|
|
|
|
| LEADER |
02843nam a22002658i 4500 |
| 003 |
HR-ZaFER |
| 005 |
20201030140934.0 |
| 008 |
171019s2017 ci a 001 0 hrv |
| 999 |
|
|
|c 47430
|d 47430
|
| 020 |
|
|
|a 9789531973960
|
| 040 |
|
|
|a HR-ZaNSK
|b hrv
|c HR-ZaNSK
|e ppiak
|d HR-ZaFER
|
| 041 |
|
|
|a hrv
|
| 042 |
|
|
|a croatica
|
| 044 |
|
|
|a ci
|c hr
|
| 080 |
1 |
|
|a 004.43Python(035)
|2 MRF 2011.
|
| 080 |
1 |
|
|a (035)
|2 MRF 2011.
|
| 245 |
|
|
|a Računalno razmišljanje i programiranje u Pythonu /
|c Leo Budin ... [et al.].
|
| 250 |
|
|
|a 1. izd.
|
| 260 |
|
|
|a Zagreb :
|b Element,
|c 2017.
|
| 300 |
|
|
|a 600 str. :
|b ilustr. ;
|c 24 cm.
|
| 504 |
|
|
|a Bibliografija
|
| 504 |
|
|
|a Kazalo
|
| 505 |
|
|
|t Računalno programiranje kao potpora konstrukcijskom obliku učenja. Instrukcijski oblik poučavanja i konstrukcijski oblik učenja. Računalno programiranje kao potpora konstrukcijskom učenju u području STEM. Učenje programiranja potiče razvoj poželjnih načina razmišljanja.
|t Upoznavanje programskog jezika Pyton. Upoznavanje s radnim okruženjem Pytghona. Interaktivno sučelje Pythona. Nizovi znakova, stringovi. Funkcije input() i print(). Priprema programa. obrazovni ishodi koje možemo postići nakon ovog poglavlja. Zadaci za vježbu i provjeru znanja.
|t Kornjačina grafika, programske petlje i funkcije. Crtanje kornjačom - modul turtle. Ponavljanje niza naredbi - petlja for. Definiranje vlastitih programskih funkcija. Kornjača može mjenjati smjer kretanja. Uporaba dokumentacijskog teksta u opisu funkcija. Preporuke za djelotvornu uporabu okružja za pripremu programa. Obrazovni ishodi koje možemo postići nakon ovog poglavlja. Zadaci za vježbu i provjeru znanja.
|t Prirodni cijeli brojevi u programima, funkcije koje vraćaju vrijednost. Uloga prirodnih i cijelih brojeva u programima. Funkcije koje vraćaju vrijednosti, naredba return.Pisanje programa s više funkcija. Generiranje nasumičnih brojeva. Obrazovni ishodi koje možemo postići nakon ovog poglavlja. Zadaci za vježbu i provjeru znanja.
|t Ispitivanje uvjeta i donošenje odluka u programima. Donošenje odluka u programima, operatori usporedbe. Grananje u programima. Uvjeti, logički izrazi i logičke varijable. Ostvarenje programskih prtlji ispitivanjem uvjeta. Obrazovni ishodi koje možemo postići nakon ovog poglavlja. Zadaci za vježbu i provjeru znanja.
|t Zbirke podataka: liste (list) i n-torke (tuple).
|t Zbirke funkcija i moduli, algoritmi za operacije s prirodnim brojevima.
|t Napredna uporaba modula turtle.
|t Racionalni brojevi u Pythonu, moduli fractions i decimal, tip float.
|t Kornjača uči geometriju.
|t Rješavanje problema primjenom jednadžbi i dvodimenzionalnih lista.
|t Rješavanje problema s proporcijama i postocima.
|t Osnove analize podataka.
|t Mjerenje vremena i generiranje vremenskih intervala.
|
| 700 |
1 |
|
|a Budin, Leo
|9 4006
|
| 942 |
|
|
|2 udc
|c K
|