Računalno razmišljanje i programiranje u Pythonu

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:47430/Details
Ostali autori: Budin, Leo (-)
Vrsta građe: Knjiga
Jezik: hrv
Impresum: Zagreb : Element, 2017.
Izdanje: 1. izd
LEADER 02843nam a22002658i 4500
003 HR-ZaFER
005 20201030140934.0
008 171019s2017 ci a 001 0 hrv
999 |c 47430  |d 47430 
020 |a 9789531973960 
040 |a HR-ZaNSK   |b hrv   |c HR-ZaNSK   |e ppiak  |d HR-ZaFER 
041 |a hrv 
042 |a croatica 
044 |a ci   |c hr 
080 1 |a 004.43Python(035)   |2 MRF 2011. 
080 1 |a (035)   |2 MRF 2011. 
245 |a Računalno razmišljanje i programiranje u Pythonu /   |c Leo Budin ... [et al.]. 
250 |a 1. izd. 
260 |a Zagreb :   |b Element,   |c 2017. 
300 |a 600 str. :   |b ilustr. ;   |c 24 cm. 
504 |a Bibliografija 
504 |a Kazalo 
505 |t Računalno programiranje kao potpora konstrukcijskom obliku učenja. Instrukcijski oblik poučavanja i konstrukcijski oblik učenja. Računalno programiranje kao potpora konstrukcijskom učenju u području STEM. Učenje programiranja potiče razvoj poželjnih načina razmišljanja.  |t Upoznavanje programskog jezika Pyton. Upoznavanje s radnim okruženjem Pytghona. Interaktivno sučelje Pythona. Nizovi znakova, stringovi. Funkcije input() i print(). Priprema programa. obrazovni ishodi koje možemo postići nakon ovog poglavlja. Zadaci za vježbu i provjeru znanja.  |t Kornjačina grafika, programske petlje i funkcije. Crtanje kornjačom - modul turtle. Ponavljanje niza naredbi - petlja for. Definiranje vlastitih programskih funkcija. Kornjača može mjenjati smjer kretanja. Uporaba dokumentacijskog teksta u opisu funkcija. Preporuke za djelotvornu uporabu okružja za pripremu programa. Obrazovni ishodi koje možemo postići nakon ovog poglavlja. Zadaci za vježbu i provjeru znanja.   |t Prirodni cijeli brojevi u programima, funkcije koje vraćaju vrijednost. Uloga prirodnih i cijelih brojeva u programima. Funkcije koje vraćaju vrijednosti, naredba return.Pisanje programa s više funkcija. Generiranje nasumičnih brojeva. Obrazovni ishodi koje možemo postići nakon ovog poglavlja. Zadaci za vježbu i provjeru znanja.   |t Ispitivanje uvjeta i donošenje odluka u programima. Donošenje odluka u programima, operatori usporedbe. Grananje u programima. Uvjeti, logički izrazi i logičke varijable. Ostvarenje programskih prtlji ispitivanjem uvjeta. Obrazovni ishodi koje možemo postići nakon ovog poglavlja. Zadaci za vježbu i provjeru znanja.   |t Zbirke podataka: liste (list) i n-torke (tuple).  |t Zbirke funkcija i moduli, algoritmi za operacije s prirodnim brojevima.  |t Napredna uporaba modula turtle.  |t Racionalni brojevi u Pythonu, moduli fractions i decimal, tip float.  |t Kornjača uči geometriju.  |t Rješavanje problema primjenom jednadžbi i dvodimenzionalnih lista.  |t Rješavanje problema s proporcijama i postocima.  |t Osnove analize podataka.  |t Mjerenje vremena i generiranje vremenskih intervala. 
700 1 |a Budin, Leo  |9 4006 
942 |2 udc  |c K