Figurativnost reklamnoga diskurza

Reklamni idiomi razvijaju različite diskurzivne strategije uvjeravanja. Neizostavno uporište reklamne retorike su stilske figure. One u promidžbene svrhe koloniziraju ostale idiome i funkcionalne stilove i čine reklamu atraktivnim, aluzivnim, evokativnim i spektakularnim diskurzom. U radu je &#8...

Full description

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:311476/Similar
Matična publikacija: Raslojavanje jezika i književnosti (Zbornik radova 34. seminara Zagrebačke slavističke škole)
240
Glavni autor: Bagić, Krešimir (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv

APA stil citiranja

Bagić, K. (2006). Figurativnost reklamnoga diskurza: Figurativnost reklamnoga diskurza. Raslojavanje jezika i književnosti (Zbornik radova 34. seminara Zagrebačke slavističke škole).

Chicago stil citiranja

Bagić, Krešimir. "Figurativnost reklamnoga diskurza: Figurativnost reklamnoga diskurza." 2006.

MLA stil citiranja

Bagić, Krešimir. "Figurativnost reklamnoga diskurza: Figurativnost reklamnoga diskurza." 2006.