvodnja relacija kao umjetnički medij : o umjetničkoj praksi Andreje Kulunčić = Production of relations as an art medium : on the art practices of Andreja Kulunčić
Politički motivirana umjetnost : izvedbenost i dokumentacija = Politically motivated art : performativity and documentation
Promišljanje umjetničke forme s pravnog gledišta = Rethinking the art form from a legal perspective
Predmet 001079 : (konkordantno studijsko pomagalo) = Thing 001079 (concordance study aid)
Pregled brodvejske ekonomije i komercijalnog modela produkcije = An overview of Broadway economics and the commercial producing model
Quest for the women's utopia
Robert Wilson: Sjećanje gospodina Bojanglesa...og sin vatre
Rene Medvešek: Hamper
Refleksija
Ruski akcionizam
Rezime čovječnosti
Romeo i Julija
Režija i gluma
Rupa u mojem svijetu
Redatelj vs. glumac ili Matula vs. Brezovec
Razgovor s BADco.
Radical energy in the ecologies of performance
Razmišljanja o projektu "Schreibstueck"
Retoričke figure Beuysovog šamanizma
Retoričke figure budućnosti
Retorika čula u Feed-u Kurta Hentschlaegera
Razmišljajući o institucijama
Režimi pažnje : vrijednost, slika, pokret = Regimes of attention : value, image, movement
Re:akt! : stvari koje se događaju dvaput = Re:akt! : Things that happen twice
Random entrant
Razgovor = A conversation
Relations in motion : the curational condition in visual art - and its possibilities for the neighbouring disciplines
Reklamno-neprijeteljski odnosi i estetika preživljavanja = Advertisarial relations and aesthetics of survival
Radikalna nijansiranost pedagoškog procesa ili relacijske i prevrednovalačke izvedbe
Spavač
Svakodnevno razmišljajte o sebi
Should Faust be saved?
Secret knowledge on the Playboy centerfold or
Strani redatelji u hrvatskome glumištu
Sudionici zločina mašte
Sveti Foucault i užici za sve
Seksualizacija medija
Slučaj Judith Butler
Still life
Susret s Francom Rame
Sketch for a portrait of the actress
Slaven Tolj: Radikalan pristup samo je vremenu prilagođen jezik
Slike od po stotinu pinela
Simpozij "Prema novom kazalištu jugoistočne Europe"
Simultaneous dimensions: nemesis and the ecology of perception
Solo for reading bodies
Socijalni status i provođenje slobodnog vremena na Jarunskom jezeru
Suvremenost upisana u međuprostore drame
Smijeh drugih: doing theory
Sve je povezano
Sve (puka) imena ili koliko je gol goli život?
S druge strane
Slučaj & TD
Sehen sie diese Gruppe?
Specters of global communication
Something's missing
Sve po planu.
Serial performativity? : Dialogues about chained actions, missed and/or expected unity, multiple genealogies and co-originality?
Stephan Mathieu u razgovoru s Ksenijom Stevanović = Stephan Mathieu in conversation with Ksenija Stevanović
Svijet među nama = A world between us
Shuffling the deck, shifting positions : curating as environmentalism
Skice otkopane prošlosti = Drafts of the excavated past
Spajanja, uklanjanja, evakuacije : preuređenje i rekonstruiranje slike u kolažu = Mergers, removals, evacuations : reordering and reconstituting image in collage
Što sam vidio i čuo u Parizu
Što su performativi?
Što učiniti danas sa "Što učiniti?"
Špiljski čovjek, ili: insceniranje disocijacije Richarda Maxwella
Šum kao strategija produkcije
Šapućemo tijelima
Što može (ili hoće) kazališna teorija?
Što podrazumijevemo pod transformacijom izvedbene prakse u produkciju prostora?
Šetnja kroz hodaće performanse skupine OHO (1965-70) = A wolk through walking performanceses by the OHO Group (1965-70)
Štednja kao estetska kategorija = Austerity as an aesthetical category
Teatar tranzicije
Tijelo postaje slika i znak
Tijelo kao knjiga ispisana žiletom
Tetovirana duša
Totalna instalacija
Theatre of memory
The snake. The Devil. Bosnia.
The question of culture
The end of utopias... what utopias?
The Buddha is not smiling
The untranslatable loneliness of gulliverism
Tri stupa japanskoga kazališta i svjetskoga kazališnog moderniteta
Tijelo od Istoka do Zapada
The rice test
This would never happen in Macedonia
The theater of war
Trace of authenticity
The theatre of Eimuntas Nekrošius and tradition
Training and the "Change of air" in the theatre
Trust the commentary?
The world of violence
Terry Eagleton
The locus of dissociated self
Topografija terora
Transkulturalni glumac u eri globalizacije
Terrible fish: nemogući dijalog
Techno-Woyzeck
The accursed share: accounting for the open, once again
Theory for Dummies - Cremeschnitte/anthurium: nazism/nationalism
The aura of the actress
Toward a politics of the nearly-now - presence and co-presence in performance
Taming the vague: Gavella's theoretical, new actor-spectator
Theatre doubts
The Gob Squad
Taxi Gallery 38 Stanesfield Road: usidrenost Richarda Bilokojegbroja
The walls that howled
The revolution cannot be televised?
Trotočje umjesto točke
Točka susreta / stanje razlaza
The right to representation
Tko je, dođavola, Max Schumacher? I čime se bavi takav jedan impresario?
Tekst vaše i naše mladosti
Tekst kao geopolitička strategija
Trening izdržljivosti
The time of the ordinary
The BOOK 2008
The orange dog and other tales (even better than the real thing): performance in Croatia. collected works. guided tour. (art) history play
The real in Jablanovec. Eight projects, eight observations
The unperformable: student cultural center, performances of identity, mathemes of reassociation
Thomas Köner u razgovoru s Ivanom Neimarević = Thomas Köner in conversation with Ivana Neimarević
The curator as mesostic and asterisk
Točka izvorišta = The source point
Theatre as the home of the affective (dis)obedience : [radio emisija]
Tamo gdje nisi : Tom Lubbock i gubitak riječi = You are not here : the loss of Tom Lubbock's words
The art of the concept
The lost gesture
The good, the bad and the pseudo
The persistence of the aesthetic
Traversing the paradigm concept without difference, image without art
Tko je uopće dramaturg? = Who, in fact, is a dramaturge?
Utopianism from orientation to agency:
Utopia between finitude and infinity
U dvojništvu
U traganju za kamovskim svijetom
Utopija dolazi iz slobode da se bude hibridom
Umjetnost jednako aktivizam
U što te ja to mogu uvjeriti sada i ovdje?
U seriji, u krugu
Umjetnost, demokratizam i temeljna demokracija : istraživanje o New World Summitu = Art, democratism, and fundamental democracy : an exploration of the New World Summit
Ulovi besanu ribu = Catch a sleepless fish
Umjetnost i klasno pitanje = On art and class
Venerabile lusor
Voljeti muškarce
Visiting art
Vrijeme i njegova preslika
Virtuoznost po Glennu Gouldu
Vraćanje prostora čovjeku
Završimo sa suđenjem
Zamka za uplašene umjetnike
Za pamćenje
Zločin rođenja, redateljski nadzor i njegova kazališna kazna
Zakon i energija interesa
Zaboravljajući fon: zvuk, virtualnost i retorika u sredini
Znanje iz druge ruke
Zamućene perspektive = Obscured perspectives
Zakuska u februaru, 1971/2014 : A feast in February, 1971/2014
Znakovi vremena : naknadni izvještaj uredništvu o prethodno izvedenom procesu = Signs of the times : subsequet report to the editorial board on previously performed process
Životne gorčine i drugi Artaudovi agregati
Žena bez glave
'Typeologija' ili zašto tako čitko?
Jezik: hrv
eng
Impresum: Zagreb : Akademija dramske umjetnosti : Centar za dramsku umjetnost : Aktant, Odjel izdanja Antibarbarus, 1996-.
Zagreb : Centar za dramsku umjetnost : Akademija dramske umjetnosti,

NSK Zatvoreno spremište

Signatura: 236.856
Primjerak #1
No.53/54(2010)
Korištenje u čitaonici
Primjerak #1
No.70/71(2014)
Korištenje u čitaonici
Primjerak #1
No.68/69(2013)
Korištenje u čitaonici
Primjerak #1
No.66/67(2013)
Korištenje u čitaonici
Primjerak #1
No.64/65(2012)
Korištenje u čitaonici
Primjerak #1
No.62/63(2012)
Korištenje u čitaonici
Primjerak #1
No.60/61(2011/2012)
Korištenje u čitaonici
Primjerak #1
No.58/59(2011)
Korištenje u čitaonici
Primjerak #1
No.56/57(2010)
Korištenje u čitaonici
Primjerak #1
No.55(2010)
Korištenje u čitaonici

NSK Spremište arhivskih primjeraka

Signatura: A 236.856
Primjerak #1
No.62/63(2012)
Nije za posudbu
Primjerak #1
No.68/69(2013)
Nije za posudbu
Primjerak #1
No.66/67(2013)
Nije za posudbu
Primjerak #1
No.64/65(2012)
Nije za posudbu
Primjerak #1
No.53/54(2010)
Nije za posudbu
Primjerak #1
No.60/61(2011/2012)
Nije za posudbu
Primjerak #1
No.58/59(2011)
Nije za posudbu
Primjerak #1
No.56/57(2010)
Nije za posudbu
Primjerak #1
No.55(2010)
Nije za posudbu
Primjerak #1
No.70/71(2014)
Nije za posudbu