Prilog povećanju kakvoće usluge u distribuiranom poslovnom komutacijskom sustavu

Ključne riječi: kakvoća usluge, mjerenje prometa, neuspješnost poziva, međudjelovanje svojstava, rekurentna neuronska mreža, višeslojni perceptron

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:10209/Similar
Glavni autor: Jevtić, Dragan (-)
Ostali autori: Lovrek, Ignac (Thesis advisor)
Vrsta građe: Knjiga
Jezik: hrv
Impresum: Zagreb : D. Jevtić ; Fakultet elektrotehnike i računarstva, 1997.

APA stil citiranja

Jevtić, D., & Lovrek, I. (1997). Prilog povećanju kakvoće usluge u distribuiranom poslovnom komutacijskom sustavu: Prilog povećanju kakvoće usluge u distribuiranom poslovnom komutacijskom sustavu : doktorska disertacija. Zagreb: D. Jevtić ; Fakultet elektrotehnike i računarstva.

Chicago stil citiranja

Jevtić, Dragan, and Ignac Lovrek. Prilog povećanju kakvoće usluge u distribuiranom poslovnom komutacijskom sustavu: Prilog povećanju kakvoće usluge u distribuiranom poslovnom komutacijskom sustavu : doktorska disertacija. Zagreb: D. Jevtić ; Fakultet elektrotehnike i računarstva, 1997.

MLA stil citiranja

Jevtić, Dragan, and Ignac Lovrek. Prilog povećanju kakvoće usluge u distribuiranom poslovnom komutacijskom sustavu: Prilog povećanju kakvoće usluge u distribuiranom poslovnom komutacijskom sustavu : doktorska disertacija. Zagreb: D. Jevtić ; Fakultet elektrotehnike i računarstva, 1997.