Prilog povećanju kakvoće usluge u distribuiranom poslovnom komutacijskom sustavu
Ključne riječi: kakvoća usluge, mjerenje prometa, neuspješnost poziva, međudjelovanje svojstava, rekurentna neuronska mreža, višeslojni perceptron
| Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:10209/Similar |
|---|---|
| Glavni autor: | Jevtić, Dragan (-) |
| Ostali autori: | Lovrek, Ignac (Thesis advisor) |
| Vrsta građe: | Knjiga |
| Jezik: | hrv |
| Impresum: |
Zagreb :
D. Jevtić ; Fakultet elektrotehnike i računarstva,
1997.
|
APA stil citiranja
Jevtić, D., & Lovrek, I. (1997). Prilog povećanju kakvoće usluge u distribuiranom poslovnom komutacijskom sustavu: Prilog povećanju kakvoće usluge u distribuiranom poslovnom komutacijskom sustavu : doktorska disertacija. Zagreb: D. Jevtić ; Fakultet elektrotehnike i računarstva.
Chicago stil citiranjaJevtić, Dragan, and Ignac Lovrek. Prilog povećanju kakvoće usluge u distribuiranom poslovnom komutacijskom sustavu: Prilog povećanju kakvoće usluge u distribuiranom poslovnom komutacijskom sustavu : doktorska disertacija. Zagreb: D. Jevtić ; Fakultet elektrotehnike i računarstva, 1997.
MLA stil citiranjaJevtić, Dragan, and Ignac Lovrek. Prilog povećanju kakvoće usluge u distribuiranom poslovnom komutacijskom sustavu: Prilog povećanju kakvoće usluge u distribuiranom poslovnom komutacijskom sustavu : doktorska disertacija. Zagreb: D. Jevtić ; Fakultet elektrotehnike i računarstva, 1997.