Figurativnost reklamnoga diskurza
Reklamni idiomi razvijaju različite diskurzivne strategije uvjeravanja. Neizostavno uporište reklamne retorike su stilske figure. One u promidžbene svrhe koloniziraju ostale idiome i funkcionalne stilove i čine reklamu atraktivnim, aluzivnim, evokativnim i spektakularnim diskurzom. U radu je ...
| Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:311476/Similar |
|---|---|
| Matična publikacija: |
Raslojavanje jezika i književnosti (Zbornik radova 34. seminara Zagrebačke slavističke škole) 240 |
| Glavni autor: | Bagić, Krešimir (-) |
| Vrsta građe: | Članak |
| Jezik: | hrv |
APA stil citiranja
Bagić, K. (2006). Figurativnost reklamnoga diskurza: Figurativnost reklamnoga diskurza. Raslojavanje jezika i književnosti (Zbornik radova 34. seminara Zagrebačke slavističke škole).
Chicago stil citiranjaBagić, Krešimir. "Figurativnost reklamnoga diskurza: Figurativnost reklamnoga diskurza." 2006.
MLA stil citiranjaBagić, Krešimir. "Figurativnost reklamnoga diskurza: Figurativnost reklamnoga diskurza." 2006.


