|
|
|
|
| LEADER |
01645naa a2200253uu 4500 |
| 005 |
20131205155123.0 |
| 008 |
131111s2009 xx 1 hrv|d |
| 035 |
|
|
|a (CROSBI)386210
|
| 040 |
|
|
|a HR-ZaFF
|b hrv
|c HR-ZaFF
|e ppiak
|
| 100 |
1 |
|
|9 589
|a Hrvatić, Neven
|
| 245 |
1 |
0 |
|a Interkulturalni i religijski aspekti školskog kurikuluma /
|c Neven Hrvatić.
|
| 246 |
3 |
|
|i Naslov na engleskom:
|a Role and Assignments of School Curriculum Participants
|
| 300 |
|
|
|f str.
|
| 520 |
|
|
|a Strukturu školskog kurikuluma određuju cilj i zadaci odgoja, stručni sadržaji, nastavni plan i programi, nastavna tehnologija, učitelji i školski menadžment, postupci vrednovanja (školski učinci i vanjska evaluacija). Škola treba biti mjesto na kojem se međuljudskom odnosu pridaje zaslužena pažnja, mjesto oblikovanja i ostvarivanja pozitivnih socijalnih kontakata, mjesto razumijevanja, uvažavanja i slobodnog izražavanja učenika sa svim njihovim različitostima, osobitostima i potrebama koje ne moraju biti na prvi pogled očigledne. Religijski aspekt, uz interkulturalni, predstavlja polaznicu za sukonstrukciju školskog kurikuluma.
|
| 536 |
|
|
|a Projekt MZOS
|f 130-1301761-1765
|
| 536 |
|
|
|a Projekt MZOS
|f 130-1301761-1769
|
| 546 |
|
|
|a HRV
|
| 690 |
|
|
|a 5.07
|
| 693 |
|
|
|a školski kurikulum, interkulturalni odgoj i obrazovanje, religijska kultura
|l hrv
|2 crosbi
|
| 693 |
|
|
|a School Curriculum, Intercultural Education, Religion Culture
|l eng
|2 crosbi
|
| 700 |
|
|
|4 aut
|
| 773 |
0 |
|
|a Uloga i zadaci sudionika u školskom kurikulumu (6-8.03.2009. ; Malinska, Hrvatska)
|
| 942 |
|
|
|c RZB
|u 2
|v Nista
|z Znanstveni - Plenarno - ppt
|t 1.10
|
| 999 |
|
|
|c 315880
|d 315878
|